Påklædning
Fra : Anne

Dato : 13-12-00 10:05

Hej NG

Nu har jeg jo ikke fulgt med i denne gruppe så længe, så hvis spørgsmålet
tidligere har være oppe, så beklager jeg.

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide, om der er bestemte former for
påklædning, der tænder jer. Ja, jeg ved godt af afklædningen er den sjovere
del, men der skal jo lidt til inden, ikk?

Og så kan jeg røbe, at det jeg selv tænder allermest på, er en mand i "kjole
og hvidt".

Hej fra Anne

Fra : Gitte Beyer

Dato : 13-12-00 14:34

Hej Anne

>Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide, om der er bestemte former for
>påklædning, der tænder jer. Ja, jeg ved godt af afklædningen er den sjovere
>del, men der skal jo lidt til inden, ikk?

Der er da et par "ting" der tænder mere end andre. Fx. så er en "god
røv" i et par Levi's slet ikke at foragte. Hvis der så også er lidt
overkrop i en tætsiddende t-shirt at komme efter, så ehh...
Men det lidt mere stilfulde, som en pæn skjorte og slips, er også
lidt af et hit. Men det er ikke det, der er det afgørende for mig,
altså påklædningen, det er kun det, der lige giver det sidste.

MVH
Gitte

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 13-12-00 18:11

In article <3a377934.111448321@news.cybercity.dk>,
gitte@beyer.nu (Gitte Beyer) wrote:
HI
> [...]
> lidt af et hit. Men det er ikke det, der er det afgørende for mig,
> altså påklædningen, det er kun det, der lige giver det sidste.

Puhh den er sgu svare den her fordi - jeg synets at det her med
beklaedning har altid vaeret et tyrani ok jeg ser det ikke og har fulgt
nogen mode - jeg k*ber arldirg t*j forlk faoaeremig derres aflagte naar
mit er ved ta falde fra hianden - men jeg husker folkseskolen - folk i
den bedre del af erhvervevs livet folk der gaar til partyes og ud saa
klaeder man sig paa , men stor omtanke - og jeg tanker hvad er dte for
noget ? hvad er dte for en premis at at opfatte sine med mennesker paa ?
at man udsignalere et eller andet ved ta vare klaede paa en bestemt
maade synest jeg siger mere om en svag karekter fordi man i sig selv
som neneske ikke slaar til i det man er - hvorfor man kaster sig i
s*let for almuens anderkendelse - jeg synest det er et svaghedes tege
overhovedet at laegge vaegt paa den slags.
MvH
Bo

> MVH
> Gitte

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 19:04

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 13-12-00 19:04

In article <OiOZ5.8144$XB.470949@news010.worldonline.dk>,
"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote:
JOw sabina
> bare ikke bygget til habitter eller skjorte og slips.... andre er...
> lige som det er med levi's og tshirt*G*
> jeg tror ikke man kan sige der er noget der absolut sidder godt på
> "alle" mænd...
> jeg ved da godt hvad der ser bedst ud på min kæreste*GF*

Men det burde da vaere uvasebtligt for relationen i mellem jer hvad
kluns der klader hvem ?
Det er sgu saa pratenti*st - naar man gaar bed at str*get ogsaa ser alle
de her mideklasse teenagers i derres 600 kr discount habitter eller
skjorte og slips.
de virker sgu saa ynkelige paa en eller anden maade !
MvH
Bo

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-12-00 19:51

<chokmah_the_dog@my-deja.com> wrote in message
> In article <OiOZ5.8144$XB.470949@news010.worldonline.dk>,
> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote:

> Men det burde da vaere uvasebtligt for relationen i mellem jer hvad
> kluns der klader hvem ?

ja gu er det uvæsentligt... men derfor må jeg vel godt beundre ham når
jeg synes han ser godt ud..... eller hvad?

