MacOS 9.0.4dk - 9.1dk - 9.2.x dk
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-01-02 10:47

Jeg står med en maskine med MacOS 9.0.4dk, som skal opdateres til
9.2.xdk. Vejen går tilsyneladende via en 9.1-opdatering, men den jeg
henter hos Apple nægter at lade sig installere (tjeksumsfejl eller
noget?).

Noget bud på, hvor jeg hitter en 9.1dk-opdatering i en ruff?

-j

--
"Er der mon lys hos Josbarnet?"

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-01-02 11:08

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> [...]
> noget?).
>
> Noget bud på, hvor jeg hitter en 9.1dk-opdatering i en ruff?

Er der ikke noget med at du skal bruge den update der ligger i "små
bidder"? Det har der i hvert fald været flere i gruppen der har erfaret.
Martin

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-01-02 13:15

martinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) writes:

> Er der ikke noget med at du skal bruge den update der ligger i "små
> bidder"? Det har der i hvert fald været flere i gruppen der har
> erfaret.

hmmm.... ved fjerde download virkede det.

-j

--
"Er der mon lys hos Josbarnet?"