Anal Sex
Fra : Wega

Dato : 18-12-00 18:02

Hej Det hjælper altså ikke.

Jeg gjorde som i sagde jeg skulle købe butt plugs ét sæt med 8 plugs i og
stikke op i røven på hende men den tyndeste er på tykkelse med en
tommelfinger og ikke en gang den kan jeg få op i hende selv om hun skyder
røven tilbage, men hun siger at hun er mere tryk ved at det er min pik der
er ved hendes røvhul men lige meget hvormeget jeg presser kan jeg ikke få
pikken op i hende.
Så nu håber jeg altså at i kan hjælpe mig igennem.

Hilsen MIG

IKKE WEGA

P.s. Jeg bruger masser glidekrem

Fra : John Sahl

Dato : 19-12-00 10:23

"Wega" <kurtkk@worldonline.dk> wrote in message
> Så nu håber jeg altså at i kan hjælpe mig igennem.

Hvad med at lade hende lege selv? Det behøver vel ikke være dig der skal
forsøge. Det kunne være hun ville være mere tryg ved selv at styre
showet. Det lyder som om hun over hovedet ikke kan slappe af.

Og igen, husk at uanset hvad skal der lige så meget tid til som der skal
glidecreme til Tag jer masser af tid, slap af og nyd legen, lad være
med at forcere den, prøv med fingrene i stedet for de der butt-plugs og
tag det som det kommer, stille og roligt...

John Sahl
Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Kig forbi og deltag i julekonkurrencen
Eller prøv den nye 4-dobbelte udbyder tjekfunktion...

Fra : Henning

Dato : 19-12-00 18:45

"Wega" <kurtkk@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Mig

> P.s. Jeg bruger masser glidekrem

Det lyder mere som et psykisk problem end et fysisk,
for hun har vel ikke problemer med at gå på toilettet?

De pølser der ligger der når hun rejser sig er garanteret
tykkere end din finger?

Har hun prøvet, som John siger, at putte en finger op
i sig selv?
For ikke at blive genert, er det måske en ide, hun gør
det i enerum, når du ikke er hjemme/til stede, og du
ikke snakker om analsex før hun selv bringer det på
bane, at du forklarer hende, at SÅ vigtig er analsex
heller ikke for dig, at du ikke kan undværer det uden
problemer, for du elsker hende jo fordi hun er hende,
som hun er

Fokuserer i for meget på det, kan hun gå totalt i baglås
og måske aldrig komme til at klare at have analsex,
Ting tager tid! Det tog feks. ca. 2 år for en pige der
ikke kunne få orgasme, at nå så langt, som at få sit
livs første orgasme, så lang tid tog det hende at blive
tryg og afslappet når vi var sammen
Det giver dig lidt ide om hvad der kan menes med,
vi siger tid og tålmodighed

Ved hun at du snakker om jeres problem her i DSS?
Læser hun med?
Du er jo hendes første hun har haft sex med ikke?
(ud over kys og petting)
Hvordan har du det med jalousi? Ville du feks. blive
jaloux, hvis hun fik nogle behandlinger der kunne hjælpe
hende til at gennemføre analsex hos en alternativ
behandler? ( jeg er ret god til at give kvinder zoneterapi)
(zoneterapi har ikke noget med seksuelt samvær eller
lignende at gøre )

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 20-12-00 23:19

On Mon, 18 Dec 2000 18:02:17 +0100, "Wega" <kurtkk@worldonline.dk>
wrote:
Tjaa du .........

>P.s. Jeg bruger masser glidekrem

jeg skal sgu ikke kunne sige dte med sikkerhed .. men jeg evd der er
en der med garenti virker - man kan i håndkøb få noget medicin i mod
forstobelse - som man sprøjter op SÅ OBNER ALT SIG - menjeg tør sgu
ikke garentere for hvad der ellers følger med - da det som medicin er
uyre efektivt - tror du ikke bare at du skulle bruge " lidt " mere tid
på at masser hende analt med crem - bare sprøjt alt det op i hende som
hun vil have også væd pikken helt ind i det også gi denm god til med
at knuppe .. så vil jeg tro at det kommer af sig selv - det kan
selvføligt også være at du har en MEGET STOR PIK ?
men jeg som ligger omkring hvad jeg formoder er normal 18½Cm længde
5,9 i brede og 4,7 i dybde der køre det da , når dte endeligt er :)
MvH
Bo

Fra : detroit

Dato : 08-06-01 01:19

Tjaa.. nu skal jeg sætte det hele lidt i perspektiv for dig med den her
historie.. Wega.

Jeg var på Vega (sic!) for to måneder siden med en god ven og vi møder
den her søde 17-årige pige i baren. Det viser sig hun bor lige i
nærheden, og efter en rask gåtur er vi hjemme i hendes lejlighed sammen
med hendes veninde. Anne og Iben, som de to piger hedder, sætter straks
musik på og vi åbner en kold flaske vin fra køleren. Så begynder tingene
at ske.... Jeg trækker min ven ud i køkkenet for at fortælle ham at jeg
SLET ikke er klar på veninden Iben, og tjaa det er han faktisk
overhovedet heller ikke. Da vi ikke ved hvordan vi skal slippe af med
hende på en god måde, trækker vi lod om hvem der får "æren" af at kneppe
hende - hvis pigerne altså ikke var klar på en 4-kant, hvilket de
færreste 17-årige er. Jeg taber, selvfølgelig, og går direkte ind til
Iben i stuen, som står foran sofabordet, og begynder at tage hende på
ballerne. Hun giver straks efter og trækker mig hurtigt ind i
soveværelset. Tingene sker, men det går slet ikke så nemt som jeg havde
regnet med... Jeg giver mig max 50%, og alligevel ser det ud til at
pigen hun nyder det. Men efter kun 10 min. faker hun en halvdårlig
orgasme, og beder mig om at stoppe, og det ser faktisk ud som om det gør
ondt på hende (yeah right)?!? Jeg er jo en gentleman (i ordets bedste
betydning) og jeg sætter mig op i sengen og regner med at hun vil slutte
af med et blowjob, når hun nu ikke kan kneppe ordentligt. I stedet
vender hun sig om på siden og begynder at give mig et handjob.. jeg
laver hundeøjnene, men intet hjælper. Jeg kan slet ikke komme på den
måde og efter 5 min. forlader jeg sengen i protest for at gå ud i
køkkenet og drikke noget vand og bitche lidt..
Ude fra køkkenet kan jeg se min ven og Anne inde i stuen.. og hun
knepper for vildt!! Jeg plejer ikke at være misundeligt anlagt, men
fuck.. det gjorde ondt på mig. Jeg går derfor ind i stuen for at kigge
lidt. Jeg lister mig helt op bag ryggen på Anne og får øjenkontakt med
min buddy, og han nikker til mig om jeg ikke vil være med. Suk.. venner
kan man altid stole på (jeg gav ham senere på morgenen en øl for den
venlige tanke). Well, mens Anne rider min ven begynder jeg at massere
hendes bryster, mens jeg presser min hårde pik op mod ryggen af hende.
Hun kigger sig over skulderen og bliver lidt usikker, men jeg smiler
beroligende til hende, og hun tager min pik i hånden. Pludselig hiver
min ven hendes krop forover..... og jeg ser hendes stramme lille røvhul
åbne sig for mig. Jeg vil vædde med det var det allersidste i verden hun
ønskede - men af ren og skær misundelse og liderlighed, stødte jeg min
pik så fuckin hårdt op i hende bagfra at hun begyndte at skrige. 17 år
og fanget i en badass-sandwich med mig og min ven! I 3 min. kneppede vi
hende så hårdt og hurtigt vi overhovedet kunne - og hun skreg helt
ekstremt. Først da Iben kom ind og begyndte at hive mig i armen, og
snakke om hvor syg i hovederne vi var, trak jeg mig ud af Anne. Og der
gik det op for mig at det nok ikke var lige så godt for hende, som det
var for mig.

Pointen med historien, Wega, er at man nogen gange bliver nødt til at
sætte hårdt mod hårdt. Især når det gælder anal-sex med 17-årige piger.
Hils din kæreste.

http://www.kandu.dk/

Fra : Tomas O.

