latexbukser
Fra : krake@my-deja.com

Dato : 09-01-01 17:34

Hej i gruppen!

Er der nogle af mændene, der har erfaringer med disse herre latex-trusser,
hvor der er indbygget pikhylster? Jeg er ret vild med latex til både mig og
fruen,   og vi kunne begge godt tænke os at prøve, men da de er ret dyre, vil
jeg gerne lige høre om andres erfaringer først.

Vi købte for et halvt år siden et par trusser til hende med en indvendig
dildo - det er ret fedt, og har givet ose begge mange gode oplevelser.
Trusserne er åbne bag til, så jeg kan tage hende analt mens hun har trusserne
på og dermed også "gang i" dildoen - ret frækt og en ophidsende fornemmelse

Hyg jer

Krake

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Gummifyr

Dato : 05-06-01 06:55

Der er ikke noget at betænke sig på. Kun en ting - det er stærkt
vanedannende

http://www.kandu.dk/

Fra : Oleander

Dato : 15-06-01 02:41

Tirsdag den 05 juni 2001 05:54:50 GMT, skrev "Gummifyr"
<Gummifyr.news@kandu.dk>:

>Der er ikke noget at betænke sig på. Kun en ting - det er stærkt
>vanedannende
>
>"krake@my-deja.com" skrev d. 09-01-01 17:34 dette indlæg :
^^^^^^^^
Øøeh?

Måske lidt sent med et svar?
Men nu den er bragt op.. ;)

Ja! :)

Der findes vel egentlig to forskellige slags. Sheats og
CB-shorts/briefs.
Sheats (overtræk) er vel nok det der kommer nærmest til et
"pikhylster" og CB er en forkortelse for Cock & Balls.

Personligt foretrækker jeg CB-shorts, men de fleste steder er det
sheats der bliver solgt. Årsagen til at jeg bedre kan lide CB-udgaven
er at der ikke rigtigt er plads til testiklerne i sheats...
Selvom der er en udposning, så kommer de altså til at sidde akavet og
det føles ikke helt så behageligt, når man bevæger sig (de kommer til
at sidde ret højt). Dog må jeg indrømme, at jeg visuelt synes sheats
er pænere..

Som gummifetishist er jeg dog nok ikke den rette at spørge om de er
gode - for selvfølgelig er de det! :)

Når det kommer til prisen, så er meget af det der sælges herhjemme
uhyggeligt prissat! Latexa f.eks. får en stor del af deres varer fra
Denber International Rubber i England:

http://www.denber.co.uk/

Jeg kan derfor varmt anbefale at købe varerne derfra til ca. halvdelen
af prisen (alt afhængigt af hvor meget man køber).
Da deres katalog ikke er særligt godt, vil jeg anbefale dig at bruge
Latexas...

De sælger et rigtigt pænt udvalg af briefs og shorts i alverdens
udgaver (åbne, sheat, CB, indb. penis., indb. buttplug,
inflatables..).

Et andet valg kunne være LatexOne:

http://www.latexone.dk/butik/

SVJV er tingene støbt i facon (hvilket meget få gør) og priserne
virker ikke helt vilde (når man netop tager støbningen i betragtning).

Derudover kan jeg varmt anbefale dig at kigge forbi
http://www.rubberist.net/ hvor en 4-5000 gummifetishister (når ellers
at vi ikke bliver smidt af serveren) "hænger ud".
En pæn del spørgsmål er blevet debatteret gennem tidens løb og jeg
mener også at kunne huske en længere debat om CB's.

--
...Oleander..