Ny Quiz nu MED PRÆMIE!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Michael Westi

Dato : 18-01-02 00:12

Så prøver vi igen med en ny quiz. Og denne gang er der en præmie på
højkant!!

Denne gang skulle det gerne være nemmere. Det er alt sammen den første linie
fra en sang.
Der er noget gammelt og noget nyt. Noget hit og shit. Noget let og svært.
Noget pop og rock(og andre genre) Noget udenlandsk og dansk

Kort sagt. Lidt for enhver smag( primært min egen) hehe

Og præmien: En cd med Tom Jones - Reload eller Alanis Morisette - Supposed
former infatuation junkie (jeg har dubloer, derfor!!)
Hvorfor vil jeg udlodde en præmie? Jeg synes det kunne være sjovt og måske
vil det kunne danne præcedens.(en skal være den første)
I tilfælde af svar-lighed vil den først indkomne mail i gruppen stå som
vinder.
Og husk at kun ET mail svar accepteres.(så det er med at bruge tænkeren)
Afgørelsen falder søndag aften kl. 21.00(eller før hvis alle svar er
rigtige)

Enjoy

1. Well, we know where we going but we don´t know were we been.
2. Imagine me and you, I do, I think about you day and night.
3. I see me with you and all things you do.
4. Har jeg mon chancer for at få, en lille dans før du skal gå din vej.
5. When your moving right up close to me, that´s when I get the shakes all
over me.
6. I´m gonna tell you a story, about a girl I once knew.
7. I´ve been walking these streets so long, singing the same old song.
8. Mærker disse tider, mærker mer og mer.
9. You been gone so long, I´m loosing sleep, look at what your doing.
10. Please don´t talk about love tonight, please don´t talk about sweet
love.
11. Klokken ringer, jeg sniger mig ind, jeg synes timerne er alt for lange.
12. I must´ve died and gone to heaven, coz it was quarter past eleven.
13. Your not shy, you get around, you wanna fly, don´t want your feet on the
ground.
14. Strolling along countryroads with my baby, it starts to rain, it begins
to pour.
15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.
16. Friday night I crashed your party, saturday I said I´m sorry
17. I saw her today at the reception, a glass of wine in her hand.
18. In heaven´s name why are you walking away.
19. I been wondering where you, where you gone, in such a long time.
20. The first bite of the apple made Eve smart the second bite taught her
how to break men's hearts
21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for fun
22. When your world is full of strange arrangements, and gravity won´t pull
you through.
23. I talk to the trees but they don´t listen to me.
24. Nu er jeg jo ikke bøsse, sagde fyren der stod ved siden af mig i baren
25. I was dreaming when I wrote this forgive if it goes astray.
26. Working from seven to eleven every night
27. The citystreets are empty now, the lights don´t shine no more.
28. Between the eyes of love I call your name
29. Remember when you ran away and I got on my knees and begged you not to
leave
30. Jeg har købt en cykel nu, og jeg har det ganske godt men hvad siger du.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-01-02 00:33

Ikke for at være lyseslukker men....

Michael Westi wrote:

> [...]
> vil det kunne danne præcedens.(en skal være den første)
> I tilfælde af svar-lighed vil den først indkomne mail i gruppen stå som

Så skulle man bare kunne sikre sig mod folk der fusker med uret før de poster.

> Og husk at kun ET mail svar accepteres.(så det er med at bruge tænkeren)

Eller google. Det kan man jo heller ikke rigtig sikre sig mod.

> Afgørelsen falder søndag aften kl. 21.00(eller før hvis alle svar er
> rigtige)
>
> Enjoy
>
> 3. I see me with you and all things you do.

En eller anden med Sting... ææhh.. Er det den der Every Little Thing She Does Is
Magic sang?

> 15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.

Anastacia - Paid My Dues

> 19. I been wondering where you, where you gone, in such a long time.

