Skærme
Fijala 3554
Samsung 757NF
Fra : Ferrari

Dato : 17-01-02 22:13

Så tog jeg springet. Efter at have læst alle de gode anmeldelser af
Samsungs 959NF, sprang jeg på lillebroderen 757NF.
Tron skærm, roligt og knivskarpt billede. Det er lige så godt som på min
søns SONY G200 (hvis det er en anbefaling).
Jeg er i alle tilfælde 100% tilfreds.

Tak for de mange gode indlæg.

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-01-02 00:55

Jeg har lige modtaget min 959NF.... Kan kun give dig ret....

- Martin