Findes MySql database til MAC, system 8.6 ~
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 16-01-02 23:13

Hej
MySql findes til Linux og Windows,
Men, er der nogen der ved om der findes en til MAC ??

Jeg bruger system 8.6 - og vil gerne arbejde med MySql på min personlige mac.

Tak for hjælpen.

mvh
Flemming E. Jensen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-01-02 23:37

Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> wrote:

> MySql findes til Linux og Windows,
> Men, er der nogen der ved om der findes en til MAC ??

ja, native server/client til Mac OS X

> Jeg bruger system 8.6 - og vil gerne arbejde med MySql på min personlige mac.

Jeg går ud fra at du ønsker både server og client - Det er desværre ikke
muligt på Mac OS 8.6.

<icq:131382336>

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 17-01-02 18:30

> [...]

> Men, er der nogen der ved om der findes en til MAC ??
>
> Jeg bruger system 8.6 - og vil gerne arbejde med MySql på min personlige mac.

Du kan nok få den til en mac udgave af linux, ellers er der en til OS X.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.