Sko/Torp - Long Lonely Night

> 21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for fun

Celine Dion - All By Myself

> 22. When your world is full of strange arrangements, and gravity won´t pull
> you through.

??? - Look Of Love

> 25. I was dreaming when I wrote this forgive if it goes astray.

Prince - 1999

> 29. Remember when you ran away and I got on my knees and begged you not to
> leave

Napoleon XIV (eller noget i den stil) - They're Coming To Take Me Away

så skal jeg jo bare håbe jeg er den med flest rigtige.... jaja.. optimist kan
man jo altid være

/Robert

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-01-02 06:54

Michael Westi <michael.westi@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TTI18.1405$lw2.6569@news.get2net.dk...
> [...]
> leave
> 30. Jeg har købt en cykel nu, og jeg har det ganske godt men hvad siger
_________

Nu bliver jeg altså godt nok snart alvorligt sur. Nu har der snart været 50
quizzer, men ikke et enste spørgsmål som man (skråstreg) jeg kan svare på
? - Øv altså. Det er træls, ja det er så.

Hilsen dansktop-experten

Fra : Jan Holm

Dato : 18-01-02 12:07

> [...]
> quizzer, men ikke et enste spørgsmål som man (skråstreg) jeg kan svare på
> ? - Øv altså. Det er træls, ja det er så.

Det tyder på at du ikke ved ret meget om musik KNALDFUCKIN' SKRÅSTREG pop !
Det hænger jo ikke så godt sammen med dine signaturer som
"pop geniet" og "musik experten" Du bør måske overveje din brug af sådanne
postulater.

Mvh
Jan Holm

Fra : Emil Rune

Dato : 18-01-02 14:36

> [...]
> quizzer, men ikke et enste spørgsmål som man (skråstreg) jeg kan svare på
> ? - Øv altså. Det er træls, ja det er så.

Alvorligt sur?? Hvorfor dog det? Er det måske fordi det er ved at gå op for
dig at der er en verden uden for suppe-steg-is musik med masser af
bedstemor-bas, og at du pludselig ikke længere kan "tale" med? I så fald vil
jeg råde dig til at tage dine efterhånden meget belastende replies op til
revision. Jeg tror med sikkerhed jeg kan sige at jeg snart ikke er den
eneste der er ved at være alvorligt træt af dine ligegyldige og irriterende
beskeder. Og at udnævne sig selv til ekspert over både det ene og det andet
er temmelig selvmodsigende og egentlig ikke særlig smart når man formulerer
sig så åndsformørket som du gør i dine posts.

Emil

Fra : Peter G.

Dato : 18-01-02 16:08

In article <vxV18.1328$Eu2.151076@news010.worldonline.dk>, Emil Rune
<erune@worldonline.dk> wrote...

> [...]
> er temmelig selvmodsigende og egentlig ikke særlig smart når man formulerer
> sig så åndsformørket som du gør i dine posts.

Irriterende personer kan man sagtens putte i sin "Bozo bin"/"Killfilter"
uden at gøre verden opmærksom på dette. Metoden kan varmt anbefales ;)

Derudover må jeg indrømme at jeg er ret imponeret over Åges kendskab til
Dansktop. På det punkt er han vist en af de førende i gruppen.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-01-02 19:07

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net>
> Derudover må jeg indrømme at jeg er ret imponeret over Åges kendskab til
> Dansktop. På det punkt er han vist en af de førende i gruppen.

"En af de førende". Hvilken herlig underdrivelse.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G.

Dato : 18-01-02 16:02

In article <3c47b838$0$233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Åge
Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote...

> [...]
> quizzer, men ikke et enste spørgsmål som man (skråstreg) jeg kan svare på
> ? - Øv altså. Det er træls, ja det er så.

Desværre er der en meget enkel grund til dette Åge. De færreste af denne
gruppes brugere lytter til Dansktoppen. Hvis du vil "lege med" i disse
quizzer må du vist til at udvide din musikalske horisont lidt. :)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-01-02 11:08

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk>
> Så prøver vi igen med en ny quiz. Og denne gang er der en præmie på
> højkant!!

