FIM-Rally Aalborg opfordring
Fra : mc-stup

Dato : 17-01-02 20:30

Hej alle i D.F.M

Hermed følger en lille tekst, som vi håber kan inspirere nogen af jer til at
prøve noget enestående i mc-verdenen......

Mvh

Stup
XS1100S (Der står og gaber af kedsomhed i tågen......)

----------------

Stærke dage i Aalborg

Måske findes der endnu et par stykker, der kan huske Woodstock og
hvordan man måske tænkte: "Ja, havde jeg bare været der..." Eller måske
nogle andre senere steder i verden, hvor det lige netop "Sneede" den ene
gang i verdenshistorien.
Faktisk kan du som dansk motorcyklist nu i tide nå at være med til et
enestående mc-arrangement på dansk jord: Det 57. FIM Rally i Aalborg fra
den 2. til den 6. juli i år.
Nu er det sådan, at regelsættet for dette traditionsrige arrangement,
der blev holdt første gang i 1936, ikke tillader værtslandets
motorcyklister at deltage.
Men netop ordet "værtslandet" indikerer, at det er os danskere, der er
værter. Så derfor kan du deltage som hjælper, og dermed være helt tæt på
noget enestående i dansk mc-historie, når mere end 2.000 motorcyklister
fra måske 40 nationer dukker op.
Et FIM Rally har aldrig før været holdt i Danmark, så derfor er det
klart, at man bagefter med stolthed kan sige: "Jeg var med!", når andre
danske motorcyklister efter den første uge af juli i år siger: "Øvvv,
jeg ville gerne have været der!!
Der bliver brug for folk til mange forskellige opgaver, og de er ikke
værre, end alle kan "deltage", og belønningen er foruden at være der og
en erindringsgave selvfølgelig den daglige mad.
Hvis du har lyst, så klik ind på www.dmc-org.dk ,
http://www.jegka.dk/fim2002 eller ring til "Otto" på tlf. 98215569.
Mere om FIM-Rallyet kan du finde på www.fimrally2002.dk