Dato : 08-06-01 06:32

"detroit" <detroit.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:zRUT6.10258$R84.1271781@news010.worldonline.dk...

SNIP 17 årige tøser..

Tjah din fantasi fejler sgu ikke noget.

Tomas O.

Fra : Sott

Dato : 08-06-01 13:34

Hmmm.... (jeg ved sgu' ikke lige hvordan jeg skal hilse på dig)

> [...]

> Pointen med historien, Wega, er at man nogen gange bliver nødt til at
> sætte hårdt mod hårdt. Især når det gælder anal-sex med 17-årige piger.

Jeg håber, at dette er din fantasi - som Tomas O. skriver.
I så fald er det en udemærket fantasi.

Er det ikke en fantasi - så er både du og din ven i mine øjne nogle
modbydelige svin, uden elementær respekt for jeres medmennesker.
Stakkels tøs, siger jeg bare - havde det været en som jeg (da jeg var 17
år), så havde i fået sådan et par på skallen og nogle seriøse hug i
skridtet. Hvilket også havde været tilfældet, dersom jeg havde været omtalte
veninde - nogle gange ville jeg ønske, at tøser ikke var så blide, men i
stedet sagde fra så ikke en sjæl kan misforstå.

Som sagt - så håber jeg fandme der er tale om en fantasi.
(Sidder med hovedet fuld af konsekvenser - såsom ødelagt ringmuskel, sprængt
mellemkød, smadret sexliv/psyke osv. osv.)

Søs

Fra : Knold

Dato : 09-06-01 09:28

"detroit" <detroit.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Tjaa.. nu skal jeg sætte det hele lidt i perspektiv for dig med den her
> historie.. Wega.

Siger hej fordi jeg er en høflig person!

Du skriver om at sætte i perskeptiv??

IMO er der kun et perspektiv, og det gælder dig og din "ven"
Det perspekstiv hedder dom for gruppevoldtægt!!!!
Er din historie sand, er I to omvandrende voldtægtsforbrydere,
som trænger alvorligt til langvarig behandling.
Er det "kun" hjernespind, så er det IMO også på grænsen af
det behandlingskrævende. Der er i hvert fald ikke tale om en
sund S/M-relateret fantasi, når den som her foregår i S'erens
hoved - selv det mest hardcore S/M foregår altid mellem
ligeværdige partnere, og altid frivilligt, og altid efter nøje
aftalte grænser.

Perspektiv? Du skulle alvorligt overveje at besøge en
hjernevrider

Hilsen
Knold

Fra : Henning

Dato : 09-06-01 10:15

"Knold" <h.olsen@12mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Knold

> [...]
> Er din historie sand, er I to omvandrende voldtægtsforbrydere,
> som trænger alvorligt til langvarig behandling.

Kan ikke være mere enig
Men når det er sagt så........

> [...]
> hoved - selv det mest hardcore S/M foregår altid mellem
> ligeværdige partnere, og altid frivilligt, og altid efter nøje

Når det gælder fiktion, så er det noget helt andet, men så
skal der meldes klart ud at det ER fiktion!!
Tænk på Marqie De Sade, han havde en overordenlig
"syg" fantasi, ikke desto mindre anses han som en klassikker
på området, I fiktionens verden er det i orden, ikke at beskrive
tingene som de reelt burde være, som man kunne ønske sig
de var ud fra egne normer! Jeg kan og vil ikke forsvare den
beskrevne handlemåde, men forsvare retten til i fiktion at
gå ud over gængse normer, en fiktion der giver mig kvalme,
har også sin mission, nemlig at jeg kan tage afstand fra
handlinger der sker tilsvarende i real live, noget som jeg
måske ellers ikke tænker så meget over i dagligdagen.

Indleder man et BDSM forhold in the real world, ja så
er det en aftale og ligeværdigt forhold mellem de
involverede parter, det behøver det ikke være i fiktionens
verden. Jeg er selv i stand til at skrive/fantasere om ting,
jeg aldrig kunne gøre i virkeligheden, at en fiktion jeg
ikke er enig med forfatteren i, betinger ikke at han/hun
ikke må skrive hvad han/hun vil.

