X-Files!!
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-01-02 23:48

Dette er skandaløst off-topic, men jeg er simpelthen nødt til at spørge:

Er der nogen, som har optaget aftenens episode af X-Files? Jeg har (fy,
fy skamme) _glemt_ at de nu sender denne simpelthen uundværlige serie om
onsdagen.

Det vil pine mig helt vildt, hvis jeg ikke får set afslutningen på den
episode, der startede sidste gang...

Det skal selvfølgelig helst være nogen i Nordsjælland/Københavns
området!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-01-02 23:58

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> [...]
> episode, der startede sidste gang...
>
> Det skal selvfølgelig helst være nogen i Nordsjælland/Københavns

Er der ikke noget med, at en her i gruppen optager alle kanaler døgnet
rundt for at kunne sortere i indholdet? Jeg kan selvfølgelig ikke huske
navnet på vedkommende, men hvis han/hun har optaget XFiles i aften ville
jeg blive utroligt glad, hvis jeg på en eller anden måde kunne få den at
se!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 17-01-02 00:01

<1f64n2q.o66bz11oydmxkN%bendataFJERN@DETTEpostman.dk>

--
mojn, Jesper

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-01-02 00:19

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> <1f64n2q.o66bz11oydmxkN%bendataFJERN@DETTEpostman.dk>

hvån' er det lige at jeg bruger det link? MacSOUP vil ikke lige arbejde
med det...

Tilgiv min uvidenhed...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-01-02 00:53

> hvån' er det lige at jeg bruger det link? MacSOUP vil ikke lige arbejde
> med det...

Jo da: Hold æble-tasten nede, mens du klikker på det. Ligesom i
Eudora.
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-01-02 08:11

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Jo da: Hold æble-tasten nede, mens du klikker på det. Ligesom i
> Eudora.

Hmm... kræver det ikke, at man har indlæget i MacSOUPs database?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-01-02 10:03

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Hmm... kræver det ikke, at man har indlæget i MacSOUPs database?

Mumle-mumle - det gør det vist nok. Men da det pågældende indlæg
var 37 minutter gammelt, gik jeg ud fra, at det lå i databasen.
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-01-02 01:13

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Mumle-mumle - det gør det vist nok. Men da det pågældende indlæg
> var 37 minutter gammelt, gik jeg ud fra, at det lå i databasen.

Det virkede ikke her...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-02 01:41

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Det virkede ikke her...

Måske skulle du prøve med den danske version af MacSOUP i de danske
nyhedsgrupper.
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-01-02 07:56

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Måske skulle du prøve med den danske version af MacSOUP i de danske
> nyhedsgrupper.

Hmm.... måske, men tror du virkelig det har en betydning?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-02 11:01

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Hmm.... måske, men tror du virkelig det har en betydning?

Nej, men efter midnat tager min humoristiske sans virkeligt et dyk rent
kvalitetsmæssigt. Og det siger ikke så lidt.
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-01-02 02:56

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Det virkede ikke her...

er suppen sat som hjælper i internet (i Mac OS 9)?

<icq:131382336>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-01-02 07:56

> er suppen sat som hjælper i internet (i Mac OS 9)?

Ja.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-01-02 09:20

> [...]

> episode, der startede sidste gang...
>
> Det skal selvfølgelig helst være nogen i Nordsjælland/Københavns

Jeg har den. Da den startede sad der et bånd i og jeg tænkte der er
garanteret en der har glemt det.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-01-02 01:13

> Jeg har den. Da den startede sad der et bånd i og jeg tænkte der er
> garanteret en der har glemt det.

Jeg _har_ sendt en mail til dig!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jakob H K

Dato : 17-01-02 10:59

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Dette er skandaløst off-topic,

rofl... Du er vel klar over at du risikerer at være årsag til
hjertestop med sådan et spørgsmål

Hygge

Jakob H K

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-01-02 13:13

On 17.1.2002 10:59, in article 1f65ibv.owlgn31atk1b0N%ingen@mail.dk, "Jakob
H K" <ingen@mail.dk> wrote:

> rofl... Du er vel klar over at du risikerer at være årsag til
> hjertestop med sådan et spørgsmål
>

> Hygge
>

> Jakob H K

Apropos ‹ så Mulder ikke lidt træt ud?
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Simon T

Dato : 17-01-02 18:54

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Apropos ‹ så Mulder ikke lidt træt ud?
> - David

Det er der måske en grund til:

http://www.cnn.com/2002/SHOWBIZ/TV/01/17/xfiles.reut/index.html

med venlig hilsen

Simon T

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-01-02 19:50

On 17.1.2002 18:53, in article
1f664bz.1h0jf4e1hbkhvkN%simonREMOVE@samfundsnasser.dk, "Simon T"
<simonREMOVE@samfundsnasser.dk> wrote:

> Det er der måske en grund til:
>
> http://www.cnn.com/2002/SHOWBIZ/TV/01/17/xfiles.reut/index.html
>

> med venlig hilsen
>
> Simon T

Åh, det var derfor, han så så 'decomposed' ud.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : N/A

Dato : 18-01-02 01:13

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-01-02 01:13

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Jeg har en købeversion fra England. Uden dk-txt, men med lidt
> ekstramateriale som bonus. Også næste dobbletafsnit med Scully's barn og den
> nye superskurk, Billy Miles, Kryzek og hele striben af paranoide nørder Š!

SSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-01-02 01:13

> [...]

> nye superskurk, Billy Miles, Kryzek og hele striben af paranoide nørder Š!

Er de allerede på video i England? Jeg troede vi var meget godt med her
i DK, men så må vi da være langt bagefter!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-01-02 01:13

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> rofl... Du er vel klar over at du risikerer at være årsag til
> hjertestop med sådan et spørgsmål

Tjaaa... men der er efterhånden så meget OT i denne gruppe, så jeg tog
chancen!

--
Mvh.
René Frej Nielsen