Skærme
Fijala 3554
Dualhead: 1 eller 2 ny(e) 19' skærm(e)?
Fra : Magnus Østergaard

Dato : 18-01-02 02:03

Hej,

Jeg har en Nokia 446PRO 19' skærm, som jeg er glad for. På nær vægten,
25 kg
Jeg har ikke et rigtigt computer møbel, og med to mobse drenge
bliver det jo tungt.

Nu vil jeg gerne kører dualhead på mit Matrox G450 kort.

Jeg vil gerne hører din mening om hvordan jeg gør det på den bedste
måde. Jeg har hørt at det er bedst med to ens skærme, så synker
opløsning og refresh ens, lyder praktisk, plus det ser jo også pænt ud i
stuen

Skal jeg lede efter en 446PRO til, findes de at købe mere? [Forhandler,
pris]
Eller skal jeg se mig om efter 2 st. af en anden model? (og sælge
PRO'en)

Hvordan er priserne, kan det betale sig at gå henholdsvis ned til 17'
eller op til 21', når nu det stort kreditkort skal luftes anyway?

ps. This is what I want: http://poocs.net/media/desk/desk_02.jpg

[1] http://www.viewsonic.com/support/crt_nokia_446pro.cfm

--
Magnus

Fra : H.G

Dato : 26-01-02 15:14

Hej,

Jeg kører dualhead med en 17" og en 21". Det fungerer glimrende. (G550).
Mvh.
Henrik