Der hvor grænsen går IMO er hvis forfatteren agitere for
en samfunds.skadelig virksomhed og/eller overgreb
mod enkelt-individer af hvad art det nu kan være

> Perspektiv? Du skulle alvorligt overveje at besøge en
> hjernevrider

Jeg tror mange af os har, i andres øjne, nogle punkter,
der er "syge" uden vi af den grund opfører os "sygt"

MVH
Henning

Fra : detroit

Dato : 09-06-01 10:49

!!!!!
Efter de sidste indlæg i gruppen føler jeg mig forpligtet på at forsvare
mig selv. Indledningsvis vil jeg betone over for de mange tvivlere, at
historien skam er sand - navnene på pigerne, Anne og Iben, er det eneste
opdigtede.

Det slår mig lidt at Knold beskylder min ven og mig for gruppevoldtægt.
Jeg føler, og jeg vil til enhver tid hævde, at min ven og mig var i
vores gode ret til at dyrke sex med pigen. For det første havde hun selv
inviteret os hjem i hendes lejlighed, og for det andet var hun helt
inforstået med at skulle dyrke sex, og for det tredje "samarbejdede" hun
velvilligt... helt indtil analsex-dramaet. Perspektivisk set, erkender
jeg selvfølgelig at min ven og jeg gik en smule over stregen på dette
punkt - MEN - med enhver sex-partner man end måtte have, sandwich eller
ej, er man da i sin fulde ret til at prøve sig frem. Folk har
forskellige grænser, som man selvfølgelig må respektere, men for at
respektere dem, må man selvsagt kende dem først. Den morgen fandt jeg
Annes grænse, og det gjorde hun nok også selv. At min ven og jeg
fortsatte med at kneppe hende i 3 min. UDEN at være særlig opmærksomme
på de "signaler" hun udsendte (og kvinders signaler er jo ofte svære at
tolke), skyldes udelukkende situationens særlige omstændigheder. Pigen
stønnede jo også før vi lavede sandwich på hende, og at hun begyndte at
skrige og fægte med armene KUNNE jo være et udtryk for ophidselse. At
dette så ikke var tilfældet.. tjaa det er jo bare synd, og jeg har
selvfølgelig taget det til efterretning. Og hvis jeg ender i en sådan
situation igen, vil jeg måske gå mere nænsomt frem.

Hilsen Detroit

http://www.kandu.dk/

Fra : Vanillepigen

Dato : 09-06-01 11:29

"detroit" <detroit.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Detroit,

> [...]
tvivlere, at
> historien skam er sand - navnene på pigerne, Anne og Iben, er

Jeg ved ikke om du er *forpligtet* til det, men jeg synes det er
god ide, at du gør det. Ihvertfald ville undertegnede gerne have
klar besked om, hvorvidt det rent fakstisk var sket i
virkeligheden. For hvis det er, og det viser sig så desværre, at
det er det, så er der nogle ting, du bør begynde at overveje
ganske kraftigt.

> [...]
var i
> vores gode ret til at dyrke sex med pigen. For det første havde

Er det at blive inviteret ind i hendes lejlighed i sig selv en
ret til at dyrke sex med hende? Hrmm helt ærligt som du skriver
det her, lyder det nærmest som om du mener, at det er det.

>og for det andet var hun helt inforstået med at skulle dyrke
sex, og for det tredje "samarbejdede" hun
> velvilligt... helt indtil analsex-dramaet.

Og der burde I nok have stoppet, ikke?
Hertil kommer det med at din ven inviterer dig med .. måske burde
I have konfereret med hende?

> Perspektivisk set, erkender jeg selvfølgelig at min ven og jeg
gik en smule over stregen på dette
> punkt

Hvad mener du med "perspektivistisk set"? I *gik* over stregen!!

> [...]
at
>respektere dem, må man selvsagt kende dem først.

