Skærme
Fijala 3554
Ridser i skærm
Fra : Lauridsen

Dato : 17-01-02 17:15

Hej
Jeg har netop erhvervet mig en brugt Dell Ultrascan P1110 21" skærm.
http://www.chip.de/produkte_tests/unterseite_produkte_tests_103465.html
http://docs.us.dell.com/docs/monitors/p1110/En/specs.htm
http://docs.us.dell.com/docs/monitors/p1110/En/quikref.pdf
http://support.ap.dell.com/docs/monitors/p1110/En/Index.htm

Jeg har i forvejen en Sony G420 og er meget tilfreds med den. Dog er Dell'en
virkelig lækker og også med trinitronrør. Billedet står knivskarpt i
1600*1200@85 hz på mit Matrox G450 32mb. Dog er der et lille problem idet
der på skærmen er 2 ridser som har gjort at coatingen er blevet ridset væk
og skærmen der er lysere end resten af skærmen. Det er efter min mening ikke
værre end at man nok kan vænne sig til det, men hvis man kan gøre et eller
andet ved det kunne det være lækkert.

Nogen der kan hjælpe ?

Mvh.
Lars

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-01-02 20:28

Lauridsen wrote:

> Nogen der kan hjælpe ?

Den brutale må være at fjerne resten a coatingen, men det må vist værre sidste mulighed.

Mvh

Bruno

Fra : Lauridsen

Dato : 17-01-02 22:07

> Den brutale må være at fjerne resten a coatingen, men det må vist værre
sidste mulighed.

Hvordan gør man det ?

Mvh.
Lar