Salg af Polar interface?
Fra : J. Tjelum

Dato : 18-01-02 04:10

Hejsa.
Jeg håber dette er den rette gruppe. Jeg har ikke kunne finde en tilsvarende
køb-salg gruppe.

Jeg har et IR interface seriel til Polar S610/710/810 til salg.

Interfacet er kun brugt få måneder og 100% i orden.

Mvh. Jakob Tjelum
Frederiksberg

Fra : Gjøl

Dato : 18-01-02 07:40

> Jeg håber dette er den rette gruppe. Jeg har ikke kunne finde en tilsvarende
> køb-salg gruppe.

Det havde været noget andet, hvis du ville fortælle om hvad du bruger det til i
din sportsgren o.l.

> Jeg har et IR interface seriel til Polar S610/710/810 til salg.
>
> Interfacet er kun brugt få måneder og 100% i orden.

Den rigtige havde nok været dk.marked.privat, måske dk.marked.privat.cykel, men
ihvertfald en af dem med dk.marked.privat.-----
Hygge

Fra : J. Tjelum

Dato : 18-01-02 14:16

Ok, takker!
Jeg smider den på dk.marked.privat i stedet. Igrunden mystisk at der ikke
findes en køb og salg af ting til sport. Har og er der egentlig ikke brug
for det?

Mvh. Jakob