Jeg bryder mig overhovedet ikke om det der du hele tiden siger
med din og din vens *fulde ret* - fulde ret til hvad? Til at
overskride andres grænser. Nogle gange er det måske en ide at
stikke en finger i jorden og se prøve sig frem, istedet for at
overskride grænser ud fra devisen, at du jo ikke kendte dem i
forvejen, det er noget forbandet vrøvl!

> [...]
opmærksomme
> på de "signaler" hun udsendte (og kvinders signaler er jo ofte

BAHH. Kvinders signaler er svære at tolke eller mænd kan være
nogle egoistiske svin - hvis vi endelig skal generalisere.
Iøvrigt kan det der med at kvinders signaler er svære at tolke
netop være en grund til at kvinder selv bliver gjort ansvarlige
for voldtægt. "Hun ville jo gerne" - lige ind til hun *ikke* vil
mere og hun så bliver hun forulempet fordi manden ikke
respekterer hendes nej.

> [...]
sådan
> situation igen, vil jeg måske gå mere nænsomt frem.

"tjahh det er jo bare synd" - ved du hvor afstumpet du lyder. Det
er fandme synd for den pige. Og det kan godt være at den
oplevelse du og din ven har givet hende betyder, at hun ikke
fremover har lyst til frit at være sammen md mænd, når hun har
lyst til det, fordi hun ikke tør stole på, at de ikke overskrider
hendes grænser.

Ikke bare skal du gå nænsomt frem - du trænger fandme til at få
et helt andet syn på, hvordan du er sammen med kvinder.
Voldtægt eller ej, så trænger dit syn på kvinder til at blive
revurderet. Der er ikke nogen mand på denne jord, der er i deres
fulde ret til at have sex med nogen kvinde!! Føj.

Hilsen Kristine

Fra : John Sahl

Dato : 09-06-01 11:40

"Vanillepigen" <kristine@gazel.dk> wrote in message
Jeg snipper lige voldsomt..

> [...]
> revurderet. Der er ikke nogen mand på denne jord, der er i deres
> fulde ret til at have sex med nogen kvinde!! Føj.

Jeg er SÅ enig i hvad du siger.. Den her fyr skulle da have nogen bank ;-(

Men det er så bare min personlige mening!

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Kirstine

Dato : 09-06-01 11:50

In article <9fstjv$bbv$1@sunsite.dk>, kristine@gazel.dk says...

> [...]
> revurderet. Der er ikke nogen mand på denne jord, der er i deres
> fulde ret til at have sex med nogen kvinde!! Føj.

Jeg er bare så hamrende enig! Hvor er det dog sørgeligt, at nogle
mennesker er så afstumpede.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Tomas O.

Dato : 09-06-01 12:32

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse news:MPG.158c1dab720f1ada98981a@news.inet.tele.dk...
SNIP
> Jeg er bare så hamrende enig! Hvor er det dog sørgeligt, at nogle
> mennesker er så afstumpede.

Jeg er også hamrende rasende på sådan noget svineri de har udsat en
17 årig pige for. Det er sgu da at signalere til hende med en
jernstang lige midt i kæften at mænd er nogle dumme svin. Og jeg er
rasende over at de på den måde kan smadre en piges seksualitet. Kan
være hun måske er stærk nok psykisk til at komme sig over det og få
et normalt forhold til mænd igen, men det er ikke sikkert. I mine
øjne er det de har lavet ren voldtægt i samme øjeblik de går over
stregen!

Mænd der opfører sig på den måde skulle have bank med at baseballbat!

Hvad siger du til det detroit, du er ikke andet end end gemen
voldtægtsforbryder. Hvis hun anmelder dig kan du få op til 3 år i
skyggen hvor du kommer til at møde en helvedes masse hårde negle som
hader voldtægtsforbrydre. I fængslet har de status kun en lille bitte
smule over de pædofile forbrydere og bliver behandlet derefter!

Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 09-06-01 12:24

"Vanillepigen" <kristine@gazel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> revurderet. Der er ikke nogen mand på denne jord, der er i deres
> fulde ret til at have sex med nogen kvinde!! Føj.

