Potensproblemer :-(
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-12-00 20:00

Hej gruppe.

Det har været et stykket tid siden mit sidste indlæg....

Her i igår (lørdag) var jeg sammen med en pige hele dagen....jeg havde været
i byen fredag aften/nat, og derfor ikke fået nok søvn + for meget alkohol.
Mens pigen og jeg lå og kælede, med tøj på, var min penis stiv som et
junkers parketgulv.....da vi fik tøjet af var min penis stadig stiv....vi lå
stadig og kælede lidt......men da jeg så skulle til at trænge op i
hende.....så blev "den" lige pludselig slap....ikke helt slap, men det var
derhenaf........hmmm...det irriterer mig virkelig.....hvad skal jeg gøre?
Jeg er jo jomfru...og det ærgede mig virkelig at jeg ikke kunne yde min
naturlige pligt som mand

Nogen råd til hvad der kan være gået galt?

Mvh Jacob

Fra : N/A

Dato : 11-12-00 20:16

Fra : Henning

Dato : 11-12-00 20:16

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Sig mig lige engang.....er der slet ingen der vil kommentere/svare på mit
> indlæg?
>
> Det er jeg skuffet over....
>
> Mvh Jacob

Ikke så hurtig Jacob *GGGG*
Lad nu lige folk få lov at læse hvad du skriver,
vent og se et par dage og spørg så evt. igen

MVH
Henning

Fra : René Hjorth

Dato : 11-12-00 22:59

Mon, 11 Dec 2000 19:44:02 +0100 skrev "Jacob Bjørn"
<redtwo@vip.cybercity.dk>

Hej Jacob,

>Sig mig lige engang.....er der slet ingen der vil kommentere/svare på mit
>indlæg?

Jojo, men vi har jo også et liv ved siden af, så udover den
almindelige forsinkelse i systemet (du skriver, du sender, din
newsserver sender, min newsserver modtager, jeg modtager, jeg læser
etc.) har man jo også et liv at passe?

Kan dit problem være, selvom den var klokkenstiv, var du dybt nede
bekendt om at det var NU du skulle tage den "store prøve" og derfor
alligevel var lidt nervøs?

Jeg har også prøvet det engang - vi havde været kærester et stykke
tid, havde dyrket ret så meget sex, og skulle prøve analsex - noget
somn begge havde prøvet før med andre, men pludselig ville min pik
ikke alligevel...

Så selvom man føler sig tryg på overfladen, kan der alligevel godt
være noget underbevidst der spiller ind... ?

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomas O.

Dato : 11-12-00 20:45

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> skrev:

Hej Jakob

> Det har været et stykket tid siden mit sidste indlæg....

Who's counting

> [...]
> trænge op i hende.....så blev "den" lige pludselig slap....ikke helt
> slap, men det var derhenaf........hmmm...det irriterer mig

Med alkohol i bloet sker der altså ting med fysikken og at man samtidigt
kan blive nervøs og så videre er ikke befordrende for potensen.

Som Henning skriver, er hun en ordentlig kvinde, får du nok en del
chancer mere for at rette op på det

> Jeg er jo jomfru...og det ærgede mig virkelig at jeg ikke kunne yde
> min naturlige pligt som mand

Netop her ligger der jo et psykisk pres på dig og det kan være
medvirkende årsag til faldet i begjstringen... bare rolig du er ikke
alene, det sker for den bedste..

> Nogen råd til hvad der kan være gået galt?

Masser som du kan se af mit og Henings indlæg

Hilsen
Tomas O.

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 12-12-00 00:50

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> writes:

> men da jeg så skulle til at trænge op i hende.....så blev "den" lige
> pludselig slap....ikke helt slap, men det var
> derhenaf........hmmm...det irriterer mig virkelig.....hvad skal jeg
> gøre?

Jeg tror ikke du skal gøre noget specielt. Måske var du træt, måske
var du for ivrig, måske havde du fået for mange øl, måske var det en
blanding af det hele. Slap af, og prøv igen.

> Jeg er jo jomfru...og det ærgede mig virkelig at jeg ikke kunne yde min
> naturlige pligt som mand

Øh, pligt? Jeg kan godt forstå at det ærgrer dig at du gik glip af
noget, og at det føles pinligt når denslags sker -- men pligt?

/Lars
--
Every absurdity has a champion to defend it.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 13-12-00 00:21

"Jacob Bjørn" skrev

Hej Jacob

> og det ærgede mig virkelig at jeg ikke kunne yde min naturlige
> pligt som mand

Jeg tror at du har fejlen lige der, i den sidste del af sætningen.

Du pålægger dig selv et psykisk pres, ved at have den holdning til
din pik.

Samtidig med, at det var første gang, kan det nok godt få kalorius til
at blive lidt genert.

Vidste pigen, at du var jomfru?

Du er ikke den eneste det er sket for, jeg har været ude for det et
par gange: nogle gange kan det sagtens alkoholen, andre gange kan der
være problemer i forholdet og man kommer til at tænke på dem eller
man kan slet og ret være udmattet af mangel på søvn, hårdt fysisk ar-
bejde eller lignende.

Biler løber også tør for benzin.

Med venlig hilsen

Peder