> [...]
> skjorte og slips.
> de virker sgu saa ynkelige paa en eller anden maade !

tjaa... måske..... det skal jeg ikke kunne udtale mig om...
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 14-12-00 14:41

In article <rAPZ5.8356$XB.478054@news010.worldonline.dk>,
"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote:
> <chokmah_the_dog@my-deja.com> wrote in message
HI Sabina

> ja gu er det uvæsentligt...
Godt :)
> men derfor må jeg vel godt beundre ham når
> jeg synes han ser godt ud..... eller hvad?
Puhh jow selvf*lig med det er praemissen sabina praemissen hvor paa
beundringen er !!
MvH
Bo

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Gitte Beyer

Dato : 13-12-00 20:39

Hej

> [...]
>skjorte og slips.
>de virker sgu saa ynkelige paa en eller anden maade !

Jamen, selvfølgelig er det da ikke tøjet der er afgørende på nogen
måde. Men der er nogle ting, der klæder nogle mænd, og noget gør bare
ikke. Og jo, de helt unge fyre, der går i noget tøj, der bare slet
ikke passer til dem, er nu lidt ynkelige *S*

MVH
Gitte

Fra : Henning

Dato : 14-12-00 00:27

"Gitte Beyer" <gitte@beyer.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt af et hit. Men det er ikke det, der er det afgørende for mig,
> altså påklædningen, det er kun det, der lige giver det sidste.

Der er du inde på noget af det " rigtige" især det med t-shirten.en lækker
muskuløs over krop og en mave som et vaskebræt ,og hvis man så ser
ham danse meget sexet . Det er så lækkert at det kunne bruges i en pornofilm
der ser man det bare aldrig . derimod i 80'ernes danse film ( Lee Roy i
filmen Fame) han kunne sætte fantasierne i gang.*GF*

MVH
Fru Henning

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 15-12-00 17:11

In article <9190d7$1kth$1@news.cybercity.dk>,
"Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:
FrU hENNInin :) ( how caps lock )

> [...]
> der ser man det bare aldrig . derimod i 80'ernes danse film ( Lee Roy
> filmen Fame) han kunne sætte fantasierne i gang.*GF*

jamen det er jo manden & min pointe ikke beklaedningen vi taler om -
ogsa er vi inde paa noget af dte rigtige naar man ser mennesket & t*jet.
t*j er praktisk men som noget man viser andre fy fy - der er det svaghed
smaa brun skjorter & tin soldater !
MvH
Bo
> MVH
> Fru Henning

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 18:19

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-12-00 18:19

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej Anne
>
> Mjaaa......en g-streng som man kan se gennem et par hvide bukser er da
ikke
> at foragte
> Eller en pige med en god røv i et par meeeeeeeeeeget stramme
cowboybukser,
> en lidt for kort top, og bryster der passer til hendes krop, i en
push-up bh

jeg ved ikke om det er gået op for dig... men... en push-up bh er falsk
varebetegnelse..... hvorfor ikke så kigge på noget der er ægte?

> Mvh Jacob - som skal til køreprøve dagen efter der er julefrokost i
klassen

vi krydser fingre for dig
--
knus sabina

did you ever wake up after a one night stand, and realize
that the person next to you is so ugly, that you'd rater
chew off your arm than risk waking this person....
thats coyote ugly!!

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 13-12-00 18:56

On Wed, 13 Dec 2000 18:19:04 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

>jeg ved ikke om det er gået op for dig... men... en push-up bh er falsk
>varebetegnelse..... hvorfor ikke så kigge på noget der er ægte?

   Jeg gør det jo personligt fordi de sidder godt og er afsindigt
komfortable - mere end det er af nødvendighed (75D..)
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-12-00 19:56

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <snoe@nospam.dk> wrote in message

> Jeg gør det jo personligt fordi de sidder godt og er afsindigt
> komfortable - mere end det er af nødvendighed (75D..)

nu var det nu mest som en joke.... *S*
personligt kan jeg slet ikke bruge push-up..... mine bryster falder
simpelthen oven-ud af dem.... ( jeg bruger skam også 75D) de sidder
simpelthen elendigt på mig... uanset mærket.... men uanset synes jeg da
også det er flot med en pæn kavalergang..... heldigvis kan jeg få den
uden at skulle ty til push-up.....
jeg så for nylig det ultimative i falsk varebetegnelse ( og dette skal
ikke tages hverken personligt eller nært...) en push-up med væske
indlæg... umiddelbart kunne jeg forestille mig at de føles helt ægte når
de er på*G*

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 00:22

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-12-00 00:22

"Henning" <h2m@get2net.dk> wrote in message

> Hold nu op med at pine en stakkel babsoman, med beskrivelser af
> kavalergange og babser der falder oven ud
> Jeg vil have SPANSK nu!!! *GGGG*

så snak med konen*G*

> Min kone fangede mig med sin kavalergang, den lille udspekulerede
> godte, hun opdagede allerede den første dag vi arbejdede sammen,
> at jeg ikke kunne holde øjnene fra hendes kavalergang, og hun
udnyttede
> min svaghed på det groveste *GGGG*

vidste du ikke det er en kvindes ret at udnytte mænds svaghed for
diverse kvindelige fortrin???
og vi gør det*G* ovenstående eksembel er ret åbenlys*fniz*

Fra : Vanilliepigen

Dato : 14-12-00 20:48

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> godte, hun opdagede allerede den første dag vi arbejdede sammen,
> at jeg ikke kunne holde øjnene fra hendes kavalergang, og hun udnyttede

Ja - den er jo klassisk - det var sådan jeg "fangede" Mark i sin tid. Jeg
fortryder stadig at jeg ikke tog en af de der hospitalskitler , der kunne
knappes op helt ned til navlen (okay overdrivelse fremmer forståelsen),
med hjem - så kunne vi rigtig lege sygeplejerske og patient.

K.

Fra : John Sahl

Dato : 14-12-00 22:22

"Vanilliepigen" <kristine@gazel.dk> wrote in message
> [...]
> der kunne knappes op helt ned til navlen (okay overdrivelse
> fremmer forståelsen), med hjem - så kunne vi rigtig lege

Hehe, ok.. Det kan da godt være at Sabina lige har reddet sig en julegave
mere, en sygeplejerske kittel, frækt undertøj, gerne selvsiddende
nylonstrømper eller hofteholder... Trusser? Narj da Der er simpelthen
noget specielt over den følelse når fingrene glider over kanten på
strømperne og videre op af de bare ben *SF*

John Sahl
Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Kig forbi og deltag i julekonkurrencen
Eller prøv den nye 4-dobbelte udbyder tjekfunktion...

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 23:04

Fra : John Sahl

Dato : 14-12-00 23:04

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> helt op til de dejlige bløde runde balder der skal 'kærtegnes' *SF*

Stop, stop stop... Der er sexforbud indtil søndag kl. 24.00 her i huset
*piv*

Fra : Tomas O.

Dato : 14-12-00 23:33

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev:
SNIP
> Stop, stop stop... Der er sexforbud indtil søndag kl. 24.00 her i
> huset *piv*

Og jeg skal have medlidenhed med jer? Sådan som I tér jer på min ICQ?

HA!

Hilsen
Tomas O.

Fra : John Sahl

Dato : 15-12-00 08:08

> Og jeg skal have medlidenhed med jer? Sådan som I tér jer på min ICQ?

Sporer jeg en anelse misundelse? *SF*

> HA!

Jeg glæææææder mig til denne weekend skal afsluttes *SF*

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 21:06

Fra : John Sahl

Dato : 13-12-00 21:06

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message
> Skubber bhen da ikke barmen op?

Det holder det i hvert fald pænt på plads, man har SÅ svært ved at holde
fingrene væk, ikk?

> Jeg ved ikke, men det kan godt være at din lokale undertøjs-forhandler
> har solgt dig noget forkert.

Det tror jeg ikke, det nye orange sæt sidder mmmmm fantastisk *SF*

> Jaja, bhen skal jo lige af først.

