tv-udgang på Ibm-thinkpad 770
Fra : Rasmus Ugilt Holten ~

Dato : 18-01-02 16:20

Hejsa
håber nogen kan hjælpe.
jeg har en ibm-thinkpad med en tv-udgang der ikke ligner noget jeg har set
nogen som helst andre steder.
Det er et stik på størrelse med et mini-jack (lydudgang), og det ser ud til
at det er et tre-pin-stik.
Jeg mangler med andre ord noget der går fra et sådant stik til s-video,
eller scart eller lignende.
er der nogen der ved noget som helst om sådan noget, og måske endda kan sige
hvor/hvordan jeg får fat på en??

på forhånd tak
Rasmus

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 19-01-02 11:44

Jeg tror det er alm. VIDEO OUT, og ikke SVHS out du har fat i. De fleste
TV/video har video-in i form af et phono stik, eller et scartstik.

Dvs. du skal have fat i en ledning med mono-minijack stik i den ene og phono
hanstik i den anden. Hvis du kun har scartstik, skal du have en lille
adaptor (phono til scart)

SVHS kræver 4 ledningsforbindelser, hvilket der meget sjældent er i jackstik
:)

Hvis du har købt IBM af nyy fulgte kablet med !

Mvh
Kim

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 19-01-02 11:46

....Ellers kan du købte det hos fx. http://www.holm-data.dk , som plejer at
værre rimelig billig til disse små kabler & stik

Fra : martin berg

Dato : 23-01-02 00:02

http://www.videocapturecard.com/index.html
de har det alle mangler af stik.