MacSOUP, klarer den den her?
Fra : Thøger Terp

Dato : 17-01-02 19:57

Det eneste jeg savner i MacSOUP er at kunne browse i alle groups, der er
på min newsserver - i Outlook, kan jeg skrive et par fraser, og så
sorterer den i realtime alle groups fra der ikke indeholder den frase.

Men kan MacSOUP da selvfølgelig også ik´?

/Thøger
--
http://www.macnyt.dk
Hvis du vil vide noget om rigtige computere

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-02 01:41

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> sorterer den i realtime alle groups fra der ikke indeholder den frase.
>
> Men kan MacSOUP da selvfølgelig også ik´?

Nej, men det er da også noget pop. OK, det er sådan set meget smart. I
MacSOUP åbner du vinduet med alle grupper og søger med æble-F. Den
stopper så ved første gruppe, der indeholder ordet. Er den ikke god,
trykker du bare æble-G for at søge videre på det samme ord.
Alternativt kan du som i alle andre lister begynde at taste de
første bogstaver. Skriver du: "dk", ryger du straks ned til de danske
grupper.
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : Thøger Terp

Dato : 18-01-02 09:28

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> MacSOUP åbner du vinduet med alle grupper og søger med æble-F. Den
> stopper så ved første gruppe, der indeholder ordet. Er den ikke god,
> trykker du bare æble-G for at søge videre på det samme ord.

Nå, men det er da også ok, jeg kan bare ikke finde det vindue med alle
grupperne, der er til rådighed på stofanets server!?!...

/Thøger

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-01-02 09:41

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Nå, men det er da også ok, jeg kan bare ikke finde det vindue med alle
> grupperne, der er til rådighed på stofanets server!?!...

Special -> Show list of all groups.

<icq:131382336>

Fra : Thøger Terp

Dato : 18-01-02 09:50

> Special -> Show list of all groups.

Den er dimmed hos mig... det må jeg lige kigge på

/Thøger

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-01-02 10:01

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Den er dimmed hos mig... det må jeg lige kigge på

Det er enten fordi suppen har en åben forbindelse, eller fordi du aldrig
har hentet en komplet gruppe oversigt (næst nederste kryds i "Connect"
dialogen)

<icq:131382336>

Fra : Thøger Terp

Dato : 18-01-02 10:14

> Det er enten fordi suppen har en åben forbindelse, eller fordi du aldrig
> har hentet en komplet gruppe oversigt (næst nederste kryds i "Connect"
> dialogen)

Got it .-)

/Thøger

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-02 10:49

> Den er dimmed hos mig... det må jeg lige kigge på

Måske vil det hjælpe at hente listen. Det kan man krydse af, når man har
trykket æble-K og dialogboksen "Forbind til server" er fremme
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 18-01-02 09:42

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Nå, men det er da også ok, jeg kan bare ikke finde det vindue med alle
> grupperne, der er til rådighed på stofanets server!?!...

Speciel -> Vis liste over alle grupper
(Oversæt selv til "udenlandsk" version)

mvh.
Kaj.