Glædelig Juuul ;)
Fra : FreYa

Dato : 24-12-00 17:34

....allesammen! Nu vil jeg ud og æde flæskesteg og synge "Højt fra
træets grønne top" :)

Håber I får hvad I ønsker jer.
--
FreYa

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-12-00 18:08

Hej FreYa

> ...allesammen! Nu vil jeg ud og æde flæskesteg og synge "Højt fra
> træets grønne top" :)

Det vil jeg også, bortset fra at jeg skal spise to ænder.

> Håber I får hvad I ønsker jer.

Jeg er i hvert fald meget spændt. Kristine kender min nysgerrige
natur, så mine gaver er blevet bevogtet som statshemmeligheder, og
for en gangs skyld har jeg *ingen* idé om, hvad jeg får.

Glædelig jul allesammen - ho ho ho!

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 24-12-00 19:31

I lige måde. Haren er i ovnen, bordet er dækket, træet er pyntet,
gaverne er pakket ind, familien er på plads.

Nu mangler vi bare at få sunget og pakker fruen ud.

Glædelig jul, folk!

/Lars
--
An apology for the devil: it must be remembered that we have heard one side
of the case. God has written all the books. -- Samuel Butler

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-12-00 23:51

On Sun, 24 Dec 2000 16:34:03 GMT, FreYa <nospam@all.plz> wrote:

Ohhhhhhhhhh MIN super KUSSE :)

>...allesammen! Nu vil jeg ud og æde flæskesteg og synge "Højt fra
>træets grønne top" :)
mindre kan umuligt gøre det

>Håber I får hvad I ønsker jer.
det venter skat kig dig ned af maven stop ved navlen gå ca 13 cm ind i
maven og bevæg dig ned i mod skede obningen og du er ved min
begyndelse :)
kYs i kussen & Go Jul Tøssen
din
Bo