Fifa2002
Fra : sniper

Dato : 18-01-02 16:09

Kan det lade sig gøre at spille fifa2002 over internet (direct IP) ?

nyg

Fra : Emil Jensen

Dato : 18-01-02 23:15

> Kan det lade sig gøre at spille fifa2002 over internet (direct IP) ?
>
> nyg

Ja! Virkelig fedt. Anderledes modstand end computerens AI.

Fra : sniper

Dato : 19-01-02 01:58

hvordan skal det sættes op ?
hvis jeg hoster og gir min ip til modstanderen kan den ikke finde noget
håber på et svar

nyg

Fra : Emil Jensen

Dato : 20-01-02 13:48

Hvis vennen/modstanderen er "Host" (dvs opretter network play), skal
du have _hans_ IP-adresse og skrive den inde så computeren kan finde
frem, og omvendt hvis det er dig som opretter et network play skal du
give ham din IP-adresse.

Håber det hjælper?

Emil