VB objekt dll til ASP
Fra : news.sektornet.dk

Dato : 17-01-02 10:48

Hej Gruppe

Jeg har brug for at lave en dll, der går i vores domain og lister f.eks.
alle brugere.

Jeg kan godt lave en fil der i selve DLL lister brugere "for each mbr..."

Hvordan kan jeg lave et sådan kald fra min ASP ?
Altså:
ASP-VB --- min.dll --- domainserver.
Jeg forestillr mig at "min.dll" laver et getobject("WinNT:......")

Skal mit objekt skrive til en tekstfil/database, hvor jeg så henter svaret
eller kan jeg hente det direkte via "min.dll" ??

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Jesper Harder

Fra : Carl Astrup

Dato : 18-01-02 10:41

De fleste gange jeg har lavet noget lignende (også fra NT eller exchange),
har jeg valgt at lægge
det i en tekstfil, og så læse denne ind igen. Men hvis det ikke er vildt
mange brugere, og du ikke skal have særlig mange oplysninger, kunne man godt
forestille sig at din DLL, kunne returnere et array i stedet for. (Jeg må
blankt indrømme, jeg kender ikke begrænsningerne i størrelser, så det skal
nok undersøges først.).

Ellers har tekstfilen altid virket for mig..

/Carl

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 20-01-02 10:46

Prøv at kigge på noget ADSI