Du er alt for venlig Kristine, de to smalsporede idioter
er sku syge i hovedet, hvad der startede frivilligt, endte
i voldtægt, uanset hvor stærkt detroit forsvarer sig,
og at så idioten praler med det, er sku lige så sygt!
Finde grænser? vor Herre bevares! Det var sku ikke
grænser, men misbrug af et andet menneskes tillid!
Hvor helvede har han og kammeraten lært om sex
og mellem-menneskelige relationer henne, siden
de er så afstumpede at de ikke kan skelne mellem
pornografiens fiktions verden og virkeligheden, det
er kun afstumpede psykopater, der ikke kan det.

Ethvert normalt menneske vil sikre sig accept af
de handlinger der foregår, før han "afprøver" grænser
det er topmålet af afstumpethed, at køre hensynsløst
løs, bare for at se hvornår den anden står af,

I er voldtægts forbrydere i enhver forstand!
og det startede i det øjeblik, du gik ind i stuen til
de to andre, i er sku ikke et hak bedre end de
indvandre drenge, der voldtog en kvinde på et
toilet i København!!!!!

I er et par små lusede skiderikker, der ikke burde gå
løs i samfundet, gid det var Søs i havde prøvet det
på, så havde i sku fået sparket en 1½ liters kola flaske
op i røven uden bedøvelse, gad vide om man ikke
skulle finde dig gennem din IP og tage dig under kærlig
behandling, bare for at se hvor dine grænser går når
det gælder at blive røvpulet uden dit udtrykkelige utalte
ønske om samme, Det var jo det du sluttede med at sige
til Wega i dit indlæg

Citat
"Pointen med historien, Wega, er at man nogen gange bliver nødt til at
sætte hårdt mod hårdt. Især når det gælder anal-sex med 17-årige piger.
Hils din kæreste. "

Det er ufatteligt, at du ikke selv kan se hvor modbydelig
og afstumpet du og din kammerat er

Henning

Fra : Sott

Dato : 09-06-01 15:09

"detroit" <detroit.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> !!!!!
> Efter de sidste indlæg i gruppen føler jeg mig forpligtet på at forsvare
> mig selv.

Det findes intet forsvar, for det som du og din ven har gjort - du kan lige
så godt forsøge at fatte det først som sidst.
Du og din ven foretog en helt igennem uacceptabel handling, det var
afstumpet og umenneskeligt og tilmed kriminelt. Så glem du bare alt om at
forsvare dig.

Du skal ikke være i tvivl om, at havde du fået fat i en pige fra mit
"nabolag" - så havde både du og din ven været jaget vildt. Et svin der
misbrugte børn i mit barndomskvarter, han døde uheldigvis efter et fald,
hvor hans hovede ramte en kantsten - jeg tænker stadig på, hvem der sørger
for han faldt og sørgede for at hans hovede ramte "rigtigt".

> Det slår mig lidt at Knold beskylder min ven og mig for gruppevoldtægt.

Slår det dig *big surprise*
Der _var_ tale om gruppevoldtægt - hvor er det lige dit intellekt ikke
rækker?

> Jeg føler, og jeg vil til enhver tid hævde, at min ven og mig var i
> vores gode ret til at dyrke sex med pigen.

Hmmm....
Hvis man er så ubeskriveligt afstumpet som du her giver udtryk for, så
tænker jeg, at det mest fornuftige vel ville være at låse dig inde og glemme
nøglen.

I HAVDE IKKE RET TIL EN SKID.

> For det første havde hun selv
> inviteret os hjem i hendes lejlighed,

Aha - og hvad vil du lige med sådan en ligegyldig information.
Om så hun havde inviteret hele Brøndby hjem, så indebærer det ikke at der er
nogen som helst, der på nogen måde har ret til hverken at forvente eller
kræve sex.

> og for det andet var hun helt
> inforstået med at skulle dyrke sex,

Nå - hun _skulle_ dyrke sex.
Christ, du er for dum!

Gu' skulle hun ej - hun skulle have en hyggelig og rar aften, der muligvis
udmyntede sig i sex. Med den eller de personer som _hun_ havde lyst til at
dyrke sex med, og på en måde som _hun_ havde lyst til og var parat til.

> og for det tredje "samarbejdede" hun
> velvilligt...

