Problem med CD-drev i tiBook - er det kun ~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-01-02 11:38

Hurtigt spoergsmaal inden jeg render ned og plager leverandoeren.

Mit CD-rom drev i tiBooken (revnen fortil) er begyndt at have seriose
problemer med at transportere skiverne ind og det er ikke lykkedes mig
at faa en helt ind endnu. Det ser ud til at det er i venstre side at
der ikke rigtigt er "traek", og at skiven derfor sidder fast naar jeg
ikke kan puffe den laengere ind.

Er det en enlig svale, eller har andre set det samme?

Jeg har ikke tid til en laengere garantirepreation, saa hvis det nu er
noget trivielt simpelt, vil jeg vaere glad.`

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-01-02 18:10

thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> [...]
>
> Jeg har ikke tid til en laengere garantirepreation, saa hvis det nu er
> noget trivielt simpelt, vil jeg vaere glad.`

Det er aabenbart kun mig. oh well.

I dag troede den ikke den havde et batteri... Jeg bekymres.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-01-02 18:19

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Det er aabenbart kun mig. oh well.

Den "fejl" havde 400/500 mhz modellerne i udpræget grad - det skyldes at
titaniums chassis'et kan flexe - På 550/667 burde det ikke forkomme da
chassis'et er redesignet for at forhindre netop det problem.

> I dag troede den ikke den havde et batteri... Jeg bekymres.

Det kan være et software problem relateret til powermanger og Mac OS X,
jeg har ikke hørt om det før.

kig denne (uoverskuelige) reader report igennem for mulige løsninger,
jeg ved at dit problem emd DVD drevet er nævnt mange gange:

<http://www.macintouch.com/pbg4reader.html>

<icq:131382336>

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-01-02 18:45

spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) writes:

> Den "fejl" havde 400/500 mhz modellerne i udpræget grad - det skyldes at
> titaniums chassis'et kan flexe - På 550/667 burde det ikke forkomme da
> chassis'et er redesignet for at forhindre netop det problem.

Dette er faktisk en restmodel af 500 MHz-"oplaget"..

Hurra. Begejstring. Jubel.

> [...]
>
> kig denne (uoverskuelige) reader report igennem for mulige løsninger,
> jeg ved at dit problem emd DVD drevet er nævnt mange gange:

Det goer jeg lige. Lamperne i batteriet lyste ikke -derfor troede jeg
det var en hardwarefejl. Det hjaelp at tage batteriet udigen.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk