Weekend sex
Fra : Tomas O.

Dato : 26-11-00 23:26

Og nej det er ikke bladet jeg mener LOL

Det ser ud til at folk herinde har nogen sunde weekendsysler siden de
ikke skriver herinde i weekenderne.. man kan så håbe det er seksuelle
sysler.

Er det sådan at sex dyrkes mest i weekenderne?

Hilsen
Tomas O. som har været single så længe, at han har glemt hvordan det er
med sex i et fast forhold.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-11-00 23:28

On Sun, 26 Nov 2000 23:25:37 +0100, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

> [...]
>sysler.
>
>Er det sådan at sex dyrkes mest i weekenderne?

   Herhjemme er det - fordi der er tid til det. Det er ikke fedt
med sex om aftenen når han kommer sent hjem og vi så skal ha mad først
og så skal slå mave og så skal tage os sammen til sex....det holder
ikke....
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Børge Holse

Dato : 27-11-00 13:10

<KLIP>

> [...]
> med sex om aftenen når han kommer sent hjem og vi så skal ha mad først
> og så skal slå mave og så skal tage os sammen til sex....det holder

Pjat.. Undskyld min direkte måde, men det der holder da ikke.. Vi dyrker da
også sex midt på ugen.. Man kunne evt. dyrke sex før maden?!?!?! Eller
hvad.. Det er da en lille smule ophidsende at stille sig bag sin kæreste,
mens hun er i gang med at lave mad, og så få hende så tændt, at man ender
med at bolle op ad køkkenbordet. Eller tage og føre hende ind i soveværelset
med det samme man kommer hjem.. Eller omvendt..

Det er noget man bare gør når man er tændt..

Det var bare det jeg ville sige.. Hej!

Hygge

Børge

Fra : Steffen Kampp

Dato : 27-11-00 13:22

"Børge Holse" skrev:
> [...]
soveværelset
> med det samme man kommer hjem.. Eller omvendt..
>
> Det er noget man bare gør når man er tændt..

....og ingen hjemmeboende børn har.

stef

Fra : N/A

Dato : 27-11-00 16:14

Fra : Børge Holse

Dato : 27-11-00 16:14

Hej Søs
<KLIP>
> [...]
> I hvert fald ikke når man har børn
> Personligt kan jeg nærmest være tændt konstant og i timevis..... 'suk' -
jeg
> får for lidt...
>
> Med tre børn ville jeg gerne høre børneværnets mening om at bolle midt i
> opvasken *GG*
> ...støøn....støøn.... Ja, skat bare tag et glas mælk... støøn... støøn....
> Nej, jeg kan ikke lige hjælpe med lektierne nu, jeg kommer snart (i mere
end
> én forstand *LOL*).... åhhhhhhhhhhh...... hva' sagde du, nå ja, nu skal

Kan man have hjemmearbejde i seksualundervisning.. Ok.. Jeg kan se dit
point.. Men børnene bør da være glade for, at forældrene er glade for
hinanden og 60-ernes frie opdragelse går da vel ind for det Ikke at
det er noget jeg kender til..

> Det var så min ti-øre......
> Jeg er en varm fortaler for at gå på toilettet sammen midt på dagen - bade
> sammen om morgenen eller på et hvilket som helst tidspunkt, really - have
> nøgle til soveværelset (hvis man er så heldig at have et soveværelse - jeg
> har f.eks. ikke et) - og børnefriweekender, hvor man kan 'lege'.....

Lidt om min stilling.. Vi har et soveværelse godt nok uden nøgle, men min
kærestes datter har heldigvis lært at banke på, og vente til der bliver sagt
ok.. Absolut en fordel.. Ikke at der har været brug for det så tit.. Hun er
der kun hver anden uge, og så plejer vi at vente til hun er gået i seng..
men ellers bruger vi også absolut den med at gå i bad sammen..

> Tusinde hilsner
> en ganske overophedet, Søs

Hygge

Børge

P.S. Et køleskab kunne hjælpe på overophedningen.

Fra : Sott

Dato : 27-11-00 17:10

Hej Børge :0)

Børge Holse <bhp@nve.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vtto5$44r$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> point.. Men børnene bør da være glade for, at forældrene er glade for
> hinanden og 60-ernes frie opdragelse går da vel ind for det Ikke

Narjh - jeg tror, at der er visse ting man ikke behøver at vise børnene som
forældre. Så foretrækker jeg at de til den tid ser pornofilm... og ikke
live-show med mig som deltager *GF*

> [...]
> der kun hver anden uge, og så plejer vi at vente til hun er gået i seng..
> men ellers bruger vi også absolut den med at gå i bad sammen..

