Hvordan laver man.....
Fra : Peter Haldgaard

Dato : 18-01-02 17:30

Hej NG

Da jeg er ret ny i brugen af frontpage, så vil jeg gerne høre om hvordan man
fjerner standardknapper, adresse samt status linie på en ny side der kommer
op på skærmen.

Med venlig hilsen

Peter Haldgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-02 19:10

Fri, 18 Jan 2002 17:30:04 +0100, skrev "Peter Haldgaard"
<haldgaard@mail1.stofanet.dk>:

>Da jeg er ret ny i brugen af frontpage, så vil jeg gerne høre om hvordan man
>fjerner standardknapper, adresse samt status linie på en ny side der kommer
>op på skærmen.

Du kan ikke fjerne disse ting på mainsiden, dvs. den side, som
folk kommer ind på, når de skrier din sides adresse, men du kan
gøre det med et popupvindue, hvor den anden side, så ligger i
baggrunden.

Du kan ikke lae det direkte i FP, men du kan kopiere en kode ind
i htmlvisning og folk skal så klikke på det link, for at komme
videre.

"window.open('','popup', 'width=300,height=320,left=0,top=0,'
)">Gå til Link</a>

Skal stå på en linje.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter Haldgaard

Dato : 21-01-02 05:48

> [...]
> videre.

> "window.open('','popup', 'width=300,height=320,left=0,top=0,'

Hejsa, har nu prøvet at skrive det ind. Det laver rigtigt nok et nyt vindue,
men der er stadigvæk knapper, adresse samt status linie.

Hvad gør jeg galt???????
Min kopi af linien er her:

'width=300,height=320,left=0,top=0,')">Nyheder</a>

Med venlig hilsen

Peter Haldgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-02 06:36

Mon, 21 Jan 2002 05:47:30 +0100, skrev "Peter Haldgaard"
<haldgaard@mail1.stofanet.dk>:

>Hejsa, har nu prøvet at skrive det ind. Det laver rigtigt nok et nyt vindue,
>men der er stadigvæk knapper, adresse samt status linie.

Det burde, der ikke være.

Se et eksempel på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup5.htm>
Det er samme script.

Har du en url til siden?

Fra : Peter Haldgaard

Dato : 22-01-02 06:27

> Det burde, der ikke være.
>
> Se et eksempel på
> <http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup5.htm>
> Det er samme script.

Ok, nu tror jeg den er der.

> Har du en url til siden?

Nej, jeg arbejder stadigvæk offline med den, endtil den er der.

Tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Peter Haldgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-02 06:51

Tue, 22 Jan 2002 06:26:55 +0100, skrev "Peter Haldgaard"
<haldgaard@mail1.stofanet.dk>:

>Ok, nu tror jeg den er der.

Det var rart.

>Nej, jeg arbejder stadigvæk offline med den, endtil den er der.

Man kan jo altid lave en testside, så er det mange gange nemmere
at se, hvor fejlen måtte være.