Problemer med "Forsinket afsendelse"
Fra : Steffen

Dato : 18-01-02 09:04

I Microsoft Outlook har jeg lavet en e-mail, som jeg ville sende på et
senere tidspunkt. Jeg klikkede på "Indstillinger", afkrydsede punktet "Lever
ikke før", skrev tidspunktet "to 17-01-02 21:00", klikkede på "Luk" og
derefter på "Send". Da klokken så blev 21 i går, skete der bare ingenting,
selv om jeg stod i Microsoft Outlook og PC-uret er stillet korrekt. (Jeg
bruger "FavoritInternet").
Hilsen Steffen

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 18-01-02 17:04

Har du adgang over Ms exchangeserver? For det skal der vel til.
Torben

Fra : pre

Dato : 18-01-02 20:02

Igen en gang. Der mangler de fornødne oplysninger. Hvis C/W, så virker
funktionen kun hvor Exchange Serveren er installeret - selvom dialogboksen
evt. fungerer.
En banal: Outbox ignorerer mail der er listet med en ikke-kursiv skrift.
Hvis IMO er det et spørgsmål om aktivering af Hent Mail funktionen er nok,
ellers må der være konstant netforbindelse. I øvrigt har hjælpeteksterne en
S T O R side med tips til at sætte tidspunktet - jeg er ikke helt sikker på
at formuleringen er korrekt, der er faktisk tale om et data-felt.

Og de dårlige nyheder: Funktionen virker ikke på exact klokkeslæt - det
svinger +/- en halv time. At bestille levering efter mindre end to timer
bevirker omgående afsendelse.

Et tip: Gem mailen i kladde folderen. Sæt en alarm til at ringe på et
hensigtmæssigt tidspunkt.
pre