Har I mod på "en knap så meget pop"- quiz?
Fra : Flying Hotdogs

Dato : 17-01-02 00:39

Ok, lad os så prøve med en lille quiz i vores favorit genrer

Hvad hedder sangen og kunstneren/ kunstnerne, hvorfra disse linier stammer:

1. "...You can look inside another world.
You get to talk to a pretty girl.

2. " Havin' as much fun as you can in your clothes"...

3. "...Just another heart in need of rescue
waiting on love's sweet charity...

4. "..Maybe your other boyfriends Couldn't pass the test
Well if you're rough and ready for love....

5. ..."Some love is just a lie of the heart.
The cold remains of what began with a passionate start.

6. "....Now you're gone, I'm really not the same, I guess I held myself to
blame

7. "..I'm so stuck with me I can't get away...

8. "...Jeg ku' ha' gi'et dig et lift, hvis ikke jeg havde drukket gift...

9. "...Young Punk spilling beer on my shoes.........

10. "...This job's a pain, It's so mondain. It sure don't stimulate my
brain..

og så lige een bonus til Åge:

Hvem synger og hvad hedder sangen

"..Jeg kan se på Victoria, hun vil synge med i kor idag...

Have fun!

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 17-01-02 01:00

"Flying Hotdogs"
skrev i en meddelelse

> 4. "..Maybe your other boyfriends Couldn't pass the test
> Well if you're rough and ready for love....

Tougher than the rest - Bruce Springsteen

Resten er vist fra nogen plader jeg ikke hører så meget efter at have fået
en bedre smag....

Kåre

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-01-02 06:41

Kåre Weng Madsen <kwma00@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2545m$1ca$1@sunsite.dk...

> Tougher than the rest - Bruce Springsteen
>
> Resten er vist fra nogen plader jeg ikke hører så meget efter at have fået
> en bedre smag....
SV: Det kan umuligt passe, for så skulle jeg da kende dem, haha. Og jeg kan
ikke svare på hverken de første spørgsmål eller bonus-spørgsmålet. Aner ikke
hvem Victoria er. Kender dog en fregnet Louise og en smilende Sussi. Fik
ellers straks et håb da jeg så bonus-en, men nej. Æv

Fra : JR

Dato : 17-01-02 08:38

Flying Hotdogs <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> wrote in message news:3c460f2a$0$274$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ok, lad os så prøve med en lille quiz i vores favorit genrer
>
> Hvad hedder sangen og kunstneren/ kunstnerne, hvorfra disse linier stammer:
>

> 9. "...Young Punk spilling beer on my shoes.........

Det må være I can't Dance med Phil Collins

> [...]
> Med venlig hilsen
> Anette & Søren Faarborg
> The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

JR
www.coverband.dk

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 17-01-02 10:27

The weakest link "JR" <jr@radmer.dk>, dared to write this anyway:

>Det må være I can't Dance med Phil Collins

Genesis

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 17-01-02 10:30

> 3. "...Just another heart in need of rescue
> waiting on love's sweet charity...

Whitesnake - Here I go again

resten aner jeg ikke...

Ulrik

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 17-01-02 12:58

> 4. "..Maybe your other boyfriends Couldn't pass the test
> Well if you're rough and ready for love....

Gæt: Ratt?

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Torben Larsen

Dato : 17-01-02 14:19

> [...]
> Ok, lad os så prøve med en lille quiz i vores favorit genrer
>
> Hvad hedder sangen og kunstneren/ kunstnerne, hvorfra disse linier

Jeg tror liiiiiige I har misset min smag med en node eller to - har
überhaupt kein Ahnung :(

Torben

Fra : Jesper Holck

Dato : 17-01-02 14:49

Flying Hotdogs wrote:

>Ok, lad os så prøve med en lille quiz i vores favorit genrer
>
>Hvad hedder sangen og kunstneren/ kunstnerne, hvorfra disse linier stammer:
>8. "...Jeg ku' ha' gi'et dig et lift, hvis ikke jeg havde drukket gift...

Michael Falch: Baby blue eyes.

Jesper

Fra : Michael Westi

Dato : 17-01-02 19:20

Flying Hotdogs skrev i en

Ok, lad os så prøve med en lille quiz i vores favorit genrer

9. "...Young Punk spilling beer on my shoes.........
Genesis: I can´t dance (3 vers.)

Og det var så den eneste jeg kunne. ÆVVV

/Michael

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 17-01-02 23:01

Hej Igen
tak for deltagelse.....med fare for at Kåre Weng Madsen vil gå helt i knæ
over vores elendige musiksmag, ........så er svarene her.

> 1. "...You can look inside another world.
> You get to talk to a pretty girl.

The Tubes: She' a beauty

> 2. " Havin' as much fun as you can in your clothes"...

Bon Jovi : One Wild Night

> 3. "...Just another heart in need of rescue
> waiting on love's sweet charity...

Whitesnake: Here I go again

> 4. "..Maybe your other boyfriends Couldn't pass the test
> Well if you're rough and ready for love....

Bruce Springsteen: Tougher than the rest

> 5. ..."Some love is just a lie of the heart.
> The cold remains of what began with a passionate start.

Billy Joel: A matter of trust

> 6. "....Now you're gone, I'm really not the same, I guess I held myself to
> blame

Toto: I won't hold you back

> 7. "..I'm so stuck with me I can't get away...

Backseat ( boys): Half a man

> 8. "...Jeg ku' ha' gi'et dig et lift, hvis ikke jeg havde drukket gift...

Michael Falch: Baby Blue eyes

> 9. "...Young Punk spilling beer on my shoes.........

Genesis: I can't dance

> 10. "...This job's a pain, It's so mondain. It sure don't stimulate my
> brain..

Shania Twain: Honey I'm home

> og så lige een bonus til Åge:
>
> Hvem synger og hvad hedder sangen
>
> "..Jeg kan se på Victoria, hun vil synge med i kor idag...

Tommy Jo Band: Victoria

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 18-01-02 10:04

"Flying Hotdogs" skrev i en meddelelse

> Hej Igen
> tak for deltagelse.....med fare for at Kåre Weng Madsen vil gå helt i knæ
> over vores elendige musiksmag, ........så er svarene her.

Det er rart at høre, at du endelig har erkendt, at min smag er bedre end
din.....

Kåre

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 18-01-02 17:12

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er rart at høre, at du endelig har erkendt, at min smag er bedre end
> din.....

Hmmmmmmmmm..."endelig"????? Never ever!!! Not in a million!! o.s.v
Længe leve ironien.........................................*GGG*

Flying Hotdogs
Musikere gør det sjovere

Fra : NBN

Dato : 17-01-02 23:11

> og så lige een bonus til Åge:
>
> Hvem synger og hvad hedder sangen
>
> "..Jeg kan se på Victoria, hun vil synge med i kor idag...

Hey

Jeg hedder ik' Åge, deler heller ikke hans musiksmag
Men det er vel ik?

Victoria

Tekst: Kurt Bønnerup & Melodi: Kurt Nielsen

Mvh,

NBN