Piaggio Zip - Topfart?
Fra : e-SKape

Dato : 18-01-02 14:05

Halløjsa i gruppen

Hvad er topfarten for en Piaggio Zip:
- Med begrænsninger taget (rør i potte + skive i vario)?
- Med Tun?

Vh e-SKape / Svend

Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-01-02 14:53

> - Med begrænsninger taget (rør i potte + skive i vario)?
45-50km/t

> - Med Tun?
140-150km/t

Fra : e-SKape

Dato : 19-01-02 22:23

"Michael Thomsen" prøvede på et tidspunkt, at skrive noget der ligner dette:
> 45-50km/t

Synes ellers, at jeg har hørt, at den kommer ud af fabrikken med 70-80 km. i
timen, og så bliver neddroslet når den kommer til Danmark???

//e-SKape

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 19-01-02 23:07

det blir neddroslet med cyllinderen, så den skal skiftes til det vi i
danmark kalder en 45'er cyllinder, det er den som sidder på 45'er scooterne

Fra : e-SKape

Dato : 19-01-02 23:24

"CHAPY/ Kasper Pedersen" prøvede på et tidspunkt, at skrive noget der ligner
dette:
> det blir neddroslet med cyllinderen, så den skal skiftes til det vi i
> danmark kalder en 45'er cyllinder, det er den som sidder på 45'er
scooterne

Fik af vide af en, at det er samme cylle, men der er en tyk pakning på
30'erne, mens der er en tynd på 45'erne.
Har ikke en skid forstand på det, men det er vel for at danne et større
tryk/kompression i kammeret på en 45'er.

Fra : Titan K. Møller

Dato : 20-01-02 00:12

> [...]
> Har ikke en skid forstand på det, men det er vel for at danne et større
> tryk/kompression i kammeret på en 45'er.

Det er ikke samme cylinder i 30'eren og 45'eren.

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!