MyTravel
Fra : Mr. D

Dato : 16-01-02 21:52

Jeg har lige set MyTravels reklame på TV2. Fed koordinering

Mr. D

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 16-01-02 23:15

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:

>Jeg har lige set MyTravels reklame på TV2. Fed koordinering

Jeg så et sejt afsnit af Futurama for en uge siden. Det var sjovt.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
Gud, som troner fra Fortids Dage, vil høre og ydmyge dem - Sela. Thi der
er ingen Forandring hos dem, og de frygter ikke for Gud. På Venner lagde

Fra : Mr. D

Dato : 16-01-02 23:20

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6qub4ug9k04vmrk0gioro4g948f0j5g1e7@4ax.com...
> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:
>
> Jeg så et sejt afsnit af Futurama for en uge siden. Det var sjovt.

Der er en hel del spændende emner i gruppen for tiden, og du finder tid til
at besvare et, der er åndsvagt og totalt off-topic?

Mr. D

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 17-01-02 00:05

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev:

> Der er en hel del spændende emner i gruppen for tiden, og du finder tid til
> at besvare et, der er åndsvagt og totalt off-topic?

Der er så mange korte ord i vort sprog, men du finder mod til at
skrive et så langt som "spændende"?

Respekt!

--
De bedste hilsner
Kevin Edelvang

"Praeterea censeo ecclesiam populi esse delendam"

Fra : Mr. D

Dato : 17-01-02 00:12

Kevin Edelvang <barok@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4606e6$0$95350$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev:
>
> Der er så mange korte ord i vort sprog, men du finder mod til at
> skrive et så langt som "spændende"?

jeg slog det op

> Respekt!

Tak

Mr. D

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 17-01-02 00:51

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:

>Der er en hel del spændende emner i gruppen for tiden, og du finder tid til
>at besvare et, der er åndsvagt og totalt off-topic?

Det var den slags, jeg i min endnu eksamensudmattede tilstand kunne
svinge mig op til. Som man råber i skoven, får man svar.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Helvede er gentagelsen. Træt af pis?"

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-01-02 09:54

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var den slags, jeg i min endnu eksamensudmattede tilstand kunne
> svinge mig op til. Som man råber i skoven, får man svar.

Jeg forstod det umiddelbart som en ironisering over Gruppen, hvis det er dèn
der reklame med alle rejseselslkaberne der ryger i slåskamp ved en
pressekonference...

Men det er da spøjst at Simon højlydt brokker sig over sit eget indlæg som
totalt off-topic og er sur over at du svarer på netop dèt?

Anders Peter Johnsen

Fra : Mr. D

Dato : 17-01-02 18:15

Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4691d2$0$258$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg forstod det umiddelbart som en ironisering over Gruppen, hvis det er
dèn
> der reklame med alle rejseselslkaberne der ryger i slåskamp ved en
> pressekonference...

Det *er* den, skønt dens konfliktsituation er en hel del bedre koordineret
end vi som oftest ser det i denne vedvarende pressekonference.

> Men det er da spøjst at Simon højlydt brokker sig over sit eget indlæg som
> totalt off-topic og er sur over at du svarer på netop dèt?

Skal det nu også til at være forbudt at brokke sig over egne indlæg? Den
personlige frihed burde ikke blive mindre i en liberal regeringsperiode

Desuden er Rasmus vel at betragte som en fra de højere læreanstalters
sfærers selvbestaltet intellektualitetsspreder, hvorved vi følgeligt og
retteligt kan forundre os over hans udvælgelse af indlæg til besvarelse.

Mr. D

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-01-02 19:22

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Desuden er Rasmus vel at betragte som en fra de højere
> læreanstalters sfærers

Fortæller det mon noget om det intellektuelle niveau ved de højere
læreanstalter?

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk