ruser
Fra : Jimmy nielsen

Dato : 17-01-02 11:44

jeg ved ikke om det her er det rigtige sted, men hvis jeg spøger i gruppen
der hedder dk.fritid lystfiskeri er der bare skideballe. de tror åbenbart
ikke at dem der fisker med ruser og garn gør det af lyst men kun for at
tjene penge på det . nå men her er spørgsmålet i hvilken nyhedsgruppe kan
man sælge og købe ruser.

Venlig Hilsen Jimmy.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 17-01-02 11:44

On Thu, 17 Jan 2002 11:44:10 +0100, "Jimmy nielsen"
<jupiter@mail1.stofanet.dk> wrote:

>jeg ved ikke om det her er det rigtige sted, men hvis jeg spøger i gruppen
>der hedder dk.fritid lystfiskeri er der bare skideballe. de tror åbenbart

Der er ingen grund til at poste det spørgsmål i flere grupper - og
hvis man endelig skal poste i flere, så gør det ordentligt.
Hvordan ordentligt er, og svaret på dit spørgsmål, det kan du læste på
http://www.usenet.dk/

FUT: dk.admin.netikette
http://www.gartneriet.dk

Fra : H. Olesen

Dato : 17-01-02 14:09

On Thu, 17 Jan 2002 11:44:10 +0100, "Jimmy nielsen"
<jupiter@mail1.stofanet.dk> wrote:

> nå men her er spørgsmålet i hvilken nyhedsgruppe kan
>man sælge og købe ruser.

Alt der drejer sig om køb eller salg, skal foregå i
dk.markeds-grupperne.

Hvilken markedsgruppe, der passer bedst til ruser ved jeg ikke, men du
kan se en oversigt over grupperne her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : H. Olesen

Dato : 17-01-02 14:23

On Thu, 17 Jan 2002 14:08:42 +0100, H. Olesen
<helle@fjernhavesiden.dk> wrote:

>Hvilken markedsgruppe, der passer bedst til ruser ved jeg ikke, men du
>kan se en oversigt over grupperne her:
>http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked

Kiggede lige lidt nærmere efter og for mig lyder det oplagt med
grupperne
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.kommerciel.lystfiskeri
og
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.lystfiskeri