Andet multimedie
bentjuul 3670
pauseskærm
Fra : HIRIKILI.

Dato : 17-01-02 14:57

hej er det muligt at der er en der kan fortælle hvad jeg skal gøre og bruge
for at lave min egen pauseskærm med bevægelige ting på , uden at skulle
bruge html koder , er der ikke et prog. der kan det ??
og hvad skal de gemmes som .

--
LIVET ER IKKE FOR SVAGE SJÆLE.
Hilsen- HIRIKILI.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-01-02 18:40

Thu, 17 Jan 2002 14:56:51 +0100, skrev "HIRIKILI."
<hirikili@bluemail.dk>:

>hej er det muligt at der er en der kan fortælle hvad jeg skal gøre og bruge
>for at lave min egen pauseskærm med bevægelige ting på , uden at skulle
>bruge html koder , er der ikke et prog. der kan det ?

Du skal hae et program til at lave pauseskærme med.
Jeg har ikke lige et nan på nogen bestemt, men søg på screen
saver programs eller sådan noget på google.com f.eks., så er der
masser af hits.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : LaPPe

Dato : 17-01-02 21:39

Det kan nemt laves i Flash og derefter konverteres til en pauseskærm med
install-fil og det hele.
Jeg brugte i sin tid noget, der hed FlashJester eller sådan noget...

--
Mvh Lars Sørensen
Icq: 77929467

Fra : webjensen

Dato : 18-01-02 11:07

http://www.screensaverfactory.com/ , feks

> og hvad skal de gemmes som .

*.scr -men det finder programmet selv ud af

mvh
webjensen