Plante-Formeringskasse
Fra : Aage Pedersen

Dato : 18-01-02 15:55

Hej hus og have !

Mon ikke der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en formeringskasse,
jeg har for flere år siden set tegning af en sådan med vækstpærer eller
neonrør, jeg ville gerne vide hvor jeg skal lede , måske findes det ikke her
i landet, håber på lidt hjælp.
Med venlig hilsen Aage Pedersen

Fra : SEB

Dato : 18-01-02 19:38

Aage Pedersen skrev:

> Mon ikke der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en formeringskasse,
> jeg har for flere år siden set tegning af en sådan med vækstpærer eller
> neonrør...

Kan du ikke bruge en formeringskasse med undervarme? Jeg sætter
et link, til et sted, der viser hvordan en sådan fremstilles:

<http://www.degronnesider.dk/Html/Formeringskasse.asp>

God fornøjelse!

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Aage Pedersen

Dato : 19-01-02 16:19

> Kan du ikke bruge en formeringskasse med undervarme? Jeg sætter
> et link, til et sted, der viser hvordan en sådan fremstilles:

> [...]
Tak for svaret, men det var nu den jeg omtalte der var mit højeste
ønske.
Hilsen Aage

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 19-01-02 23:38

Hej Aage Pedersen

Måske er der noget på mit website som du kan bruge. Jeg har bla. lavet noget
om planteformering, herunder spirekasse, formeringsbed etc.:
http://www.aigis.dk/mix/mix_index.html

Klaus Eriksen
www.aigis.dk

Aage Pedersen <Fasan4@mail.tele.dk> skrev i en