Udskrivning UDEN rammer ???
Fra : GiWeo

Dato : 18-01-02 10:37

Hejsa

Jeg laver en form med text input felter til udprintning på en forstykt
skabelon - er der en måde, så når man pronter du at kun tekten bliver
printet og ikke også "ramme" hvor teksten står i ??????

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-02 19:15

Fri, 18 Jan 2002 10:37:02 +0100, skrev GiWeo <do@os.dk>:

>Jeg laver en form med text input felter til udprintning på en forstykt
>skabelon - er der en måde, så når man pronter du at kun tekten bliver
>printet og ikke også "ramme" hvor teksten står i ?

Må jeg godt lige se siden, det drejer sig om og er det kun en
ramme uden om, som ikke vil have printet?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : GiWeo

Dato : 19-01-02 16:55

www.lars-engelhardt.dk/kontobon.htm

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : GiWeo

Dato : 19-01-02 16:57

Det skal være ren tekst der skal komme ude af printeren !

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-01-02 23:11

Sat, 19 Jan 2002 16:57:13 +0100, skrev GiWeo <do@os.dk>:

>Det skal være ren tekst der skal komme ude af printeren !

Øhh - på den side du næner, er der jo ikke andet end
textfelterne, der skal udfyldes og så vil der jo ikke komme andet
ud på printet.

Er siden i et frameset eller ?

Fra : GiWeo

Dato : 21-01-02 19:19

On Sat, 19 Jan 2002 23:11:10 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Øhh - på den side du næner, er der jo ikke andet end
>textfelterne, der skal udfyldes og så vil der jo ikke komme andet
>ud på printet.
>
>Er siden i et frameset eller ?

Nej nej det er den rigtige side - men man kan se tekstfelterne på
udskriften, jeg vil gerne nøjes med at se teksten hvis det er muligt
??
--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-02 23:54

Mon, 21 Jan 2002 19:19:26 +0100, skrev GiWeo <do@os.dk>:

>Nej nej det er den rigtige side - men man kan se tekstfelterne på
>udskriften, jeg vil gerne nøjes med at se teksten hvis det er muligt

Det tror jeg ikke er muligt, de ideer jeg havde er at man med css
kan skjule/vise forskellige ting, men hvis man skjuler et
inputfelt ved print, så vil det man skriver i det heller ikke
komme med - og det var jo ikke meningen.

PS. Læs gerne min signatur vedr. e-mails.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 03:02

Hvis du har tekst i en bestemt ramme, har jeg scripts som kan udskrive denne
og KUN denne, så hvis knapperne ikke er i samme ramme kan jeg hjælpe dig,
ellers ved jeg ikke om det er muligt..

John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-02 05:04

Wed, 30 Jan 2002 03:02:15 +0100, skrev "John Vedsegaard"
<taform@c.dk>:

>Hvis du har tekst i en bestemt ramme, har jeg scripts som kan udskrive denne
>og KUN denne, så hvis knapperne ikke er i samme ramme kan jeg hjælpe dig,
>ellers ved jeg ikke om det er muligt..

Hvorfor læser du ikke hele tråden, det der ønskes er, at det kun
er teksten i et textarea, der ønskes udskrevet og det ikke det
uden om (rammerne i textarea om man vil).

Og det kan næppe lade sig gøre.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 06:01

Hvis hr. netbetjenten ønsker det, skal jeg gerne maile et script der kan
netop det!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-02 06:17

Wed, 30 Jan 2002 06:00:40 +0100, skrev "John Vedsegaard"
<taform@c.dk>:

>Hvis hr. netbetjenten ønsker det, skal jeg gerne maile et script der kan
>netop det!

Hvorfor poster du så ikke det i dit svar?

Så havde, der været et formål med dit svar.

Det er jo det spørgeren efterlyser, herr Klogesen.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 06:02

Hvis hr. netbetjenten ønsker det, skal jeg gerne sende et script der kan
gøre netop det!

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 06:04

Hvis hr. netbetjenten ønsker det, skal jeg gerne sende et script der kan
gøre netop dette...