Satanisk / Okult Sex
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 20-12-00 23:19

lidt inspireret af at thanatos666 mere eller mindre skrev han var
satanist - uden at redegøre for omfanget af dette - så kom jeg da til
her i min skumrings time i fædrelandet at side og tænke på , om der
var nogen af de tilstedeværende der rent faktrisk har prøvet rituel
f.eks satanisk sex ?
jeg har gjort det med åndedrættet - hvor jeg har haft held til både at
gøre en lam i den ene side ( i 20 minutter & i dårligt humør med
paranoia anfald i op til flere dage efter , et uheld ) sgu også fåed
en til at rulle sig over 4 tændte koge palder :) det var han selv uden
om ! men det har da bare været en kombination i mellem riter &
meditasion , Nå !
til trods for at jeg var praktiserene satanist fra 91 til hmm 97 og nu
syntes jeg ligesom ikke lige det er det !
- så har jeg ikke prøvet det organiseret - men det skulle være en
utroligt magtfuld indlæring / øvelse !
som Tantraen sikkert er den mest svære men også sufistikerede
meditasions form .
MvH
Bo

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 21-12-00 02:22

In article <ks824tkfkqfhu1qc52c4s6g6a9412vhsjg@4ax.com>,
Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> wrote:

> lidt inspireret af at thanatos666 mere eller mindre skrev han var
> satanist

Hej igen Chokmah! Lige en lille rettelse: Jeg sagde såmænd blot, at jeg
var ikke-kristen, hvilket de fleste mennesker trods alt er, såe nej!

> [...]
> her i min skumrings time i fædrelandet at side og tænke på , om der
> var nogen af de tilstedeværende der rent faktrisk har prøvet rituel

Er det Crowley's sex-magick du tænker på? Crowley var en stor digter
IMO (I'm never humble!), men på det okkulte plan en plattenslager, så
hans sex-magi var vist mest en undskyldning for at gøre unævnelige ting
ved hans kvindelige bekendtskaber!

> [...]
> utroligt magtfuld indlæring / øvelse !
> som Tantraen sikkert er den mest svære men også sufistikerede

Tantra ved jeg ikke en dyt om, desværre! Men bestemt nysgerrig!

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-12-00 15:25

thanatos666@my-deja.com wrote:

> Hej igen Chokmah! Lige en lille rettelse: Jeg sagde såmænd blot, at jeg
> var ikke-kristen, hvilket de fleste mennesker trods alt er, såe nej!

Det er ikke rigtit, Danmark er et kristent land, og derfor tænker
de fleste indfødte desværre på en kristen måde, fordi det er de
blevet opdraget til.

Selv om flertallet af danskerne ikke er fundamentalistisk troende,
så er de fundamentalistisk tænkende

> Tantra ved jeg ikke en dyt om, desværre! Men bestemt nysgerrig!

Det er noget indisk sex-mysticisme. Noget af det handler om
forsinket udløsning (såvidt jeg ved er den indiske hindu-kultur
gennemsyret af en forestilling om at man ikke må afgive for mange
kropsvæsker) og er sikkert reelt nok, men der er tantrikere der
påstår at tantra-sex kan føre til permanent brystforstørrelse og
penis-forlængelse. Disse påstande er dog aldrig blevet bevist
videnskabeligt.

Hvis du vil vide mere, må du spørge Chokmah (hvis navn stammer fra
den jødiske kabbalisme).

--
Peter Knutsen
Der er lidt ked af, at han lyder som om at han er ekspert i

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 21-12-00 21:56

On Thu, 21 Dec 2000 15:24:43 +0100, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk>
wrote:

> [...]
HI Peter :)
>Det er ikke rigtit, Danmark er et kristent land, og derfor tænker
>de fleste indfødte desværre på en kristen måde, fordi det er de
>blevet opdraget til.
jeg tror ingen gang det er opdragelse det er vane !

>Selv om flertallet af danskerne ikke er fundamentalistisk troende,
>så er de fundamentalistisk tænkende
jeg tror overhovedet ikke de fleste tænker på noget særligt ?

Ahh Peter nu er du sgu ude hvor du ikke kan bunde :)

>Det er noget indisk sex-mysticisme.
syd/nord - øst ointalsk meditasion ikke mysticisme.
>Noget af det handler om
>forsinket udløsning
nope SLET ingen fysisk udløsning !!!
> (såvidt jeg ved er den indiske hindu-kultur
>gennemsyret af en forestilling om at man ikke må afgive for mange
>kropsvæsker)
Ahh Peter du er mere i kina med den der !
>og er sikkert reelt nok, men der er tantrikere der
>påstår at tantra-sex kan føre til permanent brystforstørrelse og
>penis-forlængelse. Disse påstande er dog aldrig blevet bevist
>videnskabeligt.
Det er desideret urkorekt - jeg vil ikke udelukke at en eller anden
amerikansk post order prædikant har forsøgt at sælge en bog på temaet
- men kode ordet er meditasion , den sværeste meditasionsform af alle
, men hvis egentlige mål er at til sidst ophæve jeg oplevelsen &
kønsidentifikationene i mellem de 2 - så disse smelter sammen i et lys
- af ren klarhed , jeg forestiller m,ig noget i retning af at man når
ud i en form for spædningsløs dialektisk indsigt well videne at
sætningen i sig selv er et paradox - men det er menneskelivet også !
hvorfor man på den givene præmis godt kan godtage det , vil jeg mene !

>Hvis du vil vide mere, må du spørge Chokmah (hvis navn stammer fra
>den jødiske kabbalisme).
det er korekt - som godt nok intet har med tanterisk sex meditasion at
gøre :) men der er well ikke noget der ikke er i kabbalaen ?
MvH
Bo

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-12-00 16:22

Hej Peter

> Hvis du vil vide mere, må du spørge Chokmah (hvis navn stammer fra
> den jødiske kabbalisme).

Se, der lærte jeg noget nyt. Bos Nick har altid undret mig.

Julehilsen fra

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : N/A

Dato : 28-12-00 16:07

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 28-12-00 16:07

"Chokmah" <chokmah@mailme.dk> mælte sligt:

>ja ja den løsslupne jule stemningt kan well nok tilade os at være helt og
>aldeles OT- specilt nu når peder ikke er online :)
>Chokmhah er det det sephrio ( en slags bolle ) på et træ - det er det
>maskuline sephrio på den maskuline søjle der ligger tætest på Gud

Det kan i øvrigt tilføjes, at det på hebræisk betyder "visdom".

--
-=-=-=-=-=-= The stylus is more potent than the claymore =-=-=-=-=-=-
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 29-12-00 00:51

On Thu, 28 Dec 2000 15:06:45 GMT, Rasmus Underbjerg Pinnerup
<hobbes@post1.tele.dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@mailme.dk> mælte sligt:

>Det kan i øvrigt tilføjes, at det på hebræisk betyder "visdom".
Hi Rasmus
Øhh ja det gør det ! men detyder så meget afhæningt af hvilken
konstelation man sætter det i på det Kabbalistiske livstræ - Når den
Yberlige & jeg engang bliver færdige med VORES hjemmeside - så kommer
der noget material som synlig gøre det på en - jeg bestræber mig på en
måde så det danner mening for alle der ikke har beskeftiget sig med
det , kan danne sig et relet billed på sagen .... men nu er Peder nåed
så langt så hans icq virker :) så vi må heller stoppe i mens lejen er
god ellers kølhaler han mig sgu den 6/1 - så aht div.
futter jeg den lige over i dk.livssyn - der er meget liberal mht hvad
der bliver postet - så længe der bare er mening i det.
MvH
Bo

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 21-12-00 21:57

On Thu, 21 Dec 2000 01:22:16 GMT, thanatos666@my-deja.com wrote:

>In article <ks824tkfkqfhu1qc52c4s6g6a9412vhsjg@4ax.com>,
> Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> wrote:
HI thanatos :)

>Hej igen Chokmah! Lige en lille rettelse: Jeg sagde såmænd blot, at jeg
>var ikke-kristen, hvilket de fleste mennesker trods alt er, såe nej!
Øh et nej til kristendommen gør da ikke en til satanist :)
jeg er da f.eks kabbalist & taoist !

