Findes der en reperationshåndbog til en TL~
Fra : GcaVK

Dato : 17-01-02 10:46

Hej jeg er ude efter en reperationshåndbog, f.eks. Haynes eller lign. til en
suzuki TL 1000S da sådan en altid er god at have. Så hvis der er nogen der
ved om de findes og evt. hvor man kan få fat i en må i meget gerne svare.

M.v.h. Lasse N.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-01-02 18:26

> [...]
> ved om de findes og evt. hvor man kan få fat i en må i meget gerne svare.

Jeg tror kun den kan fås originalt. Der koster den omkring 500kr. Bemærk der
følger et par tillæg med.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 18-01-02 21:52

Men hvor pokker kan man købe den??
Jeg var ude efter en til SV650S og fandt www.sayjes.dk som skulle have 960
for en "fordi det ikke er normal lager vare hos min leverandør"
Kender nogen en leverandør som _har_ den som normal lagervare?

---
Mvh
Mads Kristiansen

Jens Jacob Bager Jensen <bager@vkr.dk> skrev i en

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-01-02 23:27

> Men hvor pokker kan man købe den??
> Kender nogen en leverandør som _har_ den som normal lagervare?

Jeg købte en org. manual til en Suzuki TL 1000 S hos Aagesen (
www.aagesen.dk ) Det var ikke lagervare, og jeg måtte vente ca. en uge på
den blev bestilt hjem.

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 18-01-02 23:48

"GcaVK" <gcavk@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved om de findes og evt. hvor man kan få fat i en må i meget gerne svare.

Prøv evt. http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm

Casper