Det plejer da ikke at være nødvendigt for at du falder i svime, har vi da
bemærket

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-12-00 21:12

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message
> "Sabina Hertzum" skrev
>
> Hej Sabina

hej peder*S*

> Skubber bhen da ikke barmen op?

jo det gør den til en vis grænse..... en pushup er syet på en måde der
presser indholdet ind og op.... og der er indlæg i den der sørger for at
de bliver siddende....
som sagt er mine bryster ikke beregnet til push-up.... det klarer de
helt selv*G*

> Jeg ved ikke, men det kan godt være at din lokale undertøjs-forhandler
> har solgt dig noget forkert.

hmmm.... kvinder der i deres job ikke bestiller andet end at kigge på
bryster og halvnøgne kroppe... jeg tror sku godt de ved hvordan det skal
sidde for at det sidder ordentligt..... jeg har enddog været ude for at
en har taget ved og skubbet og puffet på plads...... godt jeg har en høj
tolerance tærskel...

> Jaja, bhen skal jo lige af først.

ja det kunne du lige lide hva*GF*

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 21:37

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 21:37

Fra : Tomas O.

Dato : 13-12-00 21:37

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev:
SNIP

> *knurre mumle brokke* jeg gider sku da ikke rende rundt med bryster
> til navlen.... så hellere bh... ( jeg ville sku over med den hvis jeg
> troede det hjalp)

Jeg har intet imod bryster der hænger!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-12-00 21:38

> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev:
> SNIP

> Jeg har intet imod bryster der hænger!

nej men det har jeg*G*...... alt med måde ikk?

Fra : Tomas O.

Dato : 13-12-00 19:38

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev:

Hej Anne

> Nu har jeg jo ikke fulgt med i denne gruppe så længe, så hvis
> spørgsmålet tidligere har være oppe, så beklager jeg.

bare skyd løs *S

> Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide, om der er bestemte former for
> påklædning, der tænder jer. Ja, jeg ved godt af afklædningen er den
> sjovere del, men der skal jo lidt til inden, ikk?

Ja det er der, men der er mere stilarter der tænder mig af end på.

> Og så kan jeg røbe, at det jeg selv tænder allermest på, er en mand i
> "kjole og hvidt".

Selv synes jeg de virker en smule latterlige *G* Jeg synes fyre der er
afslappet i deres tæj og udstråling må da være mere interessante end
fyre der er stivet op i det stiveste puds. Det kan ikke undgå at virke
kunstigt på mig.

Jeg selv føler mig skidt tilpas, når jeg er i det stiveste puds og jeg
kan mærke at kontakten med det modsate køn bliver anstrengt og klodset,
når jeg ikke bare er mig selv.

Udstråling er nummer et. Så er jeg ligeglad med om hun er i
spadserdragt, karrierekluns, levi's eller bikini.

Uden udstråling hjælper det ikke en disse at hun rende rundt i det
lækreste dyreste mærkevare kluns.

Så tøjet betyder da noget. Betyder måske endda noget for hvordan
personen føler sig tilpas og det kan have afgørende indflydelse på
vedkommendes ustråling.

Jeg har da nogle favoritter i de stilarter vi ser på kvinder i dag.

Sort og råt, gerne vildt afbleget, helt superkortklippet... en synlig
piercing er ikke af vejen, men jeg er da også helt ovre i den modsatte
grøft... en der er diskret semiuskyldigt klædt, med en sikker udstråling
kan også få mig op af stolen.

Tjah...

Tomas O.

Fra : Anne

Dato : 14-12-00 06:46

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> afslappet i deres tæj og udstråling må da være mere interessante end
> fyre der er stivet op i det stiveste puds. Det kan ikke undgå at virke

Det skal selvfølgelig være i de rette omgivelser - på rette tid og sted
meeeen såehhh, er jeg altså også "til stede".

> [...]
> piercing er ikke af vejen, men jeg er da også helt ovre i den modsatte
> grøft... en der er diskret semiuskyldigt klædt, med en sikker udstråling

OK. Jeg kan jo af gode grunde kun udtrykke hvad jeg selv tænder på, så det
er da spændende at høre hvad mænd tænder på.

