Disc Burner og Toast
Fra : John Lauritzen

Dato : 18-01-02 13:12

Den automatiske softwareopdatering viste mig Disc Burner, og jeg skulle
lige prøve om den fungerede med min OneTech FW brænder. Det kunne den
ikke, og nu dur Toast ikke mere.

Jeg har slettet Disc Burner og geninstalleret Toast. Dette bevirkede at
jeg nu godt kan starte Toast, men den kan ikke se brænderen.

Jeg har Toast 4.1.2.

Jeg håber på et godt råd.

Venlig hilsen John

Fra : Thøger Terp

Dato : 18-01-02 13:48

John Lauritzen <John_Lauritzen@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg håber på et godt råd.

Slå Udvidelsen "Authoring support" for "USB" eller "Firewire" fra (alt
efter om din brænder er forbundet via det ene eller andet)

/Thøger
--
http://www.macnyt.dk
Hvis du vil vide noget om rigtige computere

Fra : Karen Seiersen

Dato : 19-01-02 18:55

> [...]

> Jeg har slettet Disc Burner og geninstalleret Toast. Dette bevirkede at
> jeg nu godt kan starte Toast, men den kan ikke se brænderen.

Hej John

Prøv også at slå disse udvidelser fra:

Authoring Support
Disc Burner Extension