Knallerttyve
Fra : Elbarto

Dato : 18-01-02 06:56

Ja så måtte det jo komme ..
i går aftes mellem 20 og 22 blev min suzuki så
ofret ..heldigvis kunne de ikkke rende med hele
knallerten ..de havde ellers forsøgt ihærdigt
med min tændingslås men det var ikke lykkedes dem
rat låsen havde de ikke rørt (de er hver for sig på en street magic ) . og
kugleledslåsen havde de heller ikke rørt
men da de ike kunne tage den tog de låget til bremse væske tændrørshætte
og den gummiprop der får
hætten helt tæt til skjoldet rundt om cylle

nå men nu kommer der alarm på
den dyre af dem så kan de se om de kan pille ved den uden at jehg opdager
dem og så er fanden løs
og så kunne det nemt ske at jeg fik en dom for selvtægt

Erik Elb

"suzuki der er låst godt af vejen ..kawa foran blokken "

Fra : Henning Lund

Dato : 18-01-02 09:10

Elbarto skrev:

> [...]
>
>Erik Elb
>
>"suzuki der er låst godt af vejen ..kawa foran blokken "

Hehe min søn er ved at opbygge et reservedelslager til hans SM,
såeeeeeeee

--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : RpR

Dato : 18-01-02 14:25

> Hehe min søn er ved at opbygge et reservedelslager til hans SM,
> [...]

Så ved vi jo hvem vi skal komme til hvis nogen får noget stjålet på deres
SM? Er du ikke lidt dum?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Henning Lund

Dato : 18-01-02 20:39

RpR skrev:

>Så ved vi jo hvem vi skal komme til hvis nogen får noget stjålet på deres
>SM? Er du ikke lidt dum?

Næe ikke mere end dig RPR, jeg kender Elbarto så han er udemærket klar
over det er en drilsk bemærkning og RPR du tror for faen vel ikke at
min søn eller for så vidt jeg vil stjæle knallerter, så kunne jeg da
aldrig begå mig her på usenet.
Brug hovedet lille RPR det er det den er beregnet til

--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : ;-\)

Dato : 18-01-02 20:45

KNALLERTTYVE DØR!

Fra : Tommy Fer

Dato : 19-01-02 10:19

"" <elmefaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> KNALLERTTYVE DØR!

Kan ikke lige forestille mig hvad MC tyve så gør

Fra : e-SKape

Dato : 23-01-02 10:40

"" <elmefaard@hotmail.com> wrote in message
> KNALLERTTYVE DØR!

Af hvad???

Fra : Frowner

Dato : 24-01-02 15:32

Alle mennesker dør, jeg kan da ikke vide hvodan knallettyve dør.....

Fra : e-SKape

Dato : 25-01-02 16:02

> Alle mennesker dør, jeg kan da ikke vide hvodan knallettyve dør.....

*LÅÅL*

//e-SKape

Fra : PHK

Dato : 22-01-02 23:00

"" <elmefaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> KNALLERTTYVE DØR!

De falder og slår sig i hvert til fælde hvis de bliver opdaget :)

--
_
|_|