Internet Explorer
Fra : Øivind Arnfred

Dato : 17-01-02 11:00

Hej Martin!
Tak for svaret! Jeg har tjekket preferences (har en engelsk version af
IE,hentet fra bladet "MacFormat") og de stod som angivet af dig. Jeg
havde i forb. m. installationen overset at i denne version af IE skal
tillige et hjælpeprogram ved navn "Internet Explorer 5.0 SR-1"
installeres. Det har jeg så gjort.
Men desværre. Situationen er uændret. Mit eget netsted
(http://home4.inet.tele.dk/oarnfred/) kan læses, men har koder for æ, ø
og å, og hvd jeg har set af andre sider har ren kode. Så -
Hvis du har yderligere bud på løsning af problemet så modtages de meget
gerne!
Venlig hilsen!
Øivind

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-01-02 11:08

Øivind Arnfred <oarnfred@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
> og å, og hvd jeg har set af andre sider har ren kode. Så -
> Hvis du har yderligere bud på løsning af problemet så modtages de meget

Det lyder virkelig mærkeligt med "koderne" og det "hjælpeprogram" du
skulle køre.
Et forslag kunne være at du downloadede den nyeste IE-version fra
Microsoft efter at have slettet ALT hvad der har med dine tidligere
versioner at gøre, og så installerede det.

Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-01-02 11:09

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Et forslag kunne være at du downloadede den nyeste IE-version fra
> Microsoft efter at have slettet ALT hvad der har med dine tidligere
> versioner at gøre, og så installerede det.
>
> Martin

Og den ligger her:
http://microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=34866&LangID=20&Lan
gDIR=en-us&OpSysID=244&Search=Product&Value=10195&Show=Alpha&Start=&Page
=0

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-01-02 11:29

Øivind Arnfred <oarnfred@post4.tele.dk> wrote:

> Hvis du har yderligere bud på løsning af problemet så modtages de meget

Hvis dine indstillinger optræder korrekt i IE's indstillings dialog,
tyder det på en korrupt internetconFig indstilling
(bruger du Mac OS 8.x, eller har du tidligere brugt IE/OE 4.x?)

Smid filen: "/Systemfolder/Preferences/Internet Preferences" i
skraldebøtten, genstart og lad dine Internet programmer genere en ny så
alle dine internet indstillinger nulstilles. Sorry, men det er det
eneste du kan gøre hvis internet indstillingerne "går i stykker", og det
gør de

<icq:131382336>