skjule addr - - baggrundsmusik
Fra : Mikker

Dato : 17-01-02 08:33

Hej Kan I hjælpe mig ?

1.
Hvordan skjuler man navn/adresse på en side eller fil
og indsætter en lille tekst istedet ( nederste venstre hjørne )
jeg bruger fp2000, jeg har tidligere set et indlæg om det men
kan ikke finde det igen.

2.
Kan man under baggrundsmusik bruge mere end 1 stykke musik
altså istedet for at køre uendeligt ( gab ) spille nr. 1 - 2 - 3 - osv.
i en mappe.

Håber at I kan hjælpe mig.
M.V.H. Mikker

Fra : Dyl

Dato : 17-01-02 10:45

<SNIP>
Hvordan skjuler man navn/adresse på en side eller fil
og indsætter en lille tekst istedet ( nederste venstre hjørne )
</SNIP>

Sådan: <a href=http://der_hvor_vil_hen onmouseover="window.status='Det der
skal stå nederst i statuslinien'; return true;">Se nederst i venstre
hjørne</a>

/ Bjarne