>- uden at redegøre for omfanget af dette - så kom jeg da til
>
>Er det Crowley's sex-magick du tænker på? Crowley var en stor digter
der arldrig rigtigt slog igenem - som yeates f.eks gjorde
>IMO (I'm never humble!), men på det okkulte plan en plattenslager,
yeps eller ratter det var et feber agtigt forsøg på at promovere sine
digte - men egendomeligt nok blev markedes føringen mere interesandt
ind ind varen :)
>så
>hans sex-magi var vist mest en undskyldning for at gøre unævnelige ting
>ved hans kvindelige bekendtskaber!

Jaaaa han er jo til at kamoflere sig men han havde sgu faktisk sex med
både den enegelsek premeier menister såvel som hans konde der
foriøvrigt tegnede hans tarot sæt.
men et elller andet må være lykkedes for ham da han både ved OTO og en
egyptisk orden fik en rat høj grad - som han tidliger blev nægtet i
golden down der smed ham ud :) hvorpå han ofentlig gjorde alle derres
hemligheder :)
jeg tror ikke crowly er den bedste kilde til Okult sex - da han ligger
lidt en røg slør bag sig og overlader budskabet til myten om sin egen
person - LaVeys sorte bibel eller hvad det nu er den heder den kommer
med nogen helt specifikke og nemt tilgængelige sexsuelle riter de er
ikke skide neuancerede så well som hans puplikationer er populær
skrifter , mere ind de er reelt saglige - vil jeg mene.
den bedste bog til satanisk erotisk sex er sikkert af mig bekendt :
indsigtens sted af E N Wulff - godt nok hadet af forfateren selv :)
men det er lige på & hårdt :)

>Tantra ved jeg ikke en dyt om, desværre! Men bestemt nysgerrig!
ja det har jeg så lige skrevet om til Peter K så der må du henete den.
Bedste hilsner
Bo

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 22-12-00 20:00

In article <r4m44t0sm19qemqs4lktv9vfbj6dsv5n4t@4ax.com>,

> Øh et nej til kristendommen gør da ikke en til satanist

HÆHÆ...prøv du at sige det til en indremissionsk præst!

> jeg er da f.eks kabbalist & taoist !

Hmmm...tjah... helt uadskilleligt er det da ikke!

> den bedste bog til satanisk erotisk sex er sikkert af mig bekendt :
> indsigtens sted af E N Wulff - godt nok hadet af forfateren selv :)
> men det er lige på & hårdt )

Ja, det skal jeg love for! Jeg er mere vild med "Verden"...en smuk
kærlighedshistorie!

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Chokmah

Dato : 23-12-00 01:48

thanatos666@my-deja.com skrev i meddelelsen <9208b1$m27$1@nnrp1.deja.com>...
>In article <r4m44t0sm19qemqs4lktv9vfbj6dsv5n4t@4ax.com>,

>HÆHÆ...prøv du at sige det til en indremissionsk præst!
jamen i mod fanatiker kæmper alle forgæves med fornuften !

>Hmmm...tjah... helt uadskilleligt er det da ikke!
gnostisk talt/tænkt er intet uforenligt !

>Ja, det skal jeg love for! Jeg er mere vild med "Verden"...en smuk
>kærlighedshistorie!
ja ,men som introdusiok til satanisk magi er den sgu ikke meget bevendt -
nu er jeg godt nok ikke blvet.. jo gu er jeg så det er DØDEN den begyndte
jeg på i 1996 mangler stadigt 300 sider :(
MvH
Bo