Honda VFR 750 FK
Fra : Jack Jensen

Dato : 17-01-02 21:21

Hej

Jeg er lige blevet den særdeles veltilfredse ejer af ovenstående model.
En 1989 årg. - Knaldhamrende rød og flot. - Købt hos de flinke mennesker hos
Frankies Mc-Center, Randers.

Nej hvor jeg glæder mig til at komme ud at prøve hende af (hun er godt nok
rødhåret - så skal jeg skal sgu nok passe på!).

Der er alt for længe til marts!

Jeg gider ikke mere vinter i år.

Det er godt nok noget andet end en 650 ccm BSA, Golden Flash, som jeg
startede på i 1968

Hils på mig når jeg kommer - så bliver jeg så glad.

Mvh
Jack
Hadsten

Fra : N/A

Dato : 17-01-02 23:10

Fra : Arne Sørensen

Dato : 17-01-02 23:10

Hi folks

Der er bare for længe til marts ja ja , men det kommer. Jeg har lige
erhvervet mig en VF1000F2 og har kun lige kørt den hjem i garage... Der er
bare så længe til foråret.... se den her :
http://home19.inet.tele.dk/vf1000f2/
jeg kan iøvrigt varmt anbefale http://www.vfr.dk/default.asp check dem ud
hvis du ikke allerede kender den - det er bare knaldhamrende VFR
Vh
Arne Sørensen

snip

Fra : Henry

Dato : 19-01-02 10:48

> [...]
> erhvervet mig en VF1000F2 og har kun lige kørt den hjem i garage... Der er
> bare så længe til foråret.... se den her :

Suk den er smuk! Jeg savner stadigvæk min gamle VF1000F lidt og det på trods
af at jeg ejer en VFR800, underligt, men måske er det fordi jeg havde den i
13år.... og er blevet grundigt miljø skadet.

> jeg kan iøvrigt varmt anbefale http://www.vfr.dk/default.asp check dem ud
> hvis du ikke allerede kender den - det er bare knaldhamrende VFR
Og VF og RVF, med din model kan du jo melde dig ind i bol do´r klubben, men
ellers er du meget velkommen hos os småkubikkere .

FYI: Jack er i øvrigt allerede medlem af VFR.DK

mvh
Henry
www.vfr.dk

Fra : boe

Dato : 19-01-02 14:15

"Henry" <Fake@mail.com> skrev i en meddelelse

> Suk den er smuk! Jeg savner stadigvæk min gamle VF1000F lidt

Ja, MEN DU FÅR DEN ALTSÅ IKKE TILBAGE!!!

Hilsen you know who...

Fra : Jack Jensen

Dato : 19-01-02 20:24

> [...]
men
> ellers er du meget velkommen hos os småkubikkere .
>
> FYI: Jack er i øvrigt allerede medlem af VFR.DK

Hej Henry

Jeg ser frem til at møde Jer når solen begynder at skinne.
I kan kende mig på det meeeeeget brede smil

Det er sgu rart at blive 18 igen.

Mvh
Jack
Member of
http://www.vfr.dk/

Fra : Thomas Makro

Dato : 18-01-02 15:15

On Thu, 17 Jan 2002 21:20:45 +0100, "Jack Jensen"
<jackjensen@12move.dk> wrote:

>Jeg er lige blevet den særdeles veltilfredse ejer af ovenstående model.
>En 1989 årg. - Knaldhamrende rød og flot. - Købt hos de flinke mennesker hos
>Frankies Mc-Center, Randers.
Det var vel nok et godt valg, både mærke, model, farve og årgang
(tilfældigvis identisk med min
Tillykke med den!

>Hils på mig når jeg kommer - så bliver jeg så glad.
Bare rolig. Det skal vi nok. Det er kun Harleyerne der... øøh ups,
ikke noget alligevel, det emne vil jeg ikke være skyld i at starte -
igen

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Jack Jensen

Dato : 19-01-02 20:26

"Thomas Makro" <makro@cyberjunkieFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Bare rolig. Det skal vi nok. Det er kun Harleyerne der... øøh ups,
> ikke noget alligevel, det emne vil jeg ikke være skyld i at starte -

Hej Thomas

Yes - Jeg skal ud at køre i år igen.

Du er jo også medlem af vfr-klubben - så selvfølgelig ses vi.

Mvh
Jack
http://www.vfr.dk/

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-01-02 19:49

Tillykke med den. Fed kværn.

--
Mvh.
Henrik (som nok skal hilse når vi mødes )

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jack Jensen

Dato : 19-01-02 20:28

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh.
> Henrik (som nok skal hilse når vi mødes )

Tak skal du ha' Henrik.

Bor du i nærheden af Hadsten?

Jeg hilser sæ'føli' igen.

Ha' det godt.