Hotmeet
Fra : jannie

Dato : 13-12-00 11:14

Jeg vil bare sige til alle at jeg gerne vil anbefale Hotmeet www.hotmeet.dk
jeg har lige fundet den bedste elsker i verden.. så til jer pige i må nøjes
med den næstbedste.
sorry

Fra : Ejner

Dato : 13-12-00 11:33

Nok det mest ligegyldige der er blevet postet på dette board.....

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 11:36

Fra : Wall

Dato : 13-12-00 11:36

Rolig nu.....

Fra : Kiels Gaard

Dato : 13-12-00 20:28

Tak for anbefalingen ... du skal ikke tage dig af de andre svar ... ! De er
bare jaloux på dig ! - hvilket jeg også er man bare ikke vil vise på samme
måde.

--

" Magic is a way of life. "

Fra : Tomas O.

Dato : 13-12-00 22:32

"jannie" <info@ai+pak.dk> skrev:
> Jeg vil bare sige til alle at jeg gerne vil anbefale Hotmeet
> www.xxxxxx.xx jeg har lige fundet den bedste elsker i verden.. så til
> jer pige i må nøjes med den næstbedste.

LOL dette er den lameste reklame jeg har set på usenet nogensinde. Du er
tydeligvis en mand der geren vil tjene penge som dating.dk gør det.

Du har bare et problem....

Det er ikke tilladt at reklamere i dk.snak.skesualitet. Dette er en
debatgruppe og ikke en opslagsgruppe. Havde din link være en del af en
debat havde den været ok.

Og det er heller velset at krydsposte, som du også har gjort det til
dk.binaer.erotik,dk.snak.seksualitet,dk.opslag.personlige,dk.livssyn

Undlad venligst at gøre det igen. Næste gang får dine udbyder og dit
webhotel en klage.

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.admin.netikette
PS. Din side er hammertung! Og menuerne sucks!

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 18:48

Fra : Kiels Gaard

Dato : 14-12-00 18:48

*lol* Jeg tror at du missede anbefalingen ...

--

" Magic is a way of life. "