Sprogforvirring...
Fra : Niels

Dato : 04-01-01 15:33

Hej dss!

Hvad er det nu lige at alle de forskellige "nationaliteter" betyder???

Dansk
Svensk
Spansk
Fransk

Niels

Fra : Rasmus20

Dato : 04-01-01 15:44

Check dette link!
http://www.real6.dk/massage/ordfork/ordfork.htm

/Rasmus

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-01-01 12:24

Rasmus20 wrote:

> Check dette link!
> http://www.real6.dk/massage/ordfork/ordfork.htm

De mangler hawaiiansk.

Noget med ananas (i ringe), flødeskum og kirsebær på pikken. Andre
frugter kan anvendes efter lyst.

Hvad der skal gøres med disse madvarer, tja brug fantasien. *smiler
over hele hovedet.

Jeg vil lige sige, at jeg ønsker alle festdeltagerne hos Henning+kone
en rigtig god fornøjelse.
Jeg skal desværre skrive afhandling. Og jeg er desværre også kommet
galt af sted med knæet (nærmere omstændigheder kan Bente - hvis hun
vil - forklare under festen). En forklaring i dette forum vil kun føre
til misforståelser.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : N/A

Dato : 05-01-01 18:57

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-01-01 18:57

FreYa wrote:

> Nevermind, vi kan selv gætte os til hvad der er sket *G*

*GGGGG*, jeg kan bare røbe, at jeg ikke kan huske hvad der skete.
Jeg så det ikke. Og jeg var ret afslappet indtil det skete.

(Carsten forstiller sig, hvorledes folks fantasi bliver mere end
livlig)
(Kun festdeltagerne vil kunne få sig en forklaring af Bente. Så skulle
man jo bare have meldt sig til, hehehe)

Fra : FreYa

Dato : 07-01-01 07:36

On Fri, 05 Jan 2001 17:57:05 GMT, Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk>
wrote:
Hej Carsten :)

>*GGGGG*, jeg kan bare røbe, at jeg ikke kan huske hvad der skete.
>Jeg så det ikke. Og jeg var ret afslappet indtil det skete.

Er det fuldstændigt vanvittigt af mig at antage, at du faldt ud af
sengen imens du sov?

Eller at Bente forsøgte at åbne en kokosnød med dit knæ?

Eller...?

>(Kun festdeltagerne vil kunne få sig en forklaring af Bente. Så skulle
>man jo bare have meldt sig til, hehehe)

Tjah, du kan jo så tilgengæld prøve at spørge Bente om, hvorfor hun og
visse andre festdeltagere, har ondt i halsen idag....

He he he...
FreYa

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-01-01 15:56

FreYa wrote:

> Er det fuldstændigt vanvittigt af mig at antage, at du faldt ud af
> sengen imens du sov?

Nope jeg ligger inderst.

> Eller at Bente forsøgte at åbne en kokosnød med dit knæ?
>
> Eller...?

Jeg vendte mig bare i sengen på en uhensigtmæssig måde mens jeg sov.
På en mere eller mystisk måde ville min knæskal ikke som resten af
benet, hvorved knæet for tredje gang siden 1997 (ca. hvert 1½ år) ikke
kan støttes på i 3-4 uger.
Det er så irriterende.

> Tjah, du kan jo så tilgengæld prøve at spørge Bente om, hvorfor hun og
> visse andre festdeltagere, har ondt i halsen idag....

Tja, har hørt historien...pikant pikant kan jeg bare sige.

Man sku vist have været der...hehehe

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-01-01 16:07

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> wrote in message

> Tja, har hørt historien...pikant pikant kan jeg bare sige.
>
> Man sku vist have været der...hehehe

øv øv vi vil også høre((
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Henning

Dato : 07-01-01 20:03

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
Hej Alle (især Sabina, modesty og Henriette)

> øv øv vi vil også høre((

Du ku jo bare været kommet æv bæv *GGGG*
Det var ikke kun øm i halsen *GGG*

> knus sabina

Knus
Henning og Frue

Fra : Amie

Dato : 07-01-01 20:15

> Hej Alle (især Sabina, modesty og Henriette)

> Du ku jo bare været kommet æv bæv *GGGG*
> Det var ikke kun øm i halsen *GGG*

Hehe der kommer masser af beskrivende billeder, når jeg har fundet min cd så
jeg kan overføre billederne fra digital kameraet :))

Men ja.. i skulle ha været der.. der er en del der er ømme diverse steder
idag :))) ( jeg har da lidt svært ved at sidde ned *SF* )

*knuser*
Amie

Fra : Tomas O.

