Genveje
Fra : Michael

Dato : 17-01-02 13:03

Nogle af genveje virker ikke efter jeg har installeret MS office. Fx. virker
alt+s ikke når jeg vil afsende en mail i Outlook2000. Hvordan kan jeg få dem
genoprettet? Jeg har forsøgt at afinstaller og installer officepakke igen,
hvilket ikke afhjalp problemet.

Michael

Fra : pre

Dato : 17-01-02 19:24

Det er da vist en gammel genvej? Prøv at gå til hjælp og søg tastatur i
indekset. Du får hele Outlooks register over genveje - der er mange, men S
har en anden tilknytning i 2000.

pre

Fra : Michael

Dato : 18-01-02 09:58

Det virket ellers med Win98, men med Win2000 virker det ikke. Hmmm

Fra : Jan Kronsell

Dato : 18-01-02 13:23

> Det virket ellers med Win98, men med Win2000 virker det ikke. Hmmm

Alt+S i Send mail, er en standard "genvej" til et understreget bogstav i en
menu eller knap, idette tilfælde Send knappen inde i Ny meddelelse.

Så check lige at bostavet ER streget under, og at Alt+Bogstav virker i andre
sammenhænge.

Jan

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 18-01-02 15:13

Michael <mij@uni-c.danmark> skrev i en
> Det virket ellers med Win98, men med Win2000 virker det ikke.
Hmmm

Har du evt. skiftet fra en dansk til en engelsk version er der
også mange genveje der er anderledes.

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -

Fra : Finn

Dato : 18-01-02 22:19

Hej Ole Gaarde Kristensen jeg bor i Australien og bruger menge forskellige
key board opsætninger og Alt+S virker fint under alle forhold b[de i Outlook
2002 og Outlook Express 6
Cheers Finn

Fra : Finn

Dato : 18-01-02 22:25

Undskyld den smuttede med key board opsætningen, der skulle selvfølgeligt
have stået:
Hej Ole Gaarde Kristensen jeg bor i Australien og bruger mange forskellige
key board opsætninger og Alt+S virker fint under alle forhold både i Outlook
2002 og Outlook Express 6
Cheers Finn

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 19-01-02 06:23

Finn <elveplum@actonline.com.au> skrev i en
> [...]
forskellige
> key board opsætninger og Alt+S virker fint under alle forhold

Hello there down under
Nu var det heller ikke lige Alt+S jeg sigtede specielt på.
Hvad der ikke fremgik (men kun stod mellem linierne) var at der
er så mange der ændres mellem forskellige versioner, og måske var
det forklaringen.
Det var det så åbenbart ikke i dette tilfælde (øv

Fra : pre

Dato : 19-01-02 09:37

Hej
Først og fremmest må jeg nok undskylde en fejl.

ALT+S er både i den danske og den engelske version en genvej for Send -
MEN - hvis der er flere konti, evt en FAX i din Outlook, så aktiveres
knappen godt nok, men der kræves et Enter for at flytte til Outbox. Det
skyldes sandsynligvis et krav om at kunne vælge hvilken konto der skulle
afsende.

Næste omgang dækker så både send og hent. Kik på værktøjslinien. Et af
bogstaverne i ordet send er understreget og ALT+det bogstav er genvejen for
den funktion. Men igen skal der et Enter til som aktivator.

Desværre kan man ikke som i Word indsætte genveje efter behag