Anne

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 14:45

Fra : Anne

Dato : 14-12-00 14:45

> Ok du er ikke bisse altså *S*

Bisse ???

Anne

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 06:27

Fra : Anne

Dato : 15-12-00 06:27

> Kælenavn for biseksuel

Nårrhh.... men nej, det er er jeg ikke. Intet kunne ligge mig fjernere.
Jeg kan da sagtens acceptere at nogen har det sådan, men jeg vil kun (nej
det hedder udelukkende) ha' mænd (mand).

Anne

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 15-12-00 19:00

"Tomas O." <tfo@gmx.net> writes:

> Kælenavn for biseksuel

Den havde jeg ikke hørt før.

/Lars
--
When a distinguished but elderly scientist states that something is possible,
he is almost certainly right. When he states that something is impossible,

Fra : Tomas O.

Dato : 15-12-00 18:43

"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk> skrev:
SNIP
> Den havde jeg ikke hørt før.

Jeg er vist osse den eneste der bruger det *G* og så lige en god veninde
som er bisse

Hilsen
Tomas O.

Fra : Anne

Dato : 15-12-00 19:40

> Jeg er vist osse den eneste der bruger det *G* og så lige en god veninde
> som er bisse

OK, så er det ikke mig der er helt dum

Anne

Fra : Tomas O.

Dato : 15-12-00 20:53

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 16-12-00 01:18

"Tomas O." <tfo@gmx.net> writes:

> Jeg er vist osse den eneste der bruger det *G* og så lige en god veninde
> som er bisse

OK, så. Det er et meget sødt udtryk, men jeg tror ikke lige jeg vil
tage det til mig.

/lars
--
Unless you are very rich and very eccentric, you will not enjoy the
luxury of a computer in your own home. -- Edward Yourdon (1975).

Fra : Tomas O.

Dato : 13-12-00 19:40

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev:

Se den her:
Never try to impress a woman, because if you do she'll expect you to
keep up to the standard for the rest of your life.
W.C. Fields

hihihi
Tomas O.

Fra : Anne

Dato : 14-12-00 06:41

> [...]
> Never try to impress a woman, because if you do she'll expect you to
> keep up to the standard for the rest of your life.

Jamen, er det ikke det mænd gerne vil: imponere og beundres

Anne

Fra : Tomas O.

Dato : 14-12-00 11:04

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev:
SNIP
SNIP
> Jamen, er det ikke det mænd gerne vil: imponere og beundres

Jeg føler W.C. Fields råd ved ikke at gøre mere ud af det end jeg ville
kunne leve op til i hverdagen *S*

Klog mand hm W.C.Fields!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 14-12-00 11:05

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev:
SNIP
> Jamen, er det ikke det mænd gerne vil: imponere og beundres

WYSIWYG[1]

Hilsen
Tomas O.
[1]What You See Is What You Get

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 13-12-00 19:50

On Wed, 13 Dec 2000 10:04:39 +0100, "Anne" <anne_sol2000@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>del, men der skal jo lidt til inden, ikk?
>
>Og så kan jeg røbe, at det jeg selv tænder allermest på, er en mand i "kjole

   Uha - som Tomas skriver det så er det alså vigtigst (for mig i
hvert fald) at han ser ud til at være tilpas og komfortabel i sit tøj.
Men ellers er sådan et jakkesæt med en højhalset sweatshirt eller
t-shirt inden under ikke at foragte. Men vedkommende skal ku være det

--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Henning

Dato : 13-12-00 23:55

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev i en meddelelse
Hej Anne

> Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide, om der er bestemte former for
> påklædning, der tænder jer. Ja, jeg ved godt af afklædningen er den
sjovere
> del, men der skal jo lidt til inden, ikk?

Jeg tænder ikke på personens tøj som sådan, men på hvem
der har tøjet på, den samme kjole på 2 forskellige piger,
kan gøre den ene hæsblæsende atraktiv, den anden til " et
fugleskræmsel" det er helheden, om tøjet udtrykker/
understreger kvindens personlighed, som et helhedsindtryk,
der tiltaler min etiske sans.

