Tool til at finde class i CLASSPATH ??
Fra : Soeren Dalby

Dato : 17-01-02 23:01

Jeg har længe savnet et lille værktøj, der kan scanne kataloger og jar filer
for en klasse - efter samme princip som NT kommandoen WHICH (søgen efter
hvilket program, der aktiveres).

Findes det ??

På forhånd tak
--
Med venlig hilsen / best regards

Soeren Dalby

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 18-01-02 00:30

"Soeren Dalby" <nospam@nospam.com> wrote in message
> [...]
> kataloger og jar filer for en klasse - efter samme princip
> som NT kommandoen WHICH (søgen efter hvilket

Hej Soeren

Måske kan du bruge dette link til noget
Mastering the classpath with JWhich
http://www.javaworld.com/javaworld/javatips/jw-javatip105.html

Klippet fra siden
"At one time or another, developers experience frustration
when dealing with the Java classpath. It's not always clear
which class the class loader will load, especially when your
application's classpath becomes inundated with directories and
files. In this article, I will present a tool that can display the
absolute pathname of the loaded class file."

Håber du kan bruge det til noget
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen