Fejl ved åbning af word-dokument
Fra : -Jens-

Dato : 17-01-02 11:08

Hej NG

Når jeg åbner et worddokument ved at dobbeltklikke på det, enten i stifinder
eller på skrivebord, får jeg en fejlmeddelelse: "Document already open".

Hvis jeg starter Word og går i files - open og åbner dokumentet er alt ok.

Hvordan retter jeg denne fejl?

System: Windows 2000 - Office 97

Håber der er en der kan hjælpe.

mvh
Jens

Fra : pveng

Dato : 18-01-02 22:42

"-Jens-" skrev d. 17-01-02 11:08 dette indlæg :
> [...]
open".

> Hvis jeg starter Word og går i files - open og åbner dokumentet er alt

Hej Jens,

prøv eventuelt at slette/nulstill normal.dot'en

MVH

-Philip

http://www.kandu.dk/

Fra : -Jens-

Dato : 23-01-02 12:35

Jeg har ikke prøvet det, for problemet er det samme med Excel.

Jens

Fra : pveng

Dato : 23-01-02 17:15

Okay... jeg mindes jeg engang havde samme problem, men jeg er ikke helt
sikker på hvordan jeg løste det. Kan du prøve at checke om der er en
macro der kører når du starter et Office program op?

http://www.kandu.dk/