Åh, alting er vist nemmere, når der blot er én... ingen konkurrence, børnene
imellem - og opdragelse er meget nemmere, når man som minimum kan
mandsopdække børnene - f.eks. 2 børn, 2 voksne..... men her er jeg kun én
voksen og 3 børn - og skønt jeg synes, at jeg kæmper en brav kamp, kan jeg
ikke tildele hvert barn opmærksomhed nok til at de føler sig mætte og derved
falder til ro.....
(tror jeg har de mest urolige unger nord for alperne...)

Nå, det var et sidespring - måske fordi jeg ville ønske, at børnene bare
engang imellem var hos deres far, bare en enkelt overnatning....... meeeen
nej. Det er de aldrig..... og mor her, har altid mindst én hjemme - med
mindre jeg organiserer det halve af familien - som jeg forøvrigt forsøger
her i den kommende weekend *hjertesuk*

Tænk, at være børnefri hver anden uge......
Misundelsens brød er stenhårdt :0)
Jeg ville være tilfreds med børnefri weekend hver 3. weekend......

> P.S. Et køleskab kunne hjælpe på overophedningen.

Jeg ville nu foretrække at få *bemandet* mine behov *LOL*
Det er simpelthen for upraktisk at sove i et køleskab.......

Tusinde hilsner
Søs - som.... gotta go see about a man...

Fra : Børge Holse

Dato : 28-11-00 09:11

Hej Søs

> Narjh - jeg tror, at der er visse ting man ikke behøver at vise børnene
som
> forældre. Så foretrækker jeg at de til den tid ser pornofilm... og ikke
> live-show med mig som deltager *GF*

Ok.. Det kunne måske give lidt traumer... >

> Åh, alting er vist nemmere, når der blot er én... ingen konkurrence <...>

Til gengæld kan én godt være misundelig fordi hun har fået meget
opmærksomhed tidligere. Men en del af denne opmærksomhed er jo lagt over på
undertegnede. Det var nu mest et problem i starten..

> [...]
> Misundelsens brød er stenhårdt :0)
> Jeg ville være tilfreds med børnefri weekend hver 3. weekend......

Det er ok med lidt misundelse.. Jeg ved godt at mit liv er stort set perfekt
hvad sådan noget angår.. Jeg elsker min kæreste, hun elsker mig.. Vi har et
kanonsexliv, er åbne, spontane, har hver anden uge børnefri.. Det er næsten
for perfekt.. JEG ELSKER LIVET!

> Jeg ville nu foretrække at få *bemandet* mine behov *LOL*
> Det er simpelthen for upraktisk at sove i et køleskab.......

Det kunne jo være der var en gulerod eller agurk derinde

Hilsen Børge

Held og lykke med mandejagten

Fra : Sott

Dato : 28-11-00 14:41

Hej Børge :0)

Børge Holse <bhp@nve.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vvpbc$6cd$1@news.inet.tele.dk...

> Ok.. Det kunne måske give lidt traumer... >

Netop

> Til gengæld kan én godt være misundelig fordi hun har fået meget
> opmærksomhed tidligere. Men en del af denne opmærksomhed er jo lagt over

> undertegnede. Det var nu mest et problem i starten..

Nå, ja. Det er også rigtigt.....

> [...]
et
> kanonsexliv, er åbne, spontane, har hver anden uge børnefri.. Det er

Dejligt, dejligt, dejligt..... at høre *GG*

> Det kunne jo være der var en gulerod eller agurk derinde

Alser.......
Jeg vil tillade mig den frihed endnu engang at agitere for 1 liters
cocio-flaskens fortræffeligheder

Naturalier er lækre nok, men jeg er egentlig i en fase, hvor jeg bruger
dildoer - selv cocio-flasken har måtte vige *GF*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 29-11-00 15:30

On Mon, 27 Nov 2000 13:09:45 +0100, "Børge Holse" <bhp@nve.dk> wrote:

>Pjat..

   Muligvis men sådan fungerer det alså herhjemme. Vi har osse
forskellige ting vi gør - har gæster - tager på besøg - disse dage er
der bare ikke tid....

> [...]
>med at bolle op ad køkkenbordet. Eller tage og føre hende ind i soveværelset
>med det samme man kommer hjem.. Eller omvendt..

