anal
Fra : matilde

Dato : 01-01-01 13:34

hvad kan man bruge som glidecreme til anal ud over almindeligt glidecreme

Fra : Tomas O.

Dato : 01-01-01 14:27

"matilde" <lateshow@pc.dk> skrev:
> hvad kan man bruge som glidecreme til anal ud over almindeligt
> glidecreme

'KY gel' er nok det bedste, der findes til det. Kan købes hos Sm-shop
www.sm-shop.dk

Ellers kan man bruge babyolie, som er uden syre.. hvis man bruger
kondom skal smøremidlet være ikke-syreholdigt. Ellers er der ingen ide
i kondom, da syren ødelægger gummiet og så beskytter det ikke.

Hilsen
Tomas O.

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 09:59

Fra : John Sahl

Dato : 03-01-01 09:59

"straydog" <straydog@nospam.dk> wrote in message
> Nå, men du kan bruge hvad som helst, chokoladesovs, flødeskum eller
> madolie. Det handler IMO mest hvad man har det bedst med. Personligt

> synes jeg bedst om babyolie. Hvorfor: fordi jeg synes det lugter godt.

Ja, jeg havde også hørt alle de fine ting om babyolie.. Men adr det
smager jo GRIMT ;-(

Jeg har vist nævnt det før, men Eros Bodyglide er en eminent glidecreme,
den er totalt smagsløs og extremt smørende.. Jeg ved der er andre her
inde som også har prøvet den.. Nogen mere i praksis end andre

John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Julekonkurrencen er slut, se hvem der vandt...
Vi arbejder allerede på nye konkurrencer...
Skal du være vores næste præmiesponsor?

Fra : René Hjorth

Dato : 03-01-01 21:34

Wed, 3 Jan 2001 09:58:31 +0100 skrev "John Sahl"
<johnsahl@worldonline.dk>

Hej John,

>Ja, jeg havde også hørt alle de fine ting om babyolie.. Men adr det
>smager jo GRIMT ;-(

Nemlig. Lad mig på det kraftigeste anbefale ganske ordinær
mandelolie; det sælges oftes til massage (Apoteket, Matas og pt.
Netto) - det er lækkert på huden og smager næsten af intet (dog en
aaaanelse af mandel

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Skumleren

Dato : 04-01-01 05:12

> det er lækkert på huden og smager næsten af intet (dog en
> aaaanelse af mandel

Underligt, hva? hehe
Men jo der er mange gode bud - Jeg må dog sige at jeg selv også foretrækker
baby olien.
Og det er af nogen af de samme grunde som Straydog ... Det lugter nemlig
ikke fælt som andre produkter har tendenser til.

/Martin

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-01 08:00

"Skumleren" <danex@doglover.com> wrote in message
> Og det er af nogen af de samme grunde som Straydog ... Det lugter
nemlig
> ikke fælt som andre produkter har tendenser til.

Eros BodyGlide er også totalt lugtfri

John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Fra : modesty

Dato : 03-01-01 17:04

Hej mathilde
Jeg kan ikke huske hvordan det lige er, men jeg har hørt fra pålidelig kilde
at visse glidecreme (eller er det bare noget man har i huset man lige tro er
egnet?) smører så godt at man kan få lidt besvær med at "holde sig" også et
stykke tid efter man er færdig med at fornøje sig. Desværre har jeg helt
glemt hvad det er for et mærke eller om hvilke ingredienser der har den
bivirkning.
Venlig hilsen
modesty