Operatørlogo...det er sq ikke så let...
Fra : Kong Kent

Dato : 16-01-02 22:28

....specielt ikke når man har Telmore abonnement. Så dur www.ringetoner.dk
eller http://www.logo.dk/logoer.shtml nemlig ikke
Ej heller kan man designe sine egne logoer på www.dingelink.dk idet man skal
være TDC kunde.

Nogen der har en idé til hvor jeg kan få et operatørlogo? Vil gerne have
'The Godfather' logo og ringetone :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Devast8or

Dato : 17-01-02 00:19

Jeg tegnede mit eget i Nokia LogoManager og sendte det til telefonen (kræver
modem, virker ikke med DSL forbindelse).
Hvad med Mobital.dk, har du prøvet den? Der skal du så godt nok betale for
det :-/

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Devast8or

Dato : 17-01-02 00:23

Ups, det var selvfølgelig SmartSMS jeg brugte til at sende logoet med, NLM
var kun til at tegne med. Hvis du har mulighed for at overføre vha. IR kan
du vistnok slippe for at bruge SmartSMS.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Rasmus m Østergaard

Dato : 20-01-02 21:58

Du kan også overføre med et fbus mbus cabel.

--

M.V.H. Rasmus m Østergaard
7100 Vejle.