Ja, så I tumper tog en sød, lidenskabelig pige og kvaste hendes tillid og
tiltro - er du virkelig så dum, så afstumpet, så psykopatisk at du ikke
skammer dig.
Ligger du alligevel ikke om aftenen/natten og pines med tankerne om jeres
ugerning, jeres svineri, jeres modbydeligheder?

> helt indtil analsex-dramaet. Perspektivisk set, erkender
> jeg selvfølgelig at min ven og jeg gik en smule over stregen på dette
> punkt

"En smule"
Hele tiden prøver du at forsvare din usle, ulækre, modbydelige handling.
Det vil aldrig lykkes dig - for det du har gjort er noget af det allermest
usle man kan gøre mod et andet menneske.

> - MEN -

Og når man skriver "men", så kommer det man virkelig mener lige efter
*arghhh*

> med enhver sex-partner man end måtte have, sandwich eller
> ej, er man da i sin fulde ret til at prøve sig frem.

Du har absolut ingen rettigheder, ingen krav at stille seksuelt.
Det er en kærlig, elskelig handling - som altid er baseret på lyst og
frivillighed. Og du har ikke ret til at prøve noget som helst - uden alle de
involverede parters samtykke. Og der er ingen tvivl om, at det havde du ikke
i dette tilfælde.

> Folk har
> forskellige grænser, som man selvfølgelig må respektere,

Ok - hvad fanden lavede din pik så i hendes røv!!
Du har netop ikke vist en skid respekt.
Næ, du er med garanti et af de her stupide møgdyr, der er så himmelråbende
åndsforladt at du bilder sig ind, at _du_ skal respekteres, mens du ikke
selv behøver at udvise respekt for andre.

> men for at
> respektere dem, må man selvsagt kende dem først.

Netop!
Og så åbner man kæften og spørger - sværere er det ikke, for almindeligt
begavede mennesker. Eller hvis man er så "hæmmet" at man ikke kan sætte ord
på, så går man så forsigtigt frem, at man uudtalt hele tiden sikrer sig
accept og villighed. Du gjorde ingen af delene.

> [...]
> på de "signaler" hun udsendte (og kvinders signaler er jo ofte svære at
> tolke), skyldes udelukkende situationens særlige omstændigheder.

Åh, en undskyldning for din handling "kvinders signaler er jo ofte svære at
tolke".
Mundlort!
Smerteskrig er universelle - du behøver ikke engang kunne hendes sprog.

Der var sgu' ingen "særlige omstændigheder" - jeg har været i præcis den
samme situation en hel del gange, og aldrig har jeg mødt kryb af jeres
kaliber, hvilket heller ikke ville have været et kønt syn, jeg havde fandme
slået dig ihjel, hvis jeg havde kunnet se mit snit til det - og så ville det
jo så smukt kunne kaldes selvforsvar, set i lyset af din groteske handling.

> [...]
> skrige og fægte med armene KUNNE jo være et udtryk for ophidselse. At
> dette så ikke var tilfældet.. tjaa det er jo bare synd,

"bare synd"
Og så er hun og hendes smerte og sorg og fortvivlelse latterliggjort og
nedvurderet og degraderet til ingenting.

> og jeg har
> selvfølgelig taget det til efterretning. Og hvis jeg ender i en sådan
> situation igen, vil jeg måske gå mere nænsomt frem.

Her er kodeordet "måske".
Her siger du alt... du har ikke lært en skid af "situationen", du ejer ikke
medfølelse, du udviser ikke anger. Alle disse elementer er typiske
psykopatiske karaktertræk.

Du er garanteret en slags "avanceret" (i dine egne øjne) troll.
For selv en stupid psykopat tør vel ikke være så eklatant, at han skriver
sin egen tilståelse og smider den ud i cyberspace.

Kunne det ikke være fedt, hvis du lå og bollede min veninde, og jeg så lige
ville finde din grænse mht. at blive bollet i røven med en sømpistol - bare
synd, hvis du ikke lige kunne lide det, ikk'?

Damn - du skulle ikke stå overfor mig lige nu, en Bobbit ville sgu' være
noget af det første der faldt mig ind.

