Håndsyede korsetter
Fra : modesty

Dato : 03-01-01 06:50

Hej Alle
Hvor kan man få håndsyet et korset efter mål?. Til en kvinde. Helst i
Københavns-området. Jo....korsetter HAR noget med sex at gøre *S*
Venlig hilsen og godt nytår
modesty

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 03-01-01 07:20

On Wed, 03 Jan 2001 06:49:33 +0100, modesty <1modesty@nerve.com>
wrote:
HI SM Shoppen
>Hej Alle
>Hvor kan man få håndsyet et korset efter mål?. Til en kvinde. Helst i
>Københavns-området. Jo....korsetter HAR noget med sex at gøre *S*
har nogen skide flotte nogen - de koster , men det gør kvalitet - prøv
at tjek hjemmesiden - jeg har den ikke lige her - men mon ikke den er
til at finde ?
MvH
Bo
>Venlig hilsen og godt nytår
>modesty

Ditto

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-01-01 07:36

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> har nogen skide flotte nogen - de koster , men det gør kvalitet - prøv
> at tjek hjemmesiden - jeg har den ikke lige her - men mon ikke den er

hehe... jo nemt..... de har jo også andre sjove ting*S*
www.sm-shop.dk

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : modesty

Dato : 03-01-01 16:57

Hej Sabina og Bo
Jeg kender godt SM-shop og er en stor fan af den butik. Jeg har allerede et
korset derfra og vil ikke udelukke at jeg bliver fristet til at købe flere.
Men det jeg eftersøger er en mand eller kvinde som sy'r korsetter efter mål.
Men tak for jeres svar *S*
Venlig hilsen
modesty

Fra : Tomas O.

Dato : 03-01-01 20:31

"modesty" <1modesty@nerve.com> skrev:

Hej modesty

Jeg ved at damen, der ejer denne site syr korsetter, blandt mange andre
ting. Fetish tøj af meget høj kvalitet er en af de ting hun gør i..

http://www.visit.to/Tess/

Hilsen
Tomas O.

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 03-01-01 21:08

Hej modesty!

Yvonne hos Subwave på istedgade 44 gør det! Hun har også en website:
http://www.inet.uni2.dk/~rocket/subwave/

Venlig Hilsen Thanatos den fæle.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Sine

Dato : 05-01-01 17:45

Hej Modesty..

Jeg erindrer at der i efteråret var et emne oppe i Pernilles Univers der hed
"Snyd dig smuk"..Der blev fremvist en del.. Både div. undertøj, men også
korsetter.. Der ligger en adresseliste på Pernilles hjemmeside..

http://www.tv3.dk/pernille_programmer_content.asp?season=2000_2&ShowID=72

Håber den kan bruges..

MVH Sine

Fra : modesty

Dato : 03-01-01 16:31

Hej Bo og Sabina
Jeg kender godt SM-shop. Jeg er en stor fan af den butik *S* Jeg har
allerede et korset derfra. Men tak alligevel. Det jeg efterlyser er en mand
eller kvinde som syr korsetter efter ens egne helt personlig mål.
Venlig hilsen
modesty