Erotiske lege søges
Fra : anybody

Dato : 28-12-00 18:23

Hej med jer.

Er der nogen der kender et sted på nettet, hvor man kan finde noget
inspiration til nogle erotiske lege eller spil. Måske har I nogle ideér?
Gerne i stil med spørgsmål, udfordringer etc.
Alt modtages med kyshånd

-Nana

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-12-00 20:43

anybody wrote:

> Hej med jer.

Hej!

> [...]
> inspiration til nogle erotiske lege eller spil. Måske har I nogle ideér?
> Gerne i stil med spørgsmål, udfordringer etc.

For hvem?

For et fast sammentømret par? For to personer der er glade for
hinanden, men ikke har årtiers fælles erfaringer? Eller to personer
der er på en blind date, to som ikke kender hinanden? Eller snakker
vi om en leg for tre eller fire personer? Eller flere?

Og snakker vi spil eller leg? De to ting er *vidt* forskellige.

Hvad for nogle bremser og hæmninger skal der være i spillet? Jeg
kan jo se for mig, såsnart der er to mænd der deltager, at der
er ting der ikke bør forekomme - hvilket er et problem hvis man
bruger terninger eller kort som tilfældigheds-generatorer. Der
er også nogle piger der ikke vil lave ting med andre piger, så
det skal man også have styr på.

En nødløsning er at indføre en "du behøver ikke gøre noget, som
du ikke har lyst til" klausul, men så er man allerede så langt
ude, at man lige så godt kan dyrke spontan sex helt uden at bruge
et spil.

--
Peter Knutsen