> Og så kan jeg røbe, at det jeg selv tænder allermest på, er en mand i
"kjole
> og hvidt".

Ja det gør jeg absolut ikke, heller ikke kvinder i bukser, bortset
fra hot-pans, hvis hun har flotte ben *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Tomgirl

Dato : 14-12-00 19:25

Hej Anne

> Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide, om der er bestemte former for
> påklædning, der tænder jer. Ja, jeg ved godt af afklædningen er den
sjovere
> del, men der skal jo lidt til inden, ikk?

Uha, har du et par timer?? *GG*. Jeg har mange ting, der tænder mig. Her er
bare et fåtal af dem:

- Højhælede sko/støvler
- Selvsiddende strømper
- Lækker røv i g-streng, gerne set igennem hvide bukser eller en hvid kjole
(findes noget bedre end en babe i køen i Føtex, hvor man lige kan skimte
g-strengen?) *SF*
- Langskaftede støvler
- Stram lang nederdel med flotte sko/støvler til
- Stram kort nederdel med flotte strømper til

etc. etc.

Men holdning og personlighed er ultimativt det vigtigste, efter min mening.
En pige kan se nok så smuk og lækker ud i et givent sæt tøj, men hvis hun er
enten dum som en dør, fordumsfuld eller bare ikke til at tale med, så tænder
hun mig ikke.

> Og så kan jeg røbe, at det jeg selv tænder allermest på, er en mand i
"kjole
> og hvidt".

Lyder vist meget normalt *SS*. En uniform er vist også klassisk.

Knus

Allan H.

Fra : N/A

Dato : 24-12-00 02:26

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-12-00 02:26

On Sat, 23 Dec 2000 11:37:56 +0100, "D. & A. Tingvad Aschengreen"
<tingvad@worldonline.dk> wrote:

Hi Dorthe
>Det aller vigtigeste for mig er at det er tydeligt at manden er ét med sit tøj
>- hvis tøjet er uvant så kan man tydeligt se det på fyren. Han skal udstråle at
>det her er HANS tøj

hans Tøj - et menneske ejer ikke anden beklædning ind sit skind & hård
- det andet er praktisk eller en kamufleret manipuleret løgn !

>. . . en bar muskuløs overkrop slet gemt bag et par slidte blå arbejdsbukser
>med smæk og seler *dyyyyyyyybt suk*

Man gave name to all the animals in the begining long time ago !
( Dyllan : slow train comming )

>. . . en høj flot mand i kjole og hvidt, der forstår at lade være med at virke
>overlegen, og som IKKE ryger på en stinkende cigar
>*mere suuuk*
ses bedst omgivet af franske luder potrateret af ( Touluse lautrix )
jeg er ikke så stiv i fransk så det er et gæt på navnet !
>. . . min 2 m. høje hr. gemal når han lige er kommet hjem fra en opgave i
>hjemmeværnet, ( med baret og det hele ) *flere suk*

HJEMMEVÆRNET ? det stolte folk arven fra vikinge tiden - disse
weekendes kriger der kæmper brage kampe i mod hamlbalder & gran trær -
( helst i godt vejer sensationerne synets arldrig at nå et
klimax.:) når den overlevne POW vender hjem til lille mor bag der
ternede gardiner & provinsen kaster sig tilbage - primal skriget for
consensus til at revne i et orgia af sand kærlighed lyst & begær !

>- men som sagt . . . det vigtigeste er nu engang at han udstråler at han føler
>sig 'hjemme' i det tøj han har på, det er netop dér den rette udstråling kommer
>frem. Dette er blot tre eksempler.

Dorthe du godtroende valkyr - kæmp dig igenem gardaroben og find det
menneske der må være bag handling & beklædning - der er han hjemme !
spring ud før det er for sent og køb et eksemplar til hver af jer af
steppeulven af hermann hesse til denne jul - lad bedragets slør falde
& virkligheden begynde - mennesket står for enden og venter.
go jul
Bo