Fedt!

Jeg har ikke kigget på de andre svar endnu. Her er mine:

> [...]
> over me.
> 6. I´m gonna tell you a story, about a girl I once knew.

Lars Hug: Waterfalls.

> [...]
> 9. You been gone so long, I´m loosing sleep, look at what your doing.
> 10. Please don´t talk about love tonight, please don´t talk about sweet

Æjj, jeg kender sangen, men kan ikke huske hvem. Det er noget
disco-agtigt, så kan jeg vel få et kvart point?

> [...]
> to pour.
> 15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.

Anastacia: Paid my dues.

> 16. Friday night I crashed your party, saturday I said I´m sorry
> 17. I saw her today at the reception, a glass of wine in her hand.
> 18. In heaven´s name why are you walking away.

Sade: Hang On To Your Love

> 19. I been wondering where you, where you gone, in such a long time.
> 20. The first bite of the apple made Eve smart the second bite taught her
> how to break men's hearts

Peter Gabriel: New World's Eve (eller sådan noget) ?

> 21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for fun

Ikke sikker, men Beatles: Help ?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 18-01-02 14:34

Michael Westi <michael.westi@get2net.dk> wrote:

> 7. I´ve been walking these streets so long, singing the same old song.

Radiohead - Rhinestone Cowboy

> 12. I must´ve died and gone to heaven, coz it was quarter past eleven.

Jamiroquoi - Cosmic Girl (der tages forbehold for stavefejl :))

> 17. I saw her today at the reception, a glass of wine in her hand.

Roling Stones... Kan ikke huske titlen :/

> 20. The first bite of the apple made Eve smart the second bite taught her
> how to break men's hearts

Lou Reed - My Red Joystick

> 23. I talk to the trees but they don´t listen to me.

Fools Garden - Lemon tree (?)

> 24. Nu er jeg jo ikke bøsse, sagde fyren der stod ved siden af mig i baren

Kim Larsen - Yummi Yummi (?)

> 26. Working from seven to eleven every night

Led Zeppelin - Since Ive been loving you

--
Christian Jørgensen / Pity the poor egg: it only gets laid once.
http://www.razor.dk /

Fra : QuickMic

Dato : 18-01-02 15:05

> [...]

> 1. Well, we know where we going but we don´t know were we been.
> 2. Imagine me and you, I do, I think about you day and night.
Happy together

> 3. I see me with you and all things you do.
> 4. Har jeg mon chancer for at få, en lille dans før du skal gå din vej.
Preben Kaas/Oh babe, kom med et bud

> [...]
> 9. You been gone so long, I´m loosing sleep, look at what your doing.
> 10. Please don´t talk about love tonight, please don´t talk about sweet
Alicia Bridges/I love the nightlife

> [...]
begins
> to pour.
> 15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.
Anastacia/Paid my dues

> 16. Friday night I crashed your party, saturday I said I´m sorry
> 17. I saw her today at the reception, a glass of wine in her hand.
> 18. In heaven´s name why are you walking away.
Sade/Hang on to your love

> 19. I been wondering where you, where you gone, in such a long time.
Sko/Torp/On a long lonely night

> [...]
> how to break men's hearts
> 21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for
Celine Dion/All by myself

> 22. When your world is full of strange arrangements, and gravity won´t
pull
> you through.
ABC/The look of love

> [...]
> leave
> 30. Jeg har købt en cykel nu, og jeg har det ganske godt men hvad siger

Jeg kender ikke noget til det dér google, så det er efter bedste
hukommelse.....

QM

Fra : Peter Mandrup Peders~

Dato : 19-01-02 00:16

Mine forsøg...............

