DSS-fest den 6/01-2001
Fra : Henning

Dato : 23-11-00 00:09

Hej alle

Har lige hørt fra Ami, hun kommer d 6/1 og hun tager tasken med,
så der bliver mulighed for at se hvad hun har at byde på, evt. supplere
med nye ting til hjemlig hygge

Indtil nu har følgende meldt sig pr mail:

Peder
Mai-Britt
Sabina og John
Bo og ?
Ami
Bente
Kristine og Mark
Tomas O.

Er der nogen der vil komme om Fredagen og hjælpe med at
stavle det på benene?

Med forventningsfulde Hilsner
Henning Og HMM

Fra : Sine

Dato : 23-11-00 23:59

Hej Henning.. :)

Hvor er det nu liiige at næste DSS arrangement bliver afholdt? Tomas har jo
næsten tvunget mig til at tage med, så måske man skulle overveje det..

Knus.. Sine

Fra : Henning

Dato : 24-11-00 08:24

"Sine" <sine@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Henning.. :)

Hej Sine

> Hvor er det nu liiige at næste DSS arrangement bliver afholdt? Tomas har
jo
> næsten tvunget mig til at tage med, så måske man skulle overveje det..

Næste DSS-fest bliver holdt her hos mig og min kone den 6/1
I en lille stationsby der hedder Viby Sjælland.

Peder Var ophavsmand til initeritativet da det blev holdt her
d. 30/9 og alle syntes det var en god ide, så vi greb den,
fastsatte en dato og endte med at kalde det for Nytårskur

Man tildmelder sig pr Mail hos mig.

Vi vil holde en "traditionel" julefrokost med hvad det indebærer
af menu +øl og snaps og sodavand

Og som sagt har jeg foreslået Ami tager sin taske med, hvilket
hun har sagt ja til

> Knus.. Sine

Selv knuser

Henning &HMM

Fra : Tomas O.

Dato : 24-11-00 14:02

"Sine" <sine@aub.dk> skrev:

Hej Sine )

> Hvor er det nu liiige at næste DSS arrangement bliver afholdt? Tomas
> har jo næsten tvunget mig til at tage med, så måske man skulle
> overveje det..

Overveje?? Næææ du *GF*

Kram
Tomas O.