Dato : 07-01-01 21:06

Amie <amie@dildoparty.dk> skrev i en

> Hehe der kommer masser af beskrivende billeder, når jeg har fundet min
cd så
> jeg kan overføre billederne fra digital kameraet :))

Jamen det kan da kun gå for langsomt.. da jeg jo gik omkuld allerede kl.
4 om morgenen
*G*

> Men ja.. i skulle ha været der.. der er en del der er ømme diverse
steder
> idag :))) ( jeg har da lidt svært ved at sidde ned *SF* )

Nåda *GG*

Tomas O.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 08-01-01 03:53

On Sun, 7 Jan 2001 21:05:46 +0100, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>Amie <amie@dildoparty.dk> skrev i en
HI Tomas
>cd så
flre når mine kommer retur og bliver scanet ind & freYa for dem
efterarbejdet & oploadet

>Jamen det kan da kun gå for langsomt.. da jeg jo gik omkuld allerede kl.
>4 om morgenen
>*G*

>steder
>
>Nåda *GG*
Tomas du gik afgjort 4 timer for tidligt i seng ( ok du trængte well
ondt men hvis ikke Peder er øm - så tyngdeloven sat ud af kraft :)
jeg vil mene at Stone & jeg tog en DEL pisk - men jeg ved fanme ikke
om peder har sæl hud ??? :)
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 11-01-01 02:56

"Chokmah alias rabias the dog" skrev

Hej Bo

> men hvis ikke Peder er øm - så tyngdeloven sat ud af kraft :)

Jeg var ikke det mindste øm, heller ikke dagen efter.

> jeg vil mene at Stone & jeg tog en DEL pisk - men jeg ved
> fanme ikke om peder har sæl hud ??? :)

Tjoh, jeg svømmer godt.

Men, det er nok ikke det du mener.

Med manglende øm hilsen

Peder

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 11-01-01 11:02

On Thu, 11 Jan 2001 01:55:39 GMT, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" skrev
HI Peder ( mIn sveske

>Hej Bo

>Jeg var ikke det mindste øm, heller ikke dagen efter.
ja oki betragning af at - din hukomels eblev sat ud af kraft kl 0200
så har du sikkert glemt at du fik pisk - jeg formoder det var
beruselsen men du tog utroligt mange tæsk unde at kny.
dte kan godt være pisk ikke gør specilt ondt dagen efeter ?
jeg ku nu heller ikke mærke noget !

>Med manglende øm hilsen
Pjat med dig din Bondyjumber :)'
MvH
Bo

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-01-01 20:15

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote in message

> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle (især Sabina, modesty og Henriette)

> Du ku jo bare været kommet æv bæv *GGGG*
> Det var ikke kun øm i halsen *GGG*

*SNØFT* det var da bestemt ikke af manglende lyst vi ike kom... hvilket
du også ved...... fortæl dog nu... jeg er ret sikker på at det
forbliver on topic....

Fra : JcLind

Dato : 06-01-01 18:43

Carsten Riis <carsten@carSTen.dk> skrev i en

> De mangler hawaiiansk.
>
> Noget med ananas (i ringe), flødeskum og kirsebær på pikken.
Andre
> frugter kan anvendes efter lyst.

Jeg skulle hilse og sige at kokosnødder er en rigtig dårlig idé.
Især hvis de er hele!

VH jakob

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-01-01 18:38

JcLind wrote:

> Jeg skulle hilse og sige at kokosnødder er en rigtig dårlig idé.
> Især hvis de er hele!

Fra hvem skulle du hilse? Eller prøver du at kamuflere egen erfaring?