Søs

Fra : detroit

Dato : 09-06-01 20:48

Dejligt sundt og humant bidrag fra Søs.. Jeg må desværre indrømme at
Thomas O.'s første kommentar faktisk slog hovedet på sømmet. /ubalanceret .. Hvor går du ind i Cubase? Hvad har du imellem .. hvilket
interface? tekster til
sange?

http://www.kandu.dk/

Fra : Sott

Dato : 09-06-01 21:36

> Dejligt sundt og humant bidrag fra Søs..

Jeg er sgu' så næstekærlig, når det tager mig.

> Jeg må desværre indrømme at
> Thomas O.'s første kommentar faktisk slog hovedet på sømmet.

Hvad var det så lige du følte dig kaldet til at forsvare - en fantasi?
Tsk...tsk...

Søs

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 10-06-01 07:00

Hej.

> [...]
> mig selv. Indledningsvis vil jeg betone over for de mange tvivlere, at
> historien skam er sand - navnene på pigerne, Anne og Iben, er det eneste
Hmmmmmm!

> [...]
> punkt - MEN - med enhver sex-partner man end måtte have, sandwich eller
> ej, er man da i sin fulde ret til at prøve sig frem.

Nu vil jeg prøve at stille situationen op på en lidt anden måde.

Hvad nu hvis det var DIG, der gennemkneppede en pige - du stod op og hun lå
måske hen over et bord, så kommer veninden ( som øjensynlig ikke gider din
kammerat) ind og begynder at kæle for dig hvilket du jo selvfølgelig nyder.
hvad du IKKE ved er at de to veninder også dyrker pigesex! Forsigtigt
skubber veninden dig lidt forover og i din ophidselse bemærker du intet, før
du får en kæmpepåspændingsdildo hamret godt og grundigt op i DIN røv, de
fastholder dig i situationen ( Disse to piger er nemlig stærke og kender
tricks at fastholde med) og gennemknpper dig i 3 minutter selv om du stønner
og skriger vildt af smerte, så overser de det.

> [...]
> dette så ikke var tilfældet.. tjaa det er jo bare synd, og jeg har
> selvfølgelig taget det til efterretning.

Jeg har kun et fromt ønske, at du må vågne op, måske i en brandert, midt i
en sexakt hvor du er den lille, og det må gerne være et par store bøsser der
afprøver DINE grænser, for dem kender du jo heller ikke før de er
overskredet ...VEL!!!

>Og hvis jeg ender i en sådan
> situation igen, vil jeg måske gå mere nænsomt frem.

Håber aldrig mere du oplever at en pige vil dyrke sex med dig.

> Hilsen Detroit

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 10-06-01 23:01

In article <AimU6.1259$rs4.201340@news010.worldonline.dk>, "detroit"
<detroit.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
> Jeg føler, og jeg vil til enhver tid hævde, at min ven og mig var i
> vores gode ret til at dyrke sex med pigen.

   Jeg kalder det stadig voldtægt.

> [...]
> velvilligt... helt indtil analsex-dramaet. Perspektivisk set, erkender
> jeg selvfølgelig at min ven og jeg gik en smule over stregen på dette

   Et nej er et NEJ! Sådan er det - hvis man fortsætter defineres det som
voldtægt. Hvis jeg nu var dig ville jeg være glad for at jeg ikke var
blevet anmeldt for det. Og ydermere så håber jeg da for pigen at hun ikke
har fået varige men af det.

> [...]
> på de "signaler" hun udsendte (og kvinders signaler er jo ofte svære at
> tolke), skyldes udelukkende situationens særlige omstændigheder.

   Du snakkede om at råbe og skrige - kald det svage signaler igen - jeg
fatter stadig ikke at hun ikke har meldt dig. Jeg ville ha gjort det.

> [...]
> selvfølgelig taget det til efterretning. Og hvis jeg ender i en sådan
> situation igen, vil jeg måske gå mere nænsomt frem.

   Som Søs sagde kunne du ha skadet hende for livet - det undrer mig
fuldkommen at du udviser så lille respekt for kvinder.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Itznogood

Dato : 13-06-01 21:27