Bruseniche/Skillevæg
Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 16-01-02 21:49

Hej NG

Min kone har fødselsdag i morgen, og i den forbindelse er jeg kommet til at
love hende en ny bruseniche (Den gamle er blevet lidt vakkelvorn).

Nu er der lige det at alle brusenicher tilsyneladende er bruseHJØRNER, og
jeg skal bruge en skillevæg på 171cm (altså INGEN hjørner, kun en lige væg).
Hvis der også var en dør i midten, så man er fri for at kravle over, vil det
være helt fint. En tur rundt på nettet samt besøg i et par byggemarkeder,
har givet mange fine brusehjørner, men ingen anvendelige skillevægge....

Så nu håber jeg på nogen fra gruppen kan hjælpe med at redde
fødselsdagsstemningen.

Fra : H. Olesen

Dato : 16-01-02 23:33

On Wed, 16 Jan 2002 21:49:06 +0100, "Carsten Finn Rasmussen"
<cfr@c.dk> wrote:

>Min kone har fødselsdag i morgen, og i den forbindelse er jeg kommet til at
>love hende en ny bruseniche

Jamen, du lyder som en flink gemal

> [...]
>har givet mange fine brusehjørner, men ingen anvendelige skillevægge....
>

>Så nu håber jeg på nogen fra gruppen kan hjælpe med at redde

Som jeg har skrevet tidligere i gruppen, så har jeg kun gode
erfaringer med http://www.billigvvs.dk når det drejer som om
vvs-udstyr. Hvis du ikke lige kan finde det du søger på deres sider,
så ring til dem, det kan godt være at de kan trylle et eller andet ud
af ærmet. Jeg garanterer intet, men det er da et forsøg værd, og
bestiller du noget der, har du det få dage efter. Kan nok ikke nås til
i morgen, men så kan du da i det mindste overraske konen med at der er
noget på vej til hende (/jer - for selvom du er mand, så bader du vel
også engang imellem? )

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : M@rk

Dato : 17-01-02 10:11

Wed, 16 Jan 2002 21:49:06 +0100, berigede "Carsten Finn Rasmussen"
<cfr@c.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Min kone har fødselsdag i morgen, og i den forbindelse er jeg kommet til at
>love hende en ny bruseniche (Den gamle er blevet lidt vakkelvorn).

Meget letsindigt )

>Så nu håber jeg på nogen fra gruppen kan hjælpe med at redde
>fødselsdagsstemningen.

Tryk og du skal finde:

   http://www.google.com/search?hl=en&q=brusev%E6g

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : M@rk

Dato : 17-01-02 10:12

Thu, 17 Jan 2002 10:10:47 +0100, berigede "M@rk" <unknown@get2net.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Meget letsindigt )

UPS - glemte lige noget - til lykke med dagen til hustruen

/Mark

Fra : em

Dato : 17-01-02 17:41

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Min kone har fødselsdag i morgen, og i den forbindelse er jeg kommet til
at
> love hende en ny bruseniche (Den gamle er blevet lidt vakkelvorn).

http://www.gustavsberg.com/gustavsberg/ :

Tvådelad svängdörr Nordic PTTN
Beskrivning
Nordic PTTN svängdörr kan öppnas 180 grader. Med väggar i styén(S)
eller härdat säkerhetsglas(G). Finns i tre utföranden, 800 mm, 900 mm och
1000 mm.

Montering
Med väggar i 3mm styrén eller klart säkerhetsglas och vit
pulverlackerade profiler i aluminium. Monterings anvisning medföljer.

Artikel nr.
3003647101

RSK nr.
7392185

http://www.poul-thinggaard.dk/Pages/Links-side.html
http://www.fabricius-kokken.dk/

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 25-01-02 16:49

Hej NG

I gjorde det igen....
Gustavberg havde lige det jeg skulle bruge, så tak til 'em' for det. Også
tak til H Olesen for linket til billigvvs, det er jo et interessant site.
Fra konen skal jeg sige tak til m@rk for den venlige hilsen. Dette ER altså
den bedste NG på usenet...

Takker, Bukker og slutter
Carsten )))

Fra : H. Olesen

Dato : 15-02-02 23:55

On Fri, 25 Jan 2002 16:49:16 +0100, "Carsten Finn Rasmussen"
<cfr@c.dk> wrote:

Undskyld mit fravær fra gruppen et stykke tid, nu er jeg på banen igen
og er ved at catche up.

>Hej NG

Hej Carsten

>I gjorde det igen....

Hvad havde du ellers regnet med?

>Gustavberg havde lige det jeg skulle bruge, så tak til 'em' for det.

Så var det jo godt at em kunne lede dig på sporet

>Også
>tak til H Olesen for linket til billigvvs, det er jo et interessant site.

Bare kald mig Helle internt i gruppen. Vi er jo blandt venner

>Fra konen skal jeg sige tak til m@rk for den venlige hilsen.

Ja, der er forskel på folk i m@rks univers, din kone giver han venlige
hilsener, mig driller han bare.

>Dette ER altså
>den bedste NG på usenet...

SUBSCRIBE

>Takker, Bukker og slutter
>Carsten )))

Sikke en flot sluthilsen, det var med manerer

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : M@rk

Dato : 16-02-02 09:59

Fri, 15 Feb 2002 23:54:53 +0100, berigede H. Olesen
<esemanews@nospam.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Ja, der er forskel på folk i m@rks univers, din kone giver han venlige
>hilsener, mig driller han bare.

Hvor er det dog syyyynd for darj ))

Velkommen tilbage - man var da næsten ved at blive bekymret!

Har du købt hus eller har du blot reinstalleret XP igen igen?

/Mark

Fra : H. Olesen

Dato : 17-02-02 22:38

On Sat, 16 Feb 2002 09:58:32 +0100, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

>Har du købt hus eller har du blot reinstalleret XP igen igen?

Desværre det sidste, igen, igen, men nu tror jeg at den er ved at være
der. Pillede til sidst det åndsvage dvd-rom drev ud og satte et cd-rom
drev i istedet og det kører fint.

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk