BMP -> JPG & GIF osv
Fra : Thomas

Dato : 18-01-02 14:25

Hej alle!

Jeg har skrevet et lille program hvor man kan hente JPG billeder ind,
hvorefter de bliver skaleret og klippet via bl.a copyrect. Det kunne være
rart hvis man også kunne bruge andre billedformater (gerne JPG og GIF). Kan
dette ændres på en nogenlunde smertefri måde, så jeg ikke skal til at skrive
alt min kode om?

Mange hilsener
Thomas

Fra : Thomas Due

Dato : 21-01-02 08:20

"Thomas" <thomas.heath@ofir.dk> wrote in message news:<3c4821a4$0$95350$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> dette ændres på en nogenlunde smertefri måde, så jeg ikke skal til at skrive

Du kan inkluderer jpeg til din Uses klausul. Derved tilføjer du jpg
support. Desuden kan du hente Anders Melanders udemærkede TGifImage
på f.eks. denne adresse : http://www.melander.dk/delphi/gifimage/index.html.
Jeg kan ikke lige huske hvordan du bruger den, men jeg mener at du
bare tilføjer den til din Uses og så er du kørende.

Mvh
Thomas Due

Fra : Thomas

Dato : 21-01-02 13:10