   Nu skrev jeg jo ikke at vi aldrig dyrker sex i hverdagene (!)
Men jeg konkluderede at sex bare ikke står først på listen efter en
dag på jobbet/i skolen. At man skal afklimatisere, der skal spises,
slås mave og lysten skal findes frem (Et tryk på en knap? Det holder
ikke....) og så sker det ofte at der ikke er "tid" til at dyrke sex.
Her i huset har vi af flere gode grunde relativt faste sengetider.
   Derudover skal siges at der da sommetider blir dyrket lidt sex
i badet om morgenen. Alt efter behag og tid.....
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 27-11-00 00:53

"Tomas O." <tfo@gmx.net> writes:

> Det ser ud til at folk herinde har nogen sunde weekendsysler siden de
> ikke skriver herinde i weekenderne..

Yeah. I weekenden kan man afvige fra det daglige program. For mig
betyder det f.eks., at der er tid til at lave ting, som ikke kan nås
på nogen få timer (f.eks. læse noget materiale i sammenhæng, arbejde
koncentreret på et projekt, virkelig lyttes til musik, etc), og
weekenden er samtidig mulighed for at lave en masse praktiske sysler i
hjemmet, som kræver nærvær og lidt ekstra luft (vaske, rydde op,
snakke planerne for julen igennem). Så bli'r der pudsigt nok nogen
gange mindre tid til at være på nettet end til daglig.

> man kan så håbe det er seksuelle sysler.

Næh, ikke rigtig denne weekend.

> Er det sådan at sex dyrkes mest i weekenderne?

I vores forhold, nej, det tror jeg ikke der er. Men der dyrkes nok en
anden slags sex i weekenden. Weekender er gode til lange, dovne
kæle-morgener, til lege som måske strækker sig over adskillige timer,
til at fordyde sig i at lave eksperiementer og snakke om dem, etc.
Til gengæld er der måske mere af den direkte og ureflekterede sex på
hverdage.

/Lars
--
I am ready to meet my Maker. Whether my Maker is prepared for the great
ordeal of meeting me is another matter. -- Winston Churchill

Fra : FreYa

Dato : 27-11-00 08:58

On Sun, 26 Nov 2000 23:25:37 +0100, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

Yeeeh! Endelig en subject-line der er til at forstå! :)

>Og nej det er ikke bladet jeg mener LOL

Øv, jeg troede lige...
Eksisterer det forøvrigt endnu?

>Det ser ud til at folk herinde har nogen sunde weekendsysler siden de
>ikke skriver herinde i weekenderne..

Gør de da ikke det?

>Er det sådan at sex dyrkes mest i weekenderne?

Måske er der en svag tendens derhenad og jeg tror det gælder for
singlerne lige så meget som for dem i parforhold. Weekenderne er nu
engang det tidspunkt på ugen hvor de fleste har mest tid.
--
FreYa

Fra : Tomas O.

Dato : 27-11-00 15:17

"FreYa" <nospam@all.plz> skrev:

hej FreYa

> Yeeeh! Endelig en subject-line der er til at forstå! :)

Griiis...

> Øv, jeg troede lige...
> Eksisterer det forøvrigt endnu?

Ja det gør det vist..?

> Gør de da ikke det?

Nææhh ikke i forholdt til hverdagene..

> Måske er der en svag tendens derhenad og jeg tror det gælder for
> singlerne lige så meget som for dem i parforhold. Weekenderne er nu
> engang det tidspunkt på ugen hvor de fleste har mest tid.

Ja det er da helt rigtigt... jeg kan bare ikke huske det specielt
meget, da det som sagt er længe siden med fast forhold..

Hilsen
Tomas O.

Fra : tøzen

Dato : 27-11-00 11:13

> Er det sådan at sex dyrkes mest i weekenderne?
>
> Hilsen
> Tomas O. som har været single så længe, at han har glemt hvordan det er
> med sex i et fast forhold.

*GG* Ville da gerne selv dyrke sex hverdag men kærsten gider stort set kun i
weekenderne.
Var tl træf i Fredags, som fold dog glor når man går på strøget i laktøj
eller står udenfor
og kysser en pige *GG*

Diana

Fra : dorte_dorte@my-deja.~

Dato : 28-11-00 05:52

In article <8vtbpq$264$1@news.inet.tele.dk>,
"tøzen" <ekstrem_slavinde@hotmail.com> wrote:

> *GG* Ville da gerne selv dyrke sex hverdag men kærsten gider stort set kun i
> weekenderne.

