Ingrid Sweede
Fra : Anders

Dato : 04-01-01 19:32

Hej gruppe!

Jeg er blevet vild med den dejlige Ingrid Sweede, efter at have set en
film med hende på Kanal København, og er på udkig efter steder hvor
man kan købe hendes film. Hidtil har jeg ikke kunnet finde film med
hende nogen steder - er der nogen der har set hvor man kan købe hendes
film?

Anders

Fra : Kirstine

Dato : 04-01-01 22:12

In article <uag95tch3l38el3vuf1b0ovi2glgt2a745@4ax.com>, anders@mail.com
says...
> [...]
> man kan købe hendes film. Hidtil har jeg ikke kunnet finde film med
> hende nogen steder - er der nogen der har set hvor man kan købe hendes

Jeg mener, at vi har set et par af hendes film i Intim Video på
Nørrebrogade - men jeg er nu ikke helt sikker på, om det er købefilm. Men
du kunne da spørge. Hvis du altså har mulighed for at tage derind

Kirstine

--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Daffy

Dato : 06-01-01 00:12

Den forretning på nørrebrogade er lukket, de har en del med hende i
hawaiibio vesterbrogade.
MVH
Daffy

Fra : Kirstine

Dato : 06-01-01 00:59

In article <Aws56.5658$zH2.240331@news000.worldonline.dk>,
daffy@private.dk says...
> Den forretning på nørrebrogade er lukket, de har en del med hende i
> hawaiibio vesterbrogade.
> MVH
> Daffy

Arj...øv !!! Var ellers lige ved at slide medlemskortet op

--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-01-01 00:29

Yo Anders

> Jeg er blevet vild med den dejlige Ingrid Sweede

Forståeligt, hun er en liderlig og fræk sag.

> [...]
> man kan købe hendes film. Hidtil har jeg ikke kunnet finde film med
> hende nogen steder - er der nogen der har set hvor man kan købe hendes

Nogle danske producenter lavede en film med hende. Hæng
mig ikke op på det, men jeg tror, at den hed "Hotellet"
eller noget i den stil.

Ellers prøv Eroworld og hvis det skal være mere diskret,
så prøv Filmmagasinet på Vesterbrogade. Det ligger skråt
over for Sorte Hest, dvs et stykke dernedad. Forretningen
har blændede ruder og så står der bare Filmmagasinet.

Det sjove er, at jeg faktisk selv har overvejet at gå ned
og spørge, om de havde nogle film med hende.

Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: you don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 05-01-01 04:11

On Thu, 04 Jan 2001 18:32:00 GMT, Anders <anders@mail.com> wrote:

HI Anders

> [...]
>man kan købe hendes film. Hidtil har jeg ikke kunnet finde film med
>hende nogen steder - er der nogen der har set hvor man kan købe hendes
søg på nettet der kan man nogen gange købe dem pr post order - men
ellers som foreslåed prøv intim video på nørrebrogade om ikke andte så
kan han sikkert skaffe den
MvH
Bo