> 4. Har jeg mon chancer for at få, en lille dans før du skal gå din vej.
Åh babe.....den fra Dean michael show
> 5. When your moving right up close to me, that´s when I get the shakes all
> over me.
> 12. I must´ve died and gone to heaven, coz it was quarter past eleven.
Jamiroquai : Cosmic Girl

> 15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.
Anastacia : paid my dues

> 19. I been wondering where you, where you gone, in such a long time.
Sko/Torp : On a lonley night

> 21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for
fun
River deep Mountain high...
Hilsen Peter

Fra : Kirstine

Dato : 18-01-02 19:28

In article <TTI18.1405$lw2.6569@news.get2net.dk>,
michael.westi@get2net.dk says...

> Enjoy

Jo tak - kaster mig omgående ud i det *S*

> 1. Well, we know where we going but we don´t know were we been.

Talking heads - Road To Nowhere

> 2. Imagine me and you, I do, I think about you day and night.

Turtles - Happy Together

> [...]
> over me.
> 6. I´m gonna tell you a story, about a girl I once knew.

Den her er ved at drive mig til vanvid...jeg *kender* den sang, men jeg
kan sq ikke huske den nu

> 7. I´ve been walking these streets so long, singing the same old song.

Glen Campell - Rhinestone Cowboy

> [...]

> how to break men's hearts
> 21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for fun

Eric Camen - All By Myself

> 22. When your world is full of strange arrangements, and gravity won´t pull
> you through.

ABC - The Look Of Love

> [...]
> leave
> 30. Jeg har købt en cykel nu, og jeg har det ganske godt men hvad siger du.

Det er nok ikke svar nok til at vinde præmien...men hvis der bare er en
eller anden, der kan fortælle mig, hvad svaret er på nr 6, så vil jeg
være glad
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Lagerhead

Dato : 18-01-02 23:23

--

---
Have YOU visited http://neilbrophy.com lately?

> Den her er ved at drive mig til vanvid...jeg *kender* den sang, men jeg
> kan sq ikke huske den nu

Kan det være "den" fra The Commitments (ved godt, det er en kopi-sang, men
husker heller ikke den originale kunsntner)?

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 19-01-02 10:18

> Så prøver vi igen med en ny quiz. Og denne gang er der en
> præmie på højkant!!

FUCK den er svær!!

Jeg har indlagt 2 fejl med vilje - bare for at se om andre "hugger"
mine svar

(Sender numrene på fejlene direkte til dig pr. e-mail)

> 1. Well, we know where we going but we don´t know were we been.

Road To Nowhere - Talking Heads

> 2. Imagine me and you, I do, I think about you day and night.

(So?) Happy Together - indspillet i en del versioner, originalen
vist nok med The Turtles

> 3. I see me with you and all things you do.

We'll Be Together - Sting (fra "Nothing Like the Sun")

> 4. Har jeg mon chancer for at få, en lille dans før du skal gå

Oh Baby kom med et bud - indsunget af Preben Kaas (han kunne godt
selv have skrevet teksten)

> 5. When your moving right up close to me, that´s when
> I get the shakes all over me.

Shakin' All Over - indspillet i utallige versioner (jeg har selv
været med til at indspille den . Fedeste version: The Who - Live
at Leeds. Original: Johnny Kidd & The Pirates omkring 1960

> 6. I´m gonna tell you a story, about a girl I once knew.

Waterfalls - Lars H.U.G. fra KISS & HUG (There U are, Kirstine

> 7. I´ve been walking these streets so long, singing the same
> old song.

Rhinestone Cowboy - Glen Campell (stavning?)

> 8. Mærker disse tider, mærker mer og mer.

Hej med dig - Nikolai & Piloterne

> 9. You been gone so long, I´m loosing sleep, look at what your
> doing.

Gone for so long - Ten Years After

> 10. Please don´t talk about love tonight, please don´t
> talk about sweet love.

I Love the Nightlife - Alicia Bridges

> 11. Klokken ringer, jeg sniger mig ind, jeg synes timerne er
> alt for lange.
> 12. I must´ve died and gone to heaven, coz it
> was quarter past eleven.

Cosmic Girl - Jamiroque (spelling?)

> 13. Your not shy, you get around, you
> wanna fly, don´t want your feet on the ground.

Urgent - Foreigner

> 14. Strolling along countryroads with my baby, it starts to
> rain, it begins to pour.
> 15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.

Paid My Dues - Anastacia

> 16. Friday night I crashed your party, saturday I said I´m
> sorry

You May Be Right - Billy Joel

> 17. I saw her today at the reception, a glass of wine in
> her hand.

You Can't Always Get What You Want - The Rolling Stones

18. In heaven´s name why are you walking away.

Hang On To Your Love - Sade

> 19. I been wondering where you, where you gone, in such a long
> time.

Long Lonely Night - Sko & Torp

> 20. The first bite of the apple made Eve smart the second
> bite taught her how to break men's hearts

My Red Joystick - Lou Reed

> 21. When I was young I never needed anyone, and making love was
> just for fun

All By Myself - Mener originalen var med Eric Carmen (de fleste
tror at det er et Celine Dion-nummer, men hun er 15-20 år for sent
på den

> 22. When your world is full of strange
> arrangements, and gravity won´t pull you through.

The Look of Love - ABC

> 23. I talk to the trees but they don´t listen to me.

Hmmmm... den hedder da bare "I Talk To The Trees"? - indsynget af
bl.a. Clint Eastwood(!) i forbindelse med filmen "Paint Your
Wagon". Skrevet af Lerner & Loewe.

> 24. Nu er jeg jo ikke bøsse, sagde fyren der stod ved siden af
> mig i baren

Små Duppeditter Der Smager Af Salt - Kim Larsen

> 25. I was dreaming when I wrote this forgive if it
> goes astray.

1999 - Prince (eller hvad han nu hed på det tidspunkt

> 26. Working from seven to eleven every night

Since I've Been Loving You - nok det bedste bluesnummer nogensinde
med Led Zeppelin, og et af de allerbedste numre fra Led Zeppelin
III

> 27. The citystreets are empty now, the lights don´t shine no
> more.

Turn To Stone - ELO

> 28. Between the eyes of love I call your name

On The Beach - Chris Rea

> 29. Remember when you ran away and I got on my knees and begged
> you not to leave

They Are Comming To Take Me Away HA-HA - Napoleon XIV

> 30. Jeg har købt en cykel nu, og jeg har det ganske godt men
> hvad siger du.

Chock(?) - Kasper Winding (fra "Kick" omkring 1980 så hudt jeg
visker)

Hvad blev det til? 25-26 reelle?

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Jacob E

Dato : 19-01-02 11:13

Her er mine bud...:

> 1. Well, we know where we going but we don´t know were we been.

Talking Heads - Road to nowhere

> 2. Imagine me and you, I do, I think about you day and night.

The Turtles - Happy together

> 3. I see me with you and all things you do.

Sting - We'll be together

> 4. Har jeg mon chancer for at få, en lille dans før du skal gå din vej.

Preben Kaas - Kom med et bud

> 5. When your moving right up close to me, that´s when I get the shakes all
> over me.
> 6. I´m gonna tell you a story, about a girl I once knew.

Lars H.U.G. - Waterfalls

> 7. I´ve been walking these streets so long, singing the same old song.

Glenn Campbell - Rhinestone Cowboy

> 8. Mærker disse tider, mærker mer og mer.

One Two - Den bedste tid

> 9. You been gone so long, I´m loosing sleep, look at what your doing.

Ten Years After - Gone so long (har drevet mig til vanvid, så jeg støtter
mig til Bjørn...)

> 10. Please don´t talk about love tonight, please don´t talk about sweet
> love.

Alicia Bridges - I love the nightlife (disco round)

> 11. Klokken ringer, jeg sniger mig ind, jeg synes timerne er alt for
lange.

(har ligeledes drevet mig til vanvid...!)