Hey - det plejer da ellers at være kvinderne, der får skyld for ikke at
gide at dyrke sex så ofte
Er det noget du er ked af, er det vel vigtigt at du snakker med ham om at
dit behov og dine ønsker rækker længere end blot weekenderne.
Omvendt så kan jeg også sagtens se mig selv som den, der ikke var så
meget interesseret i sex (i mit tidligere alt for lange ægteskab).
Dengang hang det sammen med at sex egentlig ikke gav mig så meget, og at
det praktisk arbejde i hjemmet hang alt for meget på mig - jeg var
simpelthen for træt.
I dag er det anderledes. Med min "nye" mand (mødte ham for et års tid
siden) er sex en del af min hverdag, og det er dejligt. Faktisk fatter
jeg ikke hvordan jeg har kunne undvære det tidligere.
Jeg har også børn, men ser det ikke som en hindring for sex i hverdagen.
det kræver godt nok lidt planlægning, og det sker da også at der bliver
sat noget i gang, der må afbrydes. Men det gør ikke noget, da lysten er i
kroppen og dermed også er let at vække igen, når der bliver ro
Vi har talt en del om sex, om hvad vi godt kan lide osv. Ikke på nogen
planlagt måde, men efterhånden som vi har haft tid og lyst til det. Det
har jeg følt som en berigelse, da det har givet mig både lysten og modet
til at prøve nyt.

Det sjove er, at med min nye mand er der en del ting, jeg fandt kedelige
eller "for meget" med min tidligere mand, som jeg nu synes er det
lækreste, frækkeste osv.
Er der nogle her i gruppen der kan nikke genkendende til de situation.
Ups - måske stemmer det ikke helt overens med denne tråd, men så kan vi
velbare tage det op i en ny?

Kærlig hilsen
Dorte

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 16:49

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 16:49

Fra : tøzen

Dato : 28-11-00 16:49

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "tøzen" <ekstrem_slavinde@hotmail.com> skrev:

Hej igen!!

Jo kender godt det med de såkaldte Sfyre, trist men desværre sandt.
Et eller andet sted har jeg det sån har manden tidligere været m gennem
lang tid og skiftet til S, glem det tror at mange er "S" fordi de ikke kan
få afløb for deres m-rolle. Har det også lidt selv på samme måde, har så
meget jeg gerne vil
som m, men hos kærsten mangler lysten til at lege fortiden (måske fordi han
er mere m end S) og derfor vil jeg prøve at gå nye veje, en Spige eller par
hvor begge
var S ville være perfekt, men de hænger bare ikke på træerne, derfor vil jeg
prøve min Srolle, har fantasierne og ideer men mon jeg kan føre dem ud i
livet med en slave, ved
det ikke men vil gerne prøve.

Hilsen Diana

Fra : Henning

Dato : 29-11-00 21:45

"tøzen" <ekstrem_slavinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Diana

> Var tl træf i Fredags, som fold dog glor når man går på strøget i laktøj
> eller står udenfor
> og kysser en pige *GG*

I så sku da meget søde ud, så du ikke, fru Henning og jeg
smilte sødt til jer?

MVH
Henning & frue, der osse var på strøget i Fredags, dog uden knækflip og
laksko

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 14:37

Fra : Tomas O.

Dato : 28-11-00 14:37

"Gitte Beyer" <gitte@beyer.nu> skrev:
SNIP

> Din stakkel, forhåbentlig har du ikke helt glemt hvordan det er med
> sex, sådan generelt.

Øhh.. det er noget med at den bliver stiv?

hehe.. nej jeg har ikke glemt sex, men det man får når man er sammen med engangs og meget meget korte sexforhold er vanilla.. og det
er da dejligt, men leg bliver der sgu ikke meget af.. og da det er det der tænder mest er det jo lidt ærgerligt ikke? *GG*

Men den form for leg jeg klan lide laver jeg aaldrig med en engangs
eller i et kort sexforhold, medmindre det er aftalt i forvejen

Den 'leg' kræver jo at man kender hianden godt og har tillid til
hinanden i en grad, der tilsyneladende ikke er nødvendig for god
vanillasex

Hilsen
Tomas O.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 05-12-00 23:06

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> [...]
> sysler.
>
> Er det sådan at sex dyrkes mest i weekenderne?

Tjaa... når man selv og kæresten bor ca 300 km fra hinanden, så vil det jo
nok være i weekenden det sker

--
Niels

Fra : René Hjorth

Dato : 07-12-00 23:10

Sun, 26 Nov 2000 23:25:37 +0100 skrev "Tomas O." <tfo@gmx.net>

Hej Tomas O.,

>Er det sådan at sex dyrkes mest i weekenderne?

Ikke 'mest', men 'bedst' - selvfølgelig skal der være plads til sex
mandag til fredag, men de store udstyrskrævende lege er der altså kun
mulighed for at udføre i weekenden, så dér

Så kan man også bruge flere timer på at gå og få sin partner i den
HELT rette stemning før det sker, så er det også magete meget bedre...

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com