hilsen fra Frida
Fra : Henrik Klauman

Dato : 17-01-02 23:05

Hej Sigrid!

Tak for de flotte billeder du sendte til mig.Det må være skægt,at kravle
gennem så meget sne.Her er der slet ingen sne,så jeg kan ikke komme ud og
løbe på de ski jeg fik i julegave.Måske kommer der mere sne en anden
gang.Idag har jeg været med børnehaven i Kulhuse.Vi kørte med bus
derud.Jeg sad ved siden af Loise fra din stue.Bare du havde været med ,så
kunne du også have set min fars jolle og du kunne have set skrænterne
som er så sjove,at løbe op og nedad.Ved du hvad ? Vi så faktisk sådan et hul
ind til en rævehule.Jeg synes ræve ser så søde ud.De ligner faktisk
min hund lidt,du ved nok Chap,íkk`.Nu kommer du snart hjem og leger igen.Det
glæder jeg altså rigtig meget til.Det varer ikke så længe inden der er
fastelavn i børnehaven.Det er d.7/2 siger min mor.Måske kan du også
komme.Det kunne være sjovt.Jeg tror nok jeg skal være tiger eller klovn.Hvad
kunne du godt tænke dig,at klæde dig ud som?
Forresten så har jeg hængt dit postkort med drengene der spiller fodbold,op
på vores køleskab.Jeg tænker nogle gange på om de ikke står der og fryser
med de korte bukser på.Nu vil jeg slutte.Jeg håber snart du sender en ny
hilsen.

Kælig hilsen fra Frida.

Fra : Jakob Hansen

Dato : 18-01-02 00:07

On Thu, 17 Jan 2002 23:05:29 +0100, "Henrik Klauman"
<Henrik-Klauman@mail.tele.dk> wrote:

> Hej Sigrid!

[Snip: privat brev]

Hmmmmm....
Moralen er:
Brug ikke Outlook til News.... Så kan man ikke komme til at ramme den
forkerte knap...

Hilsen
Jakob Hansen