> 12. I must´ve died and gone to heaven, coz it was quarter past eleven.

Jamiroquai - Cosmic girl

> 13. Your not shy, you get around, you wanna fly, don´t want your feet on
the
> ground.

Foreigner - Urgent

> 14. Strolling along countryroads with my baby, it starts to rain, it
begins
> to pour.
> 15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.

Anastacia - Paid my dues

> 16. Friday night I crashed your party, saturday I said I´m sorry

Billy Joel - You may be right

> 17. I saw her today at the reception, a glass of wine in her hand.
> 18. In heaven´s name why are you walking away.

Sade - Hang on to your love

> 19. I been wondering where you, where you gone, in such a long time.

Sko/Torp - On a long lonely night

> 20. The first bite of the apple made Eve smart the second bite taught her
> how to break men's hearts

Lou Reed - My red joystick

> 21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for
fun

Eric Carmen - All by myself

> 22. When your world is full of strange arrangements, and gravity won´t
pull
> you through.

ABC - The look of love

> [...]

Led Zeppelin - Since i've been loving you

> 27. The citystreets are empty now, the lights don´t shine no more.

Guns 'N Roses - Turn to stone

> 28. Between the eyes of love I call your name

Chris Rea - On the beach

> [...]
> leave
> 30. Jeg har købt en cykel nu, og jeg har det ganske godt men hvad siger

That's it... glæder mig til at se svarene.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-01-02 18:06

Jacob E wrote:

> Guns 'N Roses - Turn to stone

Hvilken udgivelse er den på??

/Robert

Fra : Torben Larsen

Dato : 19-01-02 14:47

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message
> 1. Well, we know where we going but we don´t know were we been.

Talking Heads: Road to nowhere

> 2. Imagine me and you, I do, I think about you day and night.

The Turtles: Happy together

> 3. I see me with you and all things you do.

Sting: We'll be together

> [...]
> 6. I´m gonna tell you a story, about a girl I once knew.
> 7. I´ve been walking these streets so long, singing the same old song.

Glen Campbell: Rhinestone Cowboy

> [...]
lange.
> 12. I must´ve died and gone to heaven, coz it was quarter past eleven.

Jamiroquai: Cosmic Girl

> 13. Your not shy, you get around, you wanna fly, don´t want your feet on
>the ground.

Foreigner: Urgent

> 14. Strolling along countryroads with my baby, it starts to rain, it
> begins to pour.

Neil Sedaka: Laughter in the rain

> 15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.

Anastacia: Paid my dues

> 16. Friday night I crashed your party, saturday I said I´m sorry

Billy Joel: You may be right

> 17. I saw her today at the reception, a glass of wine in her hand.

Rolling Stones: You can't always get what you want

> 18. In heaven´s name why are you walking away

Sade: Hang on to your love

> 19. I been wondering where you, where you gone, in such a long time.
> 20. The first bite of the apple made Eve smart the second bite taught her
> how to break men's hearts

Lou Reed: My Red Joystick (yeah !)

> 21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for
> fun

Eric Carmen: All by myself

> 22. When your world is full of strange arrangements, and gravity won´t
>pull you through.

ABC: The Look of Love

> 23. I talk to the trees but they don´t listen to me.
> 24. Nu er jeg jo ikke bøsse, sagde fyren der stod ved siden af mig i baren
> 25. I was dreaming when I wrote this forgive if it goes astray.

Prince: 1999

> 26. Working from seven to eleven every night

Led Zep: Since I've been loving you

> 27. The citystreets are empty now, the lights don´t shine no more.

ELO: Turn to stone

> 28. Between the eyes of love I call your name

Hmmmm, Scorpions ?? Nej, vel.

> [...]
> leave
> 30. Jeg har købt en cykel nu, og jeg har det ganske godt men hvad siger

Damn, that was tough. Og det gik overhovedet ikke med de danske, lidt